فهرست مطالب

نکاتی برای بدنسازان

  • حرکتی سریع برای بزرگ کردن عضلات پشت

هر فردی می داند لت یکی از بزرگترین حرکات برای عضلات پشت شما می باشد و برای ساخت یک بدن V شکل مهم می باشد اما چیزی که اکثر افراد نادیده می گیرند اندام های پایین بدن و عضلات پشت است. عضلات پشت باعث می شوند کمر شما کلفت تر به نظر برسد. دو تمرینی که برای این عضلات پیشنهاد می دهیم، دستگاه لت و ددلیفت است. وقتی این عضلات را تمرین دهید بدنتان پرتر می شود و پشت شما بیشتر سه بعدی به نظر می رسد و از هر زاویه عالی دیده می شود.

  • ۴ تمرین عالی برای حجیم کردن سه سر بازو

 

پشت بازو سیم کش: هم میله کوچک و هم طناب متصل شده به این دستگاه سه سر بازوی شما را به خوبی پمپاژ خواهد کرد.

پشت بازو دمبل: این تمرین تاکید زیادی بر قسمت بلند بازو دارد که طولانی ترین عضله ی بازو نامیده می باشد.

پشت بازو هالتر خوابیده: وزن را به آرامی به سر بازو می آورد و در کل بازو آن را گسترش می دهد. اگر این حرکت را بدرستی انجام دهید عضلات سه سر بازو شما منفجر خواهد شد.

پشت بازو دیپ: معمولا این حرکت به عنوان تمرین عضلات سینه دیده می شود اما وقتی پاها را می کشید به سر بازوی خود فشار شدیدی وارد می کنید که کارساز است.

  • چه چیزی باید بخورید؟

عضله سازی و چربی سوزی، آسان تر از چیزی است که به نظر می رسد، برای بدنسازان تازه کار که نمی دانند چه چیزی باید بخورند سه غذای بدنسازی اصلی وجود دارد که باید حتما مصرف کنند.

مرغ: مرغ سرشار از پروتئین با کیفیت بالا با کمی چربی است و باید قسمت اصلی رژیم شما باشد.

برنج قهوه ای: برنج سرشار از کربوهیدرات های ضروری است که به شما انرژی فوق العاده ای بدون افزایش چربی می دهد.

بروکلی: همیشه سبزیجات خود را میل کنید، بروکلی قایقی پر از مواد مغذی برای سلامتی است مثل کلسیم، ۱۰۰ کالری شیر از ۱۰۰ کالری بروکلی کلسیم کمتری دارد.

  • آیا بدنسازان تمرین پا را دوست ندارید؟

شما تنها فردی نیستید که از تمرین پا خوشتان نمی آید. خیلی از افراد هستند که تمرین روز پا را از دست می دهند چون از آن لذت نمی برند اما در اینجا نکته ای برای شما داریم تا دیگر تمرین روز پا را از دست ندهید.

اسکوات از جلو: اگر هنگام انجام اسکات از پشت احساس ناراحتی می کنید و باعث شده که کلا تمرین اسکوات را کنار بگذارید اسکوات از جلو را امتحان کنید. این تمرین شما را در وضعیت طبیعی نگه می دارد و باید مراقب احساس راحتی و ناراحتی خود باشید. خیلی ساده است امتحانش کنید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه