چند راهکار که بتوانید امسال را بهترین سال خود بسازید. (قسمت دوم)

چند راهکار ساده برای تناسب اندام

حتی بهترین مدرسان و اساتید، زمانی را به یادگیری خود اختصاص می دهند. بنابراین، بهتر است که شما
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
زمان مطالعه: کمتر از 2 دقیقه

چند راهکار ساده

  • زمانی را به یادگیری خود اختصاص دهید.

حتی بهترین مدرسان و اساتید، زمانی را به یادگیری خود اختصاص می دهند. بنابراین، بهتر است که شما هم، چنین روشی را پیش بگیرید. در بخش های مختلف روز، مانند زمان صبحانه خوردن، ۱۵ الی ۲۰ دقیقه را به یادگیری مطالب جدید در حوزه ی فیتنس و سلامتی اختصاص دهید. در این صورت تا پایان سال، آنقدر دانش در این زمینه کسب می کنید که به راحتی می توانید به دیگران مشاوره دهید.

  • آب را در اولویت قرار دهید.

همه ی ما می دانیم که آب جز عناصر مهم برای حیات و بدن انسان است. بنابراین، هر روز تا جایی که می توانید آب بنوشید. نوشیدن آب در ابتدای صبح، نتایج بهتری به همراه خواهد داشت.

اصول آب خوردن در حین تمرین بدنسازی

  • مکمل جزء چند راهکار تناسب اندام است

باید در مورد اینکه مکمل ها چه چیزی هستند و چه عملکردی دارند، اطلاعات کافی داشته باشید. مکمل ها، دقیقا آن کاری را انجام می دهند که باید انجام دهند. مکمل ها، متناسب با برنامه ی تمرینی و رژیم های غذایی است. اگر تغذیه ی شما به گونه ای باشد که نیاز به مکمل نداشته باشید یا برنامه ی تمرینی شما سخت نباشد که بخواهید مکمل استفاده کنید، عملا پولتان را در چاه می ریزید و استفاده از مکمل ها کارآمد نخواهد بود. مطمئن شوید، آنچه که می خرید و استفاده می کنید، شما را به هدفتان نزدیک تر می کند.

  • آرام غذا بخورید.

ما در جهانی زندگی می کنیم که همه ی کارها به سرعت در حال انجام هستند. حتی در زمان غذا خوردن، مردم به فکر این هستند که هر چه سریعتر غذای خود را بخورند و به کارشان ادامه دهند. در این موقع است که سیستم گوارشی به درستی کار نمی کند. بنابراین، زمان کافی به غذا خوردن اختصاص دهید تا مواد مغذی به راحتی پردازش و جذب بدن شوند. در این صورت است که چربی سوزی بهتر صورت می گیرد و در طولانی مدت با یک بدن پر از چربی رو به رو نخواهید شد.

  • از تمرینات خود فیلم بگیرید.

به نظر کار مسخره و کسل کننده ای خواهد بود. فوتبالیست ها در طول هفته، قبل از اینکه مسابقه داشته باشند، چکار می کنند؟ آن ها تمرین می کنند و در عین حال فیلم های مربوط به بازی ها را تماشا می کنند. این دقیقا کاری است که شما باید انجام دهید. اکثر شماهایی که در حال خواندن این مقاله هستید، دارای تلفن های همراه دوربین دار هستید. شما با دیدن فیلم تمرینات خود، به نقاط ضعف و قوت خود پی خواهید برد و نسبت به تصحیح آن ها اقدام خواهید کرد.

  • هر از چند گاهی مدیتیشن انجام دهید.

همه ی ما می دانیم که فیتنس یک ورزش فیزیکی است و جزء چند راهکار های تناسب اندام است و با بدن سر و کار دارد. اما حقیقت این است که بدن، ذهن را دنبال می کند و به هر سویی که ذهن حرکت کند، جسم هم به دنبال آن می رود. حتی برای چند دقیقه که شده، در یک اتاق آرام بنشینید و ذهن خود را پاک کنید. تنها چیزی که باید انجام دهید این است که بر روی هیچ چیزی متمرکز نباشید، راحت بنشینید و استراحت کنید. تضمین می کنم هر زمان که این کار را انجام دادید، تمرینات را بهتر انجام خواهید داد.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۴دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۸۲دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۰۵دیدگاه

ارسال دیدگاه