آماده سازی موفق وعده های غذایی

آماده سازی موفق وعده های غذایی

اگر جمعه تمرین نمی کنید تهیه وعده غذایی دو روز خود را در این روز آماده کنید. این
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

۴ قانون کلیدی برای آماده سازی موفق وعده های غذایی

آماده سازی درست وعده های غذایی حول داشتن یک برنامه منظم می چرخد.

  • جلوتر از زمان، برنامه روز خود را انتخاب کنید.

اگر جمعه تمرین نمی کنید تهیه وعده غذایی دو روز خود را در این روز آماده کنید. این کار باعث می شود در روزهایی که تمرین دارید وقتتان صرف تهیه غذا گرفته نشود. شنبه و دوشنبه معمولا دو روز خوبی می باشند اما شما می توانید هر دو روزی که برای شما بهترین روزهای تمرین هستند را انتخاب کنید.

  • تعداد وعده های خود را بدانید.

تعداد وعده های غذایی و تعداد روزهایی که در یک زمان باید آماده کنید را تعیین­ کنید بعضی از افراد تنها ناهار را برای هر روز هفته آماده می کنند و فکر می کنند کافی است زیرا می توانند صبحانه و شام را در خانه بخورند. بعضی از افراد دیگر موفق تر هستند زیرا چند وعده ی روزانه برای کل هفته آماده می کنند. مهم نیست چه روتینی را دنبال می کنید تنها مطمئن شوید که ثابت و پایدار است و شما را در رسیدن به موفقیت کمک می کند.

  • از مواد غذایی خام استفاده کنید.

شما می توانید انواع وعده های غذایی را در طول هفته داشته باشید اما برای درست کردن دست پخت خود در آشپزخانه وقت زیادی را از شما می گیرد. وقتی در حال آماده کردن غذا هستید بر روی غذاهای دارای پخت آسان، غذاهای بسته بندی آماده برای حجیم سازی که بخوبی نگهداری شده اند تمرکز کنید: برای مثال

پروتئین : سینه مرغ، گوشت بدون چربی، سینه بوقلمون، ژامبون یا گوشت گاو کبابی

کربوهیدرات : جو دوسر، برنج، سیب زمینی، میوه ها و نان

چربی ها : بادام، گردو، کره بادام زمینی، پسته، تخمه کدو، روغن زیتون، روغن نارگیل

  • به فروشگاه مواد غذایی بروید.

شروع آماده کردن وعده های غذایی در خانه هرگز ایده ی خوبی نیست. قطعا یک یا دو بار وعده ها را خودتان آماده می کنید اما در نهایت از این کار خسته می شوید یا مجبور می شوید غذاهای بیرونی یا فست فودی بخورید. می توانید این غذاهای بسته بندی آماده برای بدنسازان را در فروشگاه های مواد غذایی تهیه کنید.

منبع : www.ehplabs.com

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۶۱۴دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۶۰۰دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۹دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۴۵دیدگاه

ارسال دیدگاه