فهرست مطالب

توصیه هایی برای لاغری شکم

صبحانه بخورید: بگذارید بدنتان با خوردن صبحانه، عمل سوخت و ساز را زودتر شروع کند.

هنگام پیاده روی با خود وزنه ای حمل کنید: حمل یک شیء به وزن نیم کیلو هنگام راه رفتن باعث می شود که حدود سه کالری بیشتر مصرف کنید.

وعده های غذایی خود را بیشتر کنید: اگر تعداد وعده های غذا خوردن خود را افزایش و حجم آن را کاهش دهید شاید نسبت به حالتی که روزانه دو سه وعده حجیم صرف می کنید، کمتر چاق شوید. ارزش افزوده این برنامه غذایی، حفظ میزان ثابتی از انرژی در طول روز است.

چربی هایتان را بسوزانید: بدن شما هنگام مصرف چربی نسبت به قند، کالری کمتری می سوزاند.

ایستاده صحبت کنید: اگر شما ایستاده با تلفن صحبت کنید، نسبت به حالت نشسته کالری بیشتری مصرف می کنید.

میز خود را ترک کنید: در محل کار بهانه هایی برای از جا بلند شدن پیدا کنید تا عمل سوخت و ساز بهتر انجام شود. مثلا از سرویس بهداشتی طبقات دیگر استفاده کنید تا میز همکارتان راه بروید تا این که مطلب را تلفنی به او بگویید، سعی کنید استفاده از پله ها را جانشین آسانسور کنید.

باغبانی کنید: اگر شما باغبانی را به عنوان یک فعالیت بدن سازی اصولی نمی آورید، باید تجدید نظر کنید. فقط ضمن ۴۰ دقیقه بیل زدن، و جین کردن، شیار کشی و کارهایی مانند آن ۲۰۰ کیلو کالری خواهید سوزاند.

از رژیم های گرسنگی استفاده نکنید: بدن نسبت به تهدید ناشی از فقدان کالری به منظور نگهداری و ذخیره غذا با کند کردن عمل سوخت و ساز پاسخ می دهد به کلی مردان باید سطح مصرف کالری روزانه را بین ۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ نگه دارند که این میزان برای زنان، زیر این مقدار است. البته این مقادیر برای افراد فعال، افزایش می یابد.

بنشینید، لم ندهید: هنگامی که نشسته تلویزیون نگاه می کنید یا کتاب می خوانید، نسبت به حالتی که لم می دهید حدود ۵ درصد کالری بیشتر مصرف می کنید.

آیا ۵ دقیقه وقت دارید؟ با صندلی تمرین شنا دهید. درحالی که از پشت صندلی حدود ۶۰ سانتی متر فاصله گرفته اید هر دو دست خود را به فاصله پهنای شانه روی آن قرار داده و به آرامی قفسه سینه را به دستهایتان نزدیک کنید. سپس دوباره به حالت اولیه برگردید.

بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه