کشش عضلات ساق پا

کشش عضلات ساق پا

اگر با خود فکر می کنید که اجرای حرکات کششی مثلکشش عضلات ساق پا نوعی وقت تلف کردن
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
2+

اگر با خود فکر می کنید که اجرای حرکات کششی مثلکشش عضلات ساق پا نوعی وقت تلف کردن است، شاید لازم باشد تا اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم تا نظرتان تغییر کند!بکار بستن این نکات می تواند کمک کند به افزایش قدرت شما، حداقل در تمرین ساق پا و قدرت بیشتر نیز امکان اعمال فشار بیشتر بر ساق پا را فراهم می کند، که می تواند به رشد عضلانی بیشتر منجر شود. 

و چه کسی است که نخواهد به رشد بیشتری در عضلات لجوج ساق پا دست یابد!؟ محققان در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا، افرادی را تحت حرکات کششی ساق پا قرار دادند، برای چهار کشش ۳۰ ثانیه ای، با ۳۰ ثانیه استراحت بین هر کشش. آنها از این روتینهای کششی سه بار در هفته، برای ۱۰ هفته بهره بردند. دانشمندان کشف کردند وقتی افراد ساق پای خود را در طول دوره مطالعه، بدون هیچ تمرین با وزنه ای تحت کشش قرار دادند، قدرت ساق پایشان برای حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.
بنابراین تلاش کنید تا هر جلسه پس از اتمام تمرین، ساق پاهای خود را برای دستیابی به قدرت و رشد بیشتر تحت حرکات کششی قرار دهید.

منبع:مجله فلکس- می۲۰۱۲

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۶۰۶دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۹۶دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۹دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۴۵دیدگاه

ارسال دیدگاه