فهرست مطالب

بهترین وعده های غذایی

به عضلاتتان وزن اضافه کنید و چربی های بدن تان را شکنجه دهید.

بهترین صبحانه

سفیده تخم مرغ ۴ تا ۶ عدد به اضافه ۲ عدد تخم مرغ کامل
یک فنجان جوی دو سر
یک عدد موز

کالری ۵۲۵ ، پروتئین ۳۸ گرم ، کربوهیدرات ۵۹ گرم، چربی ۱۵ گرم

و حالا چرا بهترین صبحانه؟

تخم مرغ جزء اصلی بدنسازی است، یک پروتئین زود جذب به شما عرضه می کند برای استارت رشد عضله در صبح مناسب است.
جوی دو سر که یک منبع سرشار از انرژی از کربوهیدرات های پیچیده است. موز هم که حاوی فروکتوز و پتاسیم هست که در کبد به تشکیل گلیکوژن کمک می کند تا از خستگی و افت عضلانی جلوگیری کند.

نکته برای افرادی که سخت وزن می گیرند

برای درست کردن جوی دو سر به جای آب از ۴۰۰ سی سی شیر استفاده کنید تا ۲۴ گرم کربوهیدرات، ۱۶ گرم پروتئین و ۴ گرم چربی اضافه تر وارد صبحانتان شود.

نکته برای افرادی که دنبال لاغر کردن هستند

فقط از سفیده تخم مرغ استفاده کنید تا میزان کالری و چربی را کاهش دهید و به جای موز از ۱۰ عدد توت فرنگی استفاده کنید.

بهترین نهار

گوشت قرمز گوساله بدون چربی ۱۸۰ تا ۲۵۰ گرم
دو فنجان پاستا
کلم بروکلی ۳/۴ فنجان

کالری ۷۰۰، پروتئین ۶۰ گرم، کربوهیدرات ۸۳ گرم، چربی ۱۳ گرم

چرا بهترین نهار؟

برای عضله سازی هیچ چیز مثل گوشت قرمز نیست چون حاوی کراتین، تمام آمینوهای مورد نیاز و یک منبع کامل از ویتامین های ب هست و آهنی که در گوشت قرمز موجود است به تولید انرژی در بدن کمک می کند.
پاستا کربوهیدرات لازم برای تولید انرژی را به بدن می رساند و کلم بروکلی به هضم بهتر غذا و کنترل چربی غذا کمک می کند.

نکته ای برای افرادی که سخت وزن می گیرند

گوشت قرمز کم چربی در حدود ۱۰% را انتخاب کنند به جای بدون چربی، کالری که از چربی اضافه به بدن می رساند باعث رشد سریعتر عضلات می شود.

نکته ای برای افرادی که می خواهند چربی سوزی کنند

فقط یک فنجان پاستا مصرف کنند و مصرف کلم بروکلی را دو برابر کنند چون کالری کم و فیبر بسیار بالایی دارد که اشتهای شما را برای پر خوری کنترل می کند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

6 دیدگاه در “بهترین وعده های غذایی

ارسال دیدگاه