تمرین بازو

تمرین بازو با حداکثر پمپ خون و اکسیژن

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله در تمرین خود شکایت دارند. با این  چند روش تمرین بازو بازوهای خود را قبل از تمرین آماده کنید و دم این عضله را چند برابر کنید.

۱) ابتدا بازو را در یک حرکت کششی ممتد قرار دهید برای هر دست ۳ بار و هر بار ۲۰ ثانیه با

حداکثر کشش.

۲) با جمع و باز کردن انگشتان و پنجه دست خود با فشار متوسط هر دو بازوی خود را ماساژ بدهید. برای هر بازو حداقل یک دقیقه.

۳) با یک هالتر بدونه وزنه دو ست ۲۵ تا ۳۵ تکرار حرکت جلو بازو هالتر را با آرنج بدون حرکت اجرا کنید.

۴) مرحله دوم را دوباره تکرار کنید.

بعد از این ۴ مرحله بازو آماده یک نمرین پرفشار است اگر مایل باشید همین حرکات را برای پشت بازو هم می توانید اجرا کنید ولی به جای بازو با هالتر از سیم کش پشت بازو استفاده کنید.

نویسنده: اصغر مرادی

 

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۴دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۸۰دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۰۵دیدگاه

ارسال دیدگاه