تمرین بازو

تمرین بازو با حداکثر پمپ خون و اکسیژن

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله

اکثر افرادی که از لحاظ رشد بازو استعداد خوبی ندارند از عدم پمپ خون (دم کردن) این عضله در تمرین خود شکایت دارند. با این  چند روش تمرین بازو بازوهای خود را قبل از تمرین آماده کنید و دم این عضله را چند برابر کنید.

۱) ابتدا بازو را در یک حرکت کششی ممتد قرار دهید برای هر دست ۳ بار و هر بار ۲۰ ثانیه با

حداکثر کشش.

۲) با جمع و باز کردن انگشتان و پنجه دست خود با فشار متوسط هر دو بازوی خود را ماساژ بدهید. برای هر بازو حداقل یک دقیقه.

۳) با یک هالتر بدونه وزنه دو ست ۲۵ تا ۳۵ تکرار حرکت جلو بازو هالتر را با آرنج بدون حرکت اجرا کنید.

۴) مرحله دوم را دوباره تکرار کنید.

بعد از این ۴ مرحله بازو آماده یک نمرین پرفشار است اگر مایل باشید همین حرکات را برای پشت بازو هم می توانید اجرا کنید ولی به جای بازو با هالتر از سیم کش پشت بازو استفاده کنید.

نویسنده: اصغر مرادی

 

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۵۵دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۲۲دیدگاه
دریافت برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۴۹۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۴۷۴دیدگاه
تغذیه قبل وبعد تمرین بدنسازی
قبل و بعد از تمرین بدنسازی چه ...
 
۳۳۷دیدگاه
پرسش از شما و پاسخ از ما...
 
۳۲۱دیدگاه

ثبت دیدگاه