جای این غذاها چه بخوریم؟

جای این غذاها چه بخوریم؟

به طور معمول هر فرد در طول روز بیش از 200 انتخاب در حوزه مواد غذایی انجام می
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

چه بخوریم؟

به طور معمول هر فرد در طول روز بیش از ۲۰۰ انتخاب در حوزه مواد غذایی انجام می دهد بدون اینکه خودش متوجه این ماجرا باشد. حتی اگر تصورتان این است که درباره انتخاب غذا به درستی عمل می کنید توصیه می کنیم این مقاله نسبتا کوتاه را مطالعه کنید. یکی از ساده ترین کارها برای بهبود دادن رژیم غذایی این است که یاد بگیرید بهتر خرید کنید. از میان آنچه در نهایت از یک فروشگاه خرید می کنید حدود ۶۰ الی ۷۰ درصدش بی برنامه خریداری شده است. لازم است یاد بگیرید در خرید خود تغییراتی اندک اعمال کنید تا به فواید بزرگی در حوزه سلامتی برسید. قبل از خرید بعدی مواد غذایی این مقاله را بخوانید تا گزینه های بهتر را بشناسید.

  • چای بهتر از قهوه

چه بخوریم؟ قهوه بد نیست. در حقیقت بررسی های جدید نشان می دهد که نوشیدن یک یا ۲ فنجان قهوه در روز می تواند فوایدی از جمله کاهش خطر دیابت، بیماری پارکینسون، آسم و سردرد داشته باشد که فوایدی برای سلامتی هستند.

 اما خیلی ساده می شود با قهوه دچار اشتباه شد: یک فنجان قهوه می تواند هوشیاری را افزایش داده و به تمرکز کمک کند اما همچنین می تواند تاثیر متضاد هم داشته باشد. خیلی ساده می شود یک قهوه کم کالری را به یک کابوس غذایی تبدیل کرد!! با اضافه کردن شیرین کننده ها، طعم دهنده ها و خامه این اتفاق رخ می دهد.

در مورد چای خیلی ساده تر می شود درست رفتار کرد. چای کالری اش صفر است و گزینه های ناسالم کمتری برای افزودن دارد. فواید سلامتی نوشیدن چای فراوان است: البته چای حاوی آنتی اکسیدان هستند که محافظت کننده سلول ها از آسیب رادیکال های آزاد است و در نتیجه احتمال سرطان و ناراحتی های قلبی را کاهش می دهد و همچنین جریان پیری را کند می کند. چای می تواند بسیار آرامبخش و ریلکس کننده باشد.

یک فنجان چای می تواند ساعات آرامی را برای شما رقم بزند یا اینکه می تواند عاملی برای استراحت بعد از ظهر از کار به حساب بیاید.

  • ماست یونانی بهتر از کم چرب

ماست فواید زیادی دارد. مردم فکر می کنند که در تغذیه خود با اشکال مواجه نیستند و به ویژه وقتی که از انواع کم چرب غذاها استفاده می کنند خیال شان راحت تر است.

کم چرب الزاما به معنی کم کالری نیست! ماست کم چربی اغلب با مقدار فراوانی از قندها پر می شود تا طعم از دست رفته به واسطه حذف چربی جبران شود.

برچسب روی ماست های کم چرب را بخوانید و مراقبت قندهای افزوده باشید.

یک لیوان لبنیات حدود ۱۲ گرم قند طبیعی است که مشکلی ندارد، قند اضافه بر این را باید مراقب باشید. ماست یونانی (Greek) به شکلی متفاوت از ماست سنتی عمل می آید در نتیجه بافت ضخیم تر و فشرده تری دارد. میزان پروتئین آن حدود ۲ یا ۳ برابر پروتئین دیگر ماست هاست و نیمی از قند آن ها را دارد.

  • کره بادام به جای کره بادام زمینی

بادام به لحاظ پروتئین، فیبر و ویتامین E بالاتر از همه دیگر انواع مغزهاست. همچنین طعم شیرین تری هم دارد، بنابراین در جواب چه بخوریم؟ باید گفت کره خالص بادام درختی اغلب بهتر از دیگر کره های جیل است. نباید هیچ نمک یا قندی به آن اضافه شده باشد. لیست عناصر موجود در کره بادام درختی نشان می دهد که هیچ چیزی به غیر از خود بادام ندارد بنابراین گزینه مناسبی است.

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۴دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۸۰دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۰۵دیدگاه

ارسال دیدگاه