برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

دستورالعمل تهیه ی چند اسموتی پروتئینی مناسب برای هر موقع از روز

آیا شما زمان کافی برای تهیه ی مواد غذایی حاوی پروتئین، برای تامین مقدار روزانه ی آن را ندارید؟ در این مقاله سعی کرده ایم، دستورالعمل تهیه ی چند اسموتی پروتئینی را آماده سازیم تا به وسیله ی آن ها میزان پروتئین مصرفی بدن خود را فراهم سازید.

  1. افزایش دهنده ی انرژی در صبح ها

برای بسیاری از افراد، بیدار شدن از خواب و جدا شدن از رختخواب کار سختی است. به همین دلیل است که مصرف مقداری کافئین در صبح ها موثر خواهد بود. مصرف کافئین در صبح ها، نه تنها انرژی فرد در صبح را فراهم می سازد، بلکه متابولیسم بدن را به کار می اندازد و عمل چربی سوزی را نیز افزایش می دهد. این لته ی قهوه – شکلاتی با پودر آنتی اکسیدان شکلات تلخ، خامه ی وانیلی و مقداری کافئین انرژی زا مخلوط شده است. برای اضافه کردن مزه ی شیرین، می توان مقداری موز به آن اضافه کرد.

ترکیبات:

  1. ۱ پیمانه پودر پروتئینی عضله ساز
  2. ۱ فنجان قهوه ی از قبل تهیه شده
  3. تعدادی شکلات تلخ ۹۰ درصد که در مایکروفر آن ها را ذوب کرده اید.
  4. نصف موز یخ زده
  5. ۱ فنجان شیر به همراه وانیل فاقد شکر
  6. ۲-۳ قالب یخ

تمام این ترکیبات را داخل مخلوط کن بریزید و آنقدر مخلوط کنید تا یکدست شود و سپس فورا مصرف کنید.

  1. انرژی زای بعد از ظهر

در اواسط روز، زمانی که بدن احساس خستگی و بی انرژی می کند، نیاز به سوخت رسانی مجدد به بدن است. مصرف اسموتی پروتئینی، بهترین راهکار برای بدن خواهد بود. این اسموتی، انرژی را با یک سری مواد غذایی سالم به بدن شما می رساند.

ترکیبات:

  1. ۱ پیمانه پروتئین وی با طمع توت فرنگی و لیمو
  2. ۱ فنجان توت فرنگی یخ زده
  3. ۲/۱ پیمانه تمشک یخ زده
  4. ۱ فنجان شیر
  5. ۲ قاشق غذاخوری پودر نارگیل
  6. ۲-۳ قالب یخ

تمام این ترکیبات را داخل مخلوط کن بریزید و آنقدر مخلوط کنید تا یکدست شود و سپس فورا مصرف کنید.

  1. اسموتی بعد از تمرین برای ریکاوری

بعد از اینکه تمرینات خود را در باشگاه به پایان رساندید، سلول ماهیچه های بدنتان، نیاز به سوخت برای سنتز پروتئینی خود، ریکاوری و رشد دارد. آنچه که بلافاصله بعد از تمرین مصرف می کنید، برای ریکاوری بدن، کارآیی بسیاری دارد، بنابراین باید چیزی را مصرف کنید که برای بدنتان مفید باشد.

ترکیبات:

  1. ۱ قاشق پروتئین وی به اسانس پرتقالی
  2. ۱ موز یخ زده
  3. ۴/۱ پیمانه آب پرتقال
  4. ۴/۱ پیمانه پودر جو
  5. ۱ پیمانه شیر
  6. ۱ الی ۲ قالب یخ

تمام این ترکیبات را داخل مخلوط کن بریزید و آنقدر مخلوط کنید تا یکدست شود و سپس فورا مصرف کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۴

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد