برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مدیریت باشگاه و آنچه باید درباره آن بدانید. (قسمت دوم)

مدیریت باشگاه

بازاریابی باشگاه به خودی خود، یک صنعت مجز است. شما می توانید از یک سری تکنیک برای مدیریت باشگاه خود استفاده کنید تا افراد بیشتری را جذب کنید. رویکرد مناسب و صحیح، بسته به نوع مشتریانی است که شما قصد جذب به باشگاه خود دارید و در عین حال بسته به خدماتی که می خواهید ارائه دهید. در زیر به ۶ روش بازاریابی اشاره شده است. شایان ذکر است که ترتیب این روش ها مهم نیست و شما می توانید از هر کدام در هر زمان استفاده کنید.

مشاوره مدیریت باشگاههای بدنسازی

  • طرح های بازگشت مجدد به باشگاه: اجازه دهید که مشتریان شما برای بدست آوردن امتیازاتی، سخت تلاش کنند.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو: با کمی آموزش و تلاش بسیار، شما می توانید از گوگل به عنوان ابزاری برای جذب مشتریان جدید استفاده کنید.
  • تبلیغات: حتی با بودجه کم هم می توان تبلیغاتی برای جذب مشتریان جدید به باشگاه خود صورت داد.
  • رسانه های اجتماعی و بازاریابی تاثیرگذار: می توانید از اینستاگرام، فیسبوک و توییتر برای تبلیغ باشگاه خود و معروفیت کسب و کار خود استفاده کنید.
  • بازاریابی از طریق ایمیل: زمانی که برای کسب و کار خود یک ایمیل رسمی راه اندازی کردید، می توانید بیشتر بازاریابی خود را از طریق ایمیل های اتوماتیک برای دیگران ارسال کنید. در واقع می توان گفت که این روش، جز یکی از کانال های بازاریابی رایگان است.
  • نمایش در فضای باز: اگرچه که این یک روش قدیمی است، اما هنوز هم کارآیی دارد. شما می توانید از بعضی از فضاها در باشگاه ها و سالن های بیلیارد برای تبلیغات خود استفاده کنید.
  • بیمه کردن باشگاه: مانند استفاده ی همزمان از آب گرم و کولر که با هم ارتباطی ندارند و حتما یکی از آن ها باید وجود داشته باشد، بیمه و هزینه های مخرب نیز به همین شکل می باشند. در بعضی از مناطق، شما باید از قانون پیروی کنید و باشگاه خود را بیمه کنید و در بعضی مناطق دیگر، نیازی به نقض قانون نیست و خیلی راحت می توانید از بیمه استفاده نکنید، اما در عین حال به استقبال هزینه های مخرب بروید. شما می توانید از دو نوع بیمه استفاده کنید تا کلیه ی جوانب باشگاه خود را تحت پوشش بگیرید.
  • بیمه ی کسب و کار: این نوع بیمه، ساختمان باشگاه و کلیه ی تجهیزات آن را تحت پوشش قرار می دهد و دیگری بیمه ی مسئولیت است که کلیه ی اعضا، کارمندان و افرادی که به باشگاه می آیند را در مقابل هر گونه صدمه تحت پوشش قرار می دهد. شما همچنین می توانید در کنار بیمه ها از بیمه ی شخص ثالث نیز استفاده کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی