فهرست مطالب

بزرگ کردن عضلات سینه

می خواهیم چند استراتژی که می تواند به بزرگتر کردن عضلات سینه شما کمک کند را مرور کنیم:

  • پرس سینه سنگین

رگ پارک یکی از اولین مردانی بود که پرس سینه ۵۰۰ پوندی انجام داد. چاک سیپز به رکورد جهانی پرس سینه نزدیک شد و آرنولد آن را به عنوان یک پاورلیفتر شروع کرد. تمامی این مردان نامبرده وزنه های سنگین می زدند. عضلات سینه حجیم آن ها بیانگر این امر است.

  • اجرای پلاور

تقریبا هر فردی که دارای عضلات سینه بزرگ می باشد، حرکت پلاور دمبل یا هالتر را اجرا کرده است. نه تنها این تمرین مناسب قفسه سینه است بلکه حتی روی عضلات میان دنده ها نیز تاثیر می گذارد. تحقیقات اخیر تایید کرده اند که پلاور کابلی و ماشینی برای این عضلات بسیار موثر هستند. اما دمبل و هالتر برای عضلات قفسه سینه تاثیرگذارتر هستند. پلاور با دمبل و هالتر برای بزرگتر کردن سینه ضروری تر می باشند.

  • پرس سینه دست برعکس با دستگاه اسمیت

طی یک تحقیق انجام شده در کانادا پرس سینه دست برعکس ۳۰ درصد بیشتر از پرس سینه قدیمی فعالیت عضله سینه را بالا می برد. به علاوه این حرکت برای بسیاری از وزنه برداران از پرس سینه های قدیمی بسیار راحتتر و آسان تر است.

  • فلای با زنجیر

فلای با دمبل به خاطر کشش فوق العاده در این حرکت عالی می باشد، اما اشکال آن این است که وقتی بازو های خود را به سمت یکدیگر جمع می کنید، سنگینی بار را کمتر حس می کنید و حرکتی ساده می شود.

فلای با زنجیر باعث می شود سنگینی بار در کل حرکت باقی بماند. شما نمی توانید این حرکت را به راحتی انجام دهید تلاش زیادی برای انجام این حرکت مورد نیاز است که نتیجه آن رشد بیشتر عضله است.

حرف آخر

عضلات سینه پرورش یافته نماد قدرت و زیبایی است. این چهار تکنیک را انجام دهید و رسیدن به عضلاتی حجیم برای سینه خود را ببینید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه