برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

کسب و کار و مربی موفق

مربی موفق چه کسی است؟

مربی موفق کسی است که کسب و کار خوب و در عین حال، کارکرد خوبی داشته باشد. موفقیت یک مربی باید به صورت زیر اندازه گیری شود:

  1. چه مدت زمان است که این فرد به عنوان مربی در این رشته و در باشگاه شما مشغول به فعالیت است؟
  2. میزان درآمد او به چه صورت است و در هر ساعت چقدر دستمزد دریافت می کند؟

یک کسب و کار موفق به چه صورت است؟ آیا این موفقیت بستگی به EBITA (مقدار پولی که قبل از پرداخت مالیات ها و هزینه های جانبی بدست می آیند) دارد؟ به عبارت دیگر، بستگی به سود حاصله از کسب و کارتان است؟

موفقیت کسب و کار شما باید توسط موارد زیر اندازه گیری شوند:

  1. سود
  2. آنچه که در آخر هر سال برای خودتان، به عنوان صاحب آن شغل، باقی می ماند.

در این صنعت، اکثر صاحبان باشگاه های خصوصی، صفر درصد سود بدست می آورند که در واقع این یکی از بزرگترین دلایلی است که صاحبان باشگاه برای هر ساعت کار خود، دستمزد در نظر می گیرند، چرا که در آخر هیچ چیزی برای آن ها باقی نمی ماند. زمانی که شما بتوانید میزان موفقیت کسب و کار خودتان را بسنجید، تصمیم گیری در مورد تمام جوانب آن راحت تر خواهد شد. زمانی که شما یک تصمیمی را می گیرید، باید تمام فاکتورهای تاثیرگذار بر روی مشتریان، مربیان و در کل کسب و کارتان در نظر بگیرید. بهتر است این موضوع را با بیان مثالی شفاف سازی کنیم.

کسب و کار و مربی موفق

زمانی که شما نمی دانید کلاس های فیتنس گروهی برگزار کنید یا کلاس های خصوصی با اعضای کم، قبل از هر کاری باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • هر یک از این کلاس ها، تا چه اندازه اعضا را ثابت نگه می دارند و مانع ریزش اعضا می شوند؟
  • میزان دستمزد مربیان به چه صورت است؟
  • چه عواملی موجب می شود که مربی در باشگاه ما باقی بماند؟
  • تا چه اندازه بر ارزش متوسط مشتریان تاثیر می گذارد؟

اگر برای تمام سوالات جواب های قانع کننده ای پیدا کنید، مطمئنا به راحتی می توانید تصمیم گیری کنید. با توجه به آنچه که در این مقاله یاد گرفتید، هر زمان که خواستید از مدیر یک باشگاه درباره ی میزان موفقیت آن سوال کنید، به جای اینکه از او بپرسید چه تعداد اعضا در باشگاهتان دارید، باید بپرسید میزان درآمد و میزان فراوانی مشتریان به چه صورت است؟ اگر او بتواند به چنین سوالی پاسخ دهد، نشان دهنده ی این است که کسب و کار موفق دارد و در جهت درست در حال حرکت است.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۷

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی