فهرست مطالب

پاورلیفترها

شاید بعضی از هم باشگاهی هایتان بیشتر از آنکه بدنسازان را جدی بگیرند، دنبال پاورلیفتینگ باشند. اگر در زمره کسانی قرار دارید که هدف تان جابجا کردن وزنه های سنگین است ۳ مکمل غذایی از نظر کارشناسان این رشته برایتان می تواند بسیار سودمند باشد. برای بخش اعظم کسانی که با وزنه تمرین می کنند کلید جابجا کردن وزنه های بیشتر اغلب در برخی مکمل ها وجود دارد.

  • کراتین

اول لیست کراتین است چون بحث عضله سازی طبیعی، افزایش قدرت سالم و بهبود کارایی و استقامت عضلانی باشد در لیست خیلی از کسانی که در این ورزش هستند کراتین  رتبه نخست را کسب می کند. کراتین نقشی کلیدی در انتقال انرژی به عضلات توسط تبدیل شدن به فسفو کراتین دارد. این پروسه به بدن اجازه می دهد تا ATP  بیشتری تولید کند که به تمرینات وزنه توسط تامین انرژی سریع و کوتاه کمک می کند. کراتین مکملی ضروری است برای آنهایی که می خواهند حجم عضلانی خالص تولید کنند. به عنوان یک سود اضافی تحقیقات بی شمار روی کراتین نشان داده اند که مثل هر مکمل طبیعی دیگری که در بازار است محصول سالم و موثری است.

  •  پودر پروتئین

وقتی که بحث رشد بافت عضلات جدید باشد پروتئین های پودری راهی است که باید بروید. این مکمل ها روشی در دسترس و ارزان هستند برای افزودن کالری و پروتئین به رژیم پر مصرف ترین مدل آن حتماً می دانید که (وی) است و از شیر به دست می آید. این مدل پروتئین شانه های بسیار کوتاهی از آمینواسیدها دارد، زودهضم می شود و جذب بسیار سریعی دارد. علاوه بر این نسبت ایده آلی از آمینواسیدها را برای حمایت از رشد عضلات دارا است. بر اساس نظرات مردمی پروتئین وی دارای طعم بهتری نسبت به دیگر منابع پروتئینی است و این خودش دلیل دیگری است برای انتخاب این مدل از پروتئین.

  • حمایت مفاصل

بعد از یک جلسه تمرین سخت پاورلیفترها احتمالاً تاثیر فشارها را روی بدن خود حس می کنند. بدون شک می دانید که تمرینات سنگین با وزنه می تواند روی مفاصل فشار زیادی وارد کند.
استفاده منظم از فرمول ها، حامی مفاصل برای کاهش التهاب مفاصل ضروری است. این کار باعث التیام درد و کاهش احتمال بروز آسیب دیدگی می شود. یک فرمول خوب برای حمایت از مفصل عموماً باید ترکیبی از ژلاتین، کلاژن، گلوکوزامین و کند روتین داشته باشید.
بعد از ۲ هفته مصرف این چنین ترکیبی، متوجه کاهش قابل توجه درد و التهاب مفاصل خواهید شد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه