برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مرحله رفت دومین دوره رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ طی روزهای چهارشنبه پنجم و پنج شنبه ششم مرداد ماه با حضور ۹ تیم در دو گروه و به میزبانی تهران برگزار مى شود. در روز نخست این رقابتها، چهار تیم ذوب آهن اصفهان، شاهین تهران، نیروی زمینی ارتش و دانشگاه پیام نور اردبیل در گروه اول به مصاف هم رفتند که نفرات برتر در وزن های ٨٣-، ٩٣- و ١٠۵ – کیلوگرم مشخص شدند.

نفرات برتر دور رفت لیگ پاورلیفتینگ به شرح زیر است:

۱. دسته ٨٣- کیلوگرم

  • نفر اول: فرید صالحی از نیرو زمینی ؛ ٢٢٢/۵ کیلو گرم اسکوات – ١٨٧/۵ کیلوگرم پرس سینه- ٢۵٢/۵ کیلوگرم ددلیفت – مجموع ۶۶٢/۵ کیلوگرم
  • نفر دوم: کیان رحمتی از ذوب آهن ؛ ٢۶٢/۵ کیلو گرم اسکوات – ١۴٠ کیلوگرم پرس سینه – ٢۵٢/۵ کیلوگرم ددلیفت، – مجموع ۶۵۵ کیلو گرم
  • نفر سوم: کامران پورغفار از شاهین تهران ؛ ١٩٠ کیلو گرم اسکوات – ١۴٠ کیلوگرم پرس سینه – ٢٢٠ کیلوگرم ددلفیت – مجموع ۵۵٠ کیلو گرم

۲. دسته ٩٣- کیلوگرم

  • نفر اول : مهدی طهماسبی از ذوب آهن ؛ ٢٨٢/۵ کیلو گرم اسکوات – ١٩۵ کیلوگرم پرس سینه – ٣٠٠ کیلوگرم ددلیفت – مجموع ٧٧٧/۵ کیلوگرم
  • نفر دوم : مهرداد لیگ جانی از نیرو زمینی؛ ٢٨٠ کیلو گرم اسکوات – ١۵٠ کیلوگرم پرس سینه – ٢٩٠ کیلو گرم ددلیفت – مجموع ٧٢٠ کیلوگرم
  • نفر سوم : مصطفی قزى از شاهین تهران ؛ ٢۶٠ کیلوگرم اسکوات – ١۵۵ کیلوگرم پرس سینه – ٢٨۵ ددلیفت – مجموع ٧٠٠ کیلوگرم

۳. دسته ١٠۵- کیلوگرم

  • نفر اول : علیرضا رضایی از ذوب آهن ؛ ٣١٧/۵ کیلوگرم اسکوات – ٢٠٠ کیلوگرم پرس سینه – ٢٨۵ کیلوگرم ددلیفت – مجموع ٨٠٢/۵ کیلو گرم
  • نفر دوم : محمدعلی محمدی از ذوب آهن ؛ ٢٨٧/۵ کیلوگرم اسکوات – ١۶٠ کیلوگرم پرس سینه – ٣٣۵ کیلوگرم ددلیفت – مجموع ٧٨٢/۵ کیلوگرم
  • نفر سوم: علی ماسوری از نیرو زمینی ؛ ٢۶٠ کیلوگرم اسکوات – ١٨٠ کیلوگرم پرس سینه – ٢۵٠ کیلوگرم ددلیفت – مجموع ۶٩٠ کیلوگرم

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد