برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

شاگردان خصوصی تان را در برنامه ی خود حفظ کنید.

حفظ شاگردان خصوصی در برنامه، آسان تر از آن چیزی است که گفته شده است. با کمی تلاش، می توانید کاری کنید که مشتریان یا شاگردان خصوصی تان از شما جدا نشوند. در این مقاله به استراتژی هایی اشاره شده، که با بکارگیری آن ها می توانید مانع از انصراف شاگردانتان شوید.

  1. در طول تمرین، موارد مختلفی را بررسی کنید.

هر ۱۰ الی ۱۵ دقیقه، از افراد بخواهید تا برای هر تمرین از ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهد. شما می توانید این کار را بعد از هر تمرین انجام دهید، اما ممکن است تکراری شود. به عنوان مثال، می توانید از افراد بخواهید تا گزارشی در ارتباط با ضربان قلبشان بدهند، از این طریق می توانید بفهمید که آیا این تمرین مناسب آنهاست یا خیر.

  1. پیگیری بعد از تمرین

همیشه بعد از اولین جلسه ی تمرین یا دو جلسه ی اول تمرین، به مشتریانتان زنگ بزنید و نظر آن ها را در مورد تمرین جویا شوید. همانطور که می دانید دردهای عضلانی، بعد از باشگاه و معمولا بعد از جلسات اولیه رخ می دهند و هیچ وقت فرد بخاطر این دردها به مربی خود زنگ نمی زند، اما اگر شما به عنوان مربی تماس بگیرید، باعث قوت قلب و افزایش انگیزه ی آن ها خواهید شد. بهتر است به جای ارسال پیام، به آن ها زنگ بزنید، چرا که تاثیر بهتری خواهد داشت.

  1. مشتریان را اولویت بندی کنید.

آنچه که نیاز دارید، در زمان بین جلسات تمرینی خود انجام دهید، در این صورت در طول جلسه ی تمرینی نیاز به تمرکز کمتری دارید و دچار سردرگمی نخواهید شد. به عنوان مثال، اگر در برنامه ریزی های خود ۱۰ دقیقه زمان، در بین جلسات تمرینی خود در نظر بگیرید، می توانید چشمانتان را ببندید و استراحت کنید، در این صورت برای جلسه ی تمرینی بعدی، انرژی پیدا می کنید. در این زمان ۱۰ دقیقه ای می توانید چیزی میل کنید، دستشویی بروید و یا حتی پیام های خود را چک کنید و نیازی نیست که در طول جلسه ی تمرینی این کارها را انجام دهید.

  1. مرتبا سلامتی خودتان را مورد بررسی قرار دهید.

اگر تنها به مشتریان خود بپردازید و به فکر خود و سلامتی تان نباشید، مطمئنا بعد از مدتی به مشکل بر می خورید. فراموش نکنید که شما علاوه بر ورزش، به خواب کافی و برنامه های تفریحی نیاز دارید. سعی کنید در تمام جوانب زندگی خود، تعادل ایجاد کنید. اگر از خودتان مراقبت کنید در مقابل از مشتریانتان نیز مراقبت خواهید کرد، زیرا حس منفی به آن ها منتقل نمی کنید.

  1. هر یک از مشتریان را به عنوان فردی مجزا در نظر بگیرید.

شخصیت افراد با یکدیگر متفاوت هستند. بعضی از تمرینات، برای بعضی از مشتریان مناسب و بعضی از تمرینات برای بعضی دیگر سخت خواهد بود. بنابراین، شما به عنوان مربی از این مسئله غافل نشوید.

بارها دیده شده که بعضی از مشتریان، در کنار انجام تمرینات باید به متخصصان تغذیه نیز مراجعه کنند. بسته به اینکه افراد چه هدفی داشته باشند و در چه موقعیتی باشند، باید برای آن ها برنامه ریزی کنید. بنابراین، با تصمیم گیری درست، برنامه ی صحیح به آن ها ارائه دهید.

  1. انتظارات افراد را شفاف سازی کنید.

اگر شما متوجه شدید که انتظارات فردی با توان بدنی و سلامت جسمانی او متناسب نیست، باید با دلایل علمی و دلیل و ملموس به آن ها بفهمانید که هدف آن ها برای شخص، غیر واقعی است. این مسئله جز یکی از مهمترین وظایف شما به عنوان مربی می باشد. شما در این زمینه متخصص هستید، بنابراین باید به بهترین نحو، به مشتریان خود کمک کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

1.5/5 – (2 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی