فهرست مطالب

آیا هدف شما این است که یک مربی معمولی باشید یا در لیست مربیان بدنسازی موفق باشید؟

برای اینکه جز مربیان موفق باشید، باید یک سری از استانداردهای لازم را داشته باشید، چرا که با وجود این استانداردها هم شخص شما به عنوان مربی و هم مشتریانتان مد نظر گرفته می شوند. در این مقاله به ۳ استاندارد اصلی اشاره شده است که شما می توانید آن ها را به اجرا در بیاورید. آیا می دانید که متوسط مشتریان ۱۸۰ دقیقه در یک هفته، ۷۲۰ دقیقه در یک ماه و ۸۶۴۰ دقیقه در سال را با شما به عنوان مربی، می گذرانند؟

تشخیص بهترین مربی بدنسازی

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، ایجاد تعادل، سخت است اما متاسفانه زمان کافی نداریم که بتوانیم بین کار و زمان هایی که با افراد می گذرانیم، تعادل ایجاد کنیم. به نظر شما این ۸۶۴۰ دقیقه باید به چه صورت باشد؟ آیا شما تمام آنچه که نیاز است را، در اختیار مشتریانتان قرار می دهید؟ آیا مشتریان نیز، در این بازه ی زمانی تمام تلاش خود را بکار می گیرند؟ آیا شما نسبت به این موارد مطمئن هستید؟ آیا شما استانداردهای لازم برای بکارگیری پتانسیل های موجود در خود و یا در وجود مشتریانتان را دارا هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است که بسیار خوب است، اما اگر چنین نیست، باید بتوانید راهکارهایی را بکار بگیرید تا بهترین کار آیی هم از طرف شما و هم از طرف مشتریانتان صورت گیرد.

ایجاد استانداردها، یک فاکتور حیاتی هم برای شخص شما، هم برای مشتریانتان و هم برای باشگاهی که در آن کار می کنید، می باشد. در ابتدا به منظور ایجاد استانداردها، شما باید بتوانید تعریفی از خودتان به عنوان یک مربی ارائه دهید. روش و رویکرد شما در این زمینه چیست؟ چه تعهداتی نسبت به مشتریانتان دارید؟

۳ استاندارد کار آمد برای مربیان، عبارتند از:

  1. مطمئن شویم که تیم ما با مربیگری ما، به جهتی مناسب پیش می رود.
  2. دومین استاندارد این است که مطمئن شویم همه چیز را در همه ی زمان ها تحت کنترل داریم.
  3. سومین استاندارد که مهمتر از دو مورد بالاست، این است که تکنیک مناسب داشته باشیم.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه