فهرست مطالب

رژیم مکملی

جی کاتلر بیشتر از هر بدنساز دیگری در دهه اخیر شهرت پیدا کرده است. او چندین دوره قهرمان المپیاست که به نوعی حق مربیگری هم به گردن قهرمان جدید المپیا دارد و به واسطه حضور پررنگ در مجلات و محافل بدنسازی بسیار پرطرفدار و محبوب است.
هر سال جی کاتلر پیشرفت می کرد و میزان عضلانی بودن بدن را بر اساس روش علمی خود در تغذیه، تمرین و مصرف مکمل ها ارتقاء می داد.

رژیم مکملی خوب نقش بزرگی در ساخت مجموعه مورد نظر برای کاتلر دارند. در ادامه نگاهی می کنیم به مکمل های جی کاتلر.

قبل از تمرین

او از مکمل “GD” محصولی از شرکت EXT استفاده می کند. این مکمل با کافئین و گیاهان خاص او را برای تمرین شدید آماده می کند. این مکمل به عضلات کاتلر انرژی قابل استفاده ای می دهد و خستگی را با ترکیبی از کافئین، بتا آلانین، تایورین و گلوتامین سرکوب می نماید و همچنین سیترولین و گیاهان هم کمک می دهند تا پمپاژ خون خیره کننده ای به وجود آید.

بعد از تمرین

کاتلر مکمل Build-HD محصول شرکت BPI را مصرف می کند تا ریکاوری را بهتر کند و به رشد کمک دهد. این مکمل، کراتین منوهیدرات (آزموده شده ترین نوع کراتین موجود موجود در بازار) است و کمک می کند در اوج رسیدن قدرت و رشد عضله.
Alpha-GPC و فسفاتیدیل کولین هم افزایش دهنده هورمون رشد است و به ریکاوری سیستم عصبی کمک می کند. استیل ال کارنیتین هم به افزایش تولید تستوسترون در بدن و استفاده آن توسط فیبرهای عضله کمک می کند.
کوآنیزم Q10 هم استقامت عضله را در حداکثر حفظ می کند بنابراین جی با مصرف این مکمل می تواند تکرارهای بیشتری انجام دهد.

نقش کراتین

اینجا نقل قولی از جی کاتلر داریم:

“کراتین یکی از مکمل های اساسی و کلیدی است که در برنامه حجم سازی خود از آن استفاده می کنم و به نظرم Build-HD بهترین مدل موجود آن در بازار است. بعد از آزمودن چندین محصول طی سال های قبل برایم مشخص شده که کدام مکمل ها را باید مصرف کنم. برای بهترین بودن نمی توانم هر چیزی را مصرف کنم مگر آنکه بهترین باشد”.

مستر المپیای ۲۰۱۳ نقطه اوج و حیاتی حرفه من است بنابراین بدون حرف پیش من بزرگترین و کات ترین فیزیک انسانی که در طول تاریخ دیده شده است را نشان خواهم داد.

برایم ساده نیست. هر جلسه تمرین باید به سخت ترین شکل ممکن اجرا شود. با توجه به برنامه سفرهایی که دارم گاهی اوقات سخت است که از لحاظ روانی برای تمرینات مهلک آماده باشم اما این دقیقا کاری است که باید انجام دهم. نمی توانم کار را با تمرینات متوسط دنبال کنم. برای آنکه خودم را با انگیزه حفظ کنم و برای تمرینات با همه قوا آماده باشم مکمل های قبل از تمرین را حدود ۲۰ دقیقه قبل تمرین مصرف می کنم و تاثیر آن را در باشگاه حس می کنم.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه