شبکه های اجتماعی موفق
حتما نسبت به اشتراک گذاری پست های خود برنامه ریزی داشته باشید. همانطور که بارها گفته شده است، ویدئوهای زنده ای که در اینستاگرام یا فیس بوک ارائه می شوند، وسیله ای است برای برندهای مختلف، که فعالیت های خود را نشان دهند و به رقابت بپردازند. بنابراین، یافتن مطالب و تصاویر متناسب، که بتوان در این ویدئوها به طور مرتب به اشتراک گذاشت، کار سختی خواهد بود و بهترین راهکار این است که نسبت به آن برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، می توانید بعضی از کلاس های خود را به صورت زنده پخش کنید. علاوه بر آن، می توانید برای ویدئوها و یا تصاویر غیر زنده ای که قصد دارید به اشتراک گذارید، از پلت فرم هوت سوت (Hootsuit) و یا بافر (Buffer) استفاده کنید، در این صورت نیازی نیست که هر روز پست داخل این شبکه ها قرار دهید. همچنین استفاده از این پلت فرم ها این مکان را فراهم می سازد و تا به ما نشان دهد کدام یک از مطالب کارآیی داشتند در این صورت می توانید استراتژی مناسبی برای محتوای خود بکار ببرید.
نکته ی دوم: باشگاه ها چگونه می توانند با افراد موثر کار کنند؟
اطراف خود را خیلی شلوغ نکنید. خیلی راحت می توان حمایت کنندگان یا (follower هایی) داشت که آن ها هم به نوعی دارای فالورهای دیگر باشند. اما نکته ی مهم این است که، نگاه عمیق به فالورها داشته باشیم و تعداد لایک ها، کامنت ها (نظرهای داده شده) و به اشتراک گذاری پست های آن ها را در نظر بگیرید. با این کار می توان شناخت بیشتری نسبت به آن ها پیدا کرد و به این نکته رسید که آیا این گروه از افراد، کسانی هستند که مد نظر ما و جز اهدافمان هستند و اگر غیر از آن بودند، زمان خود را بیهوده صرف آن ها نکنیم. جو هال در این باره می گوید: طرفداران واقعی برای شغل خود پیدا کنید زیرا، هر کدام نیز دارای حامیان خاص خود هستند، در این صورت، مسیری که قرار است طی کنید، شفاف خواهد بود و نتایج بدست آمده ی آن نیز مشخص است.
نسبت به آنچه که می خواهید از طریق حامیان و افراد تاثیرگذار بدست آورید، تخصصی عمل کنید. در این زمینه، یک استراتژی مشخص، در نظر بگیرید. زمانی که شما فرد مناسب را پیدا کردید، آنچه را که از آن ها انتظار دارید را شفاف کنید. اگر شما افراد تاثیرگذار مناسب را پیدا کنید، تنها درخواست انجام یک سری از کارها توسط آن ها کفایت نمی کند، بلکه شما باید خواسته های خود و نتایج مورد انتظارتان را هم، به آن ها بگویید.
نکته ی سوم: آنچه که ما در آینده، از شبکه های اجتماعی انتظار داریم.
از لحاظ حفظ اطلاعاتی که داخل این شبکه ها قرار می دهیم، دارای امنیت باشند.
اگر از پلت فرم های مطمئن برای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید، به راحتی می توانید نسبت به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و آن ها را حفظ کنید. در شبکه های اجتماعی موفق بدنبال پلت فرم های جدید که کارآیی بیشتری دارند باشید.
همیشه قبل از اینکه شبکه های اجتماعی جدیدتر روی کار بیایند، ما فکر می کنیم که آخرین ورژن از آن ها را در دست داریم، مثلا قبل از روی کارآمدن اینستاگرام و واتس اپ، فیس بوک به عنوان آخرین مدل با امکانات کامل به نظر می رسید. بنابراین همیشه بدنبال بهترین ها باشید.