امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

فهرست مطالب

“اسکوات از پشت با اسمیت”

شروع: طوری در داخل دستگاه بایستید که میله روی عضلات سرشانه و کول شما قرار بگیرد. میله را با فاصله کمی بازتر از عرض شانه در دست گرفته و آن را بچرخانید تا قلابها از پایه جدا شوند.

حرکت:سینه را بیرون داده، سرتان را بالا نگه دارید و پشتتان را اندکی قوس بدهید. زانوها و لگن را مثل حالت نشستن روی صندلی خم کنید و آنقدر پایین بروید که ران هایتان با زمین موازی شوند. حرکت را با اعمال فشار از طریق پاشنه ها معکوس کنید و باسن تان را به جلو بفشارید تا به نقطه شروع بازگردید.

“لانج با هالتر”

شروع : وزنه نسبتا سبکی را برای شروع انتخاب کرده و هالتر را مثل موقعیت شروع اسکوات، روی عضلات کول و سرشانه مستقر نمایید. سرتان را مستقیم به سمت جلو نگه داشته و قوس طبیعی کمر را حفظ کنید.
حرکت: با پای چپ گام بلندی به سمت جلو بردارید تا پاشنه پای راست تان از زمین جدا شود. زانوی چپ را خم نموده و زانوی راست را به سمت زمین نزدیک کنید تا بدن تان پایین برود. قبل از برخورد زانوی عقب با زمین ، حرکت را معکوس نموده و وزن بدن و دمبل ها را به سمت بالا پرس کنید تا به نقطه شروع لانچ برگردید. برای این حرکت می توانید تکرارها را به شکل تناوبی برای هر دو پا انجام دهید،یا اینکه تمام تکرارها را برای یک پا کامل نموده و سپس به سراغ پای دیگر بروید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه