برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

Anabolic Vitakic

Anabolic Vitakic

شرکت سازنده مکمل Anabolic Vitakic اصولا شرکت شناخته شده ای است. این کمپانی در مورد هر محصولی که تولید می کند جنجال تبلیغاتی گسترده در سطح دنیا به راه انداخته و از تصاویر قهرمانان پرورش اندام برای تبلیغ استفاده می کند و درست به همین دلیل نیز عده ای از افراد به دلیل اعتقاداتی که داشته و تبلیغ بیش از حد در مورد محصولات را نشان بی کیفیت بودن محصولات می دانند تا می توانند از مصرف مکمل های این کمپانی دوری می کنند و در برخی موارد افراد نیز بر اساس همین تبلیغات از محصولات این شرکت شدیدا استقبال کرده اند.

پروتئین در کانون توجه!

اصولا عده زیادی از افراد که کانون توجه شان معطوف به پروتئین و در برخی موارد هم استروئید و هورمون و پروهورمون بوده است همواره طلبه این بوده و هستند که ما در مورد استروئیدها و یا دست کم در مورد مکمل های پروتئینی و در مورد مکمل های که ادعا می شود عضله ساز هستند صحبت کنیم ولی با توجه به اینکه روند ساختن بدن های تراشیده و حجیم نیز روندی شبیه به ساختمان سازی است و در این روند علاوه بر مصالح اصلی همانند پروتئین و هورمون ها باید مصالح دیگر نظیر ویتامین ها و مواد معدنی نیز در اختیار بدن باشد از این رو افرادی که این مصالح جنبی را از یاد می برند معمولا نتیجه مطلوب از برنامه های خود را درو نمی کنند وگرنه موجود بودن پروتئین در حد و اندازه های فراوان و افراطی و مصرف هورمون نیز در طولانی مدت ناکارآمد ظاهر خواهد شد.

توصیه

تغذیه پرورش اندام در مصرف پروتئین با کیفیت در دزهای بالا خلاصه نمی شود و شما به همان اندازه که به پروتئین اهمیت می دهید به ویتامین ها و تک تک مواد معدنی و عناصر ضروری بدن نیز باید اهمیت بدهید.

مکمل های ویتامینی

ورزشکاران حرفه ای و پیش رفته معمولا در کنار مکمل های رنگارنگی که مصرف می کنند یک نمونه مکمل ویتامینی را نیز در دستور کار و در برنامه دارند و همانگونه که متوجه شدید این مکمل که در این قسمت تشریح می کنیم نوع جدیدی از همین مکمل های ویتامینی است. مصرف روزانه مکمل های حاوی ویتامین ها و مواد معدنی برای ورزشکارانی که در شدت های بالا تمرین می کنند حکم ضرورت را خواهد داشت و حتی افراد عادی جامعه نیز می توانند روزانه یک وعده و یک دز از این مکمل ها را میل کنند.

نمونه های مشابه مکمل Anabolic Vitakic

انواع و اقسام مکمل های ویتامینی تا به امروز تولید و به بازار عرضه شده است که از قدیمی ترین این نمونه ها می توان به ژریاتریک فارماتون اشاره کرد که امروزه دیگر اولا نمونه های عرضه شده کیفیت نمونه های قبلی چند سال و چند دهه قبل را ندارند و در ثانی به نوعی می توان گفت که این مکمل نیز به نوعی خز شده است!

رادیکال های آزاد

این نوع از ترکیبات و مکمل ها علاوه بر تامین نیاز بدن به ویتامین و علاوه بر اینکه نیاز بدن به مواد معدنی را تامین می کنند خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی نیز داشته و از طریق مقابله با رادیکال های آزاد به خوبی سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از گزند این رادیکال ها در امان نگه می دارند.

متحول کردن عضلات از درون!!!

کمپانی سازنده در مورد این محصول ادعا کرده است که این محصول علاوه بر دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی دارای ترکیباتی نیز هست که عضلات را از درون متحول کرده و آنها را تشویق به رشد می کنند که صد البته در مورد اول می توان ادعا را پذیرفت ولی در مورد قسمت دوم این ادعا این مهملات را نیز باید به حساب تبلیغات و تجاری بازی های افراطی و اغراق آمیز این کمپانی نوشت، متحول کردن عضلات از درون دیگر چه صیغه ای است؟!

Nanoparticulation

در این مکمل از تکنولوژی Nanoparticulation استفاده شده است به این معنی ذرات تشکیل دهنده این مکمل در اندازه های نانو ریز شده است و همین ریز شدن اندازه ها نیز به جذب بهتر و حمل بهتر در بدن ختم شده است و از این رو این مکمل را در قیاس با دیگر مکمل های مشابه می توان بهتر و موثرتر قلمداد نمود.

دستور مصرف

روزانه می توانید یک سروینگ از این مکمل را با یک لیوان آب میل کنید ولی توجه داشته باشید که هر سروینگ از این محصول شامل ۵ کپسول خواهد بود. هرگز در طول ۲۴ ساعت بیش از ۵ کپسول از این مکمل را میل نکنید و برای اینکه از گزند تبعات منفی احتمالی مصرف ویتامین ها و مواد معدنی در طول روز در امان باشید روزانه باید بیش از ۱۰ لیوان آب میل کنید.

فرم دارویی

مکمل Anabolic Vitakic به صورت کپسول و در بسته بندی های ۱۵۰ تایی تهیه شده است

فهرست محتویات

همانگونه که در فهرست محتویات این مکمل به چشم می خورد در بدنه این مکمل علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی انواع و اقسام اسید آمینه ها و برخی آنزیم ها نیز اضافه شده است و شاید ادعای شرکت سازنده این مکمل در مورد ترکیباتی که عضلات را از درون می سازد همین ترکیبات باشد که در عضله ساز بودن معقول و صد البته نه چندان خیره کننده آن شکی نیست ولی هرگز نمی توان این اثرات را شبیه به اثرات استروئیدها دانست.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی