سوخت 3 گانه سوز برای پاورلیفترها

سوخت ۳ گانه سوز برای پاورلیفترها

شاید بعضی از هم باشگاهی هایتان بیشتر از آنکه بدنسازان را جدی بگیرند، دنبال پاورلیفتینگ باشند. اگر در
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

پاورلیفترها

شاید بعضی از هم باشگاهی هایتان بیشتر از آنکه بدنسازان را جدی بگیرند، دنبال پاورلیفتینگ باشند. اگر در زمره کسانی قرار دارید که هدف تان جابجا کردن وزنه های سنگین است ۳ مکمل غذایی از نظر کارشناسان این رشته برایتان می تواند بسیار سودمند باشد. برای بخش اعظم کسانی که با وزنه تمرین می کنند کلید جابجا کردن وزنه های بیشتر اغلب در برخی مکمل ها وجود دارد.

  • کراتین

اول لیست کراتین است چون بحث عضله سازی طبیعی، افزایش قدرت سالم و بهبود کارایی و استقامت عضلانی باشد در لیست خیلی از کسانی که در این ورزش هستند کراتین  رتبه نخست را کسب می کند. کراتین نقشی کلیدی در انتقال انرژی به عضلات توسط تبدیل شدن به فسفو کراتین دارد. این پروسه به بدن اجازه می دهد تا ATP  بیشتری تولید کند که به تمرینات وزنه توسط تامین انرژی سریع و کوتاه کمک می کند. کراتین مکملی ضروری است برای آنهایی که می خواهند حجم عضلانی خالص تولید کنند. به عنوان یک سود اضافی تحقیقات بی شمار روی کراتین نشان داده اند که مثل هر مکمل طبیعی دیگری که در بازار است محصول سالم و موثری است.

  •  پودر پروتئین

وقتی که بحث رشد بافت عضلات جدید باشد پروتئین های پودری راهی است که باید بروید. این مکمل ها روشی در دسترس و ارزان هستند برای افزودن کالری و پروتئین به رژیم پر مصرف ترین مدل آن حتماً می دانید که (وی) است و از شیر به دست می آید. این مدل پروتئین شانه های بسیار کوتاهی از آمینواسیدها دارد، زودهضم می شود و جذب بسیار سریعی دارد. علاوه بر این نسبت ایده آلی از آمینواسیدها را برای حمایت از رشد عضلات دارا است. بر اساس نظرات مردمی پروتئین وی دارای طعم بهتری نسبت به دیگر منابع پروتئینی است و این خودش دلیل دیگری است برای انتخاب این مدل از پروتئین.

  • حمایت مفاصل

بعد از یک جلسه تمرین سخت پاورلیفترها احتمالاً تاثیر فشارها را روی بدن خود حس می کنند. بدون شک می دانید که تمرینات سنگین با وزنه می تواند روی مفاصل فشار زیادی وارد کند.
استفاده منظم از فرمول ها، حامی مفاصل برای کاهش التهاب مفاصل ضروری است. این کار باعث التیام درد و کاهش احتمال بروز آسیب دیدگی می شود. یک فرمول خوب برای حمایت از مفصل عموماً باید ترکیبی از ژلاتین، کلاژن، گلوکوزامین و کند روتین داشته باشید.
بعد از ۲ هفته مصرف این چنین ترکیبی، متوجه کاهش قابل توجه درد و التهاب مفاصل خواهید شد.

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۷۹دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۳دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۶۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۱دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۲۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۸۵دیدگاه

ارسال دیدگاه