برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۵ روش برای جذب معرفی شدگان از طرف مشتریان خود

برای باشگاه های کوچک تا بزرگ، مشتریان معرفی شده موثرترین استراژی بازاریابی در بین کل استراتژی ها می باشند.

برای اینکه مشتری های خودتان را به یک تیم فروش تبدیل کنید و برای بازاریابی کار خود از طریق معرفی شدگان، شما محصولات و خدمات با کیفیت نیاز دارید که مشکل زندگی مشتری شما را حل کند.

پس اجازه دهید با این سوال شروع کنیم آیا برنامه مشتریان معرفی شده ی شما جواب می دهد؟ بهتر بگم آیا تا کنون برنامه ای داشته اید؟

برنامه های جذب معرفی شده ها یکی از سه روش اول بازاریابی است که برای افزایش مشتری در کار فیتنس و سلامتی و بدنسازی استفاده می کنیم.

نگاهی به چگونگی انجام آن

  • به آنها دلیل بدهید

به مشتری هایتان یک دلیل بدهید تا کار شما را به دیگران معرفی کنند. اگر در حال اجرای کارهایی در مقیاس کوچک هستید، این تکنیک ارزان و موثر می باشد. برای مثال اجازه دهید مشتری هایتان بدانند که قصد دارید خدمات جدیدی ارائه دهید یا خدمات موجود را بهتر کنید یا محصول جدیدی مثل یک برنامه جدید بیرون دهید. به این دلایل شما نیز به کمک آن ها نیاز دارید. از آنها بخواهید همسالان خود را به باشگاه معرفی کنند. می توانید این کار را با استفاده از مجموعه ایمیل های ساخته شده انجام دهید. وقتی آنها بار اول عضو می شوند یا در ماهنامه ی شما عضو می شوند ایمیل آنها را ثبت کنید و برایشان برنامه های جدید خود را بفرستید.

  • پیشنهادهای تشویقی

گاهی اوقات، ارائه دلیل کافی نیست، اعضای باشگاه چیز بیشتری می خواهند. از همه گذشته چرا باید به شما افرادی معرفی کنند وقتی چیزی از شما عایدشان نمی شود؟ چه چیزی بهتر از پیشنهاد یک جایزه یا تشویقی های مالی است؟ پیشنهاد پاداش ویژه، تخفیف، هدایای رایگان، و مشوق های دیگر کمک کننده می باشند. گاهی اوقات اعضا فقط عاشق خود باشگاه هستند و به این چیزها توجهی ندارند. پیشنهاد معرفی دوستان در یک ماه با کارت هدیه تشکر، بلیط سینما یا کالای رایگان از طرف باشگاه گزینه ی خوبی است.

  • مشخص کنید چه چیزی می خواهید

وقتی می خواهید اعضای باشگاه، دیگران را به شما معرفی کنند این کار رو به تصورات آنها واگذار نکنید. بعضی از افراد تصورات عجیب و غریبی دارند. به طور واضح با مشتری های خود ارتباط برقرار کنید اینکه چه انتظاری از آنها دارید تا کار شما را به دیگران معرفی کنند و اینکه چقدر خوشحال می شوید اگر اینکار را بکنند.

  • کار غیر منتظره انجام دهید

همه سوپرایز را دوست دارند. تصور کنید یک جعبه شکلات بعد از یک غذای سنگین بگیرید. شادی را به زندگی اعضای خود بیاورید. هدیه های سوپرایز، محصولات رایگان جدید را پیشنهاد دهید وقتی که انتظارشو ندارند. محصولات و خدمات تعریفی، پیوند عمیق تری بین شما و مشتریانتان بوجود می آورد، آنها را تشویق کنید کارتان را بیشتر به دیگران معرفی کنند.

  • الگو بسازید

مجموعه ایمیل پیش نویس (الگو) بسازید که بعد از ثبت نام اعضایتان برایشان بفرستید که برنامه ی معرفی کردن دوستان به آنها یادآوری شود. یک کارت معرفی موقع ثبت نام آنها بهشان بدهید.

درخواست معرفی مشتری و ارسال نامه های تشکرهای شخصی به برنامه ریزی و اجرای دقیقی نیاز دارند. اگر درست انجام شود می تواند به معنی این باشد که درصد بزرگی از اعضای جدید به باشگاه شما می آیند. این یکی از بهترین راه هایی است که حضور مشتریان را در مکان های فیتنس و سلامتی بدون هزینه گزاف افزایش می دهد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی