در این رابطه، راهکارهای زیادی توسط متخصصان رشته ی فیتنس ارائه شده، که ما در این مقاله سعی کرده ایم به تعدادی از آن ها اشاره هایی داشته باشیم.
- خدمات
منظور از خدمات، دسترسی آسان به تجهیزات، آموزش های شخصی، مربیان متخصص در رشته های ورزشی و همچنین در بعضی موارد، روانشناسی ورزشی را شامل می شوند. اگر شما بتوانید خدمات کافی ارائه دهید، می توانید درآمد خوبی نیز داشته باشید.
- اطلاعات
اطلاعاتی که افراد در اختیار بقیه قرار می دهند با اطلاعاتی که کتاب ها، سمینارها و دیگر منابع ارائه می دهند، بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، اطلاعاتی که یک مربی در مورد تمرینات به فردی می دهد، متناسب با اندام آن شخص است و در هیچ منبع دیگری چنین اطلاعاتی که در خور یک شخص باشد، ارائه نمی شود. در این راستا، نرم افزارهایی بر روی کار آمده اند که اطلاعاتی را مانند مربیان مناسب با اندام فرد در اختیار قرار می دهند. با بکارگیری این نرم افزارها در باشگاه خود به عنوان مدیر مجموعه و یا به عنوان یک مربی، می توانید درآمد خوبی داشته باشید.
- محصولات
از ۱۰ الی ۱۵ سال گذشته، بازاریابان از کلمه ای به نام (محصول) استفاده می کنند، تا خدمات، نرم افزارها و یا اطلاعاتی در مورد آن محصول را بفروش برسانند. اما منظور ما از بکارگیری کلمه ی محصول، دقیقا خود محصول فیزیکی و قابل لمس است. این محصولات شامل تجهیزات مربوط به انجام تمرینات و مکمل هاست.
- توجه و پیگیری
بسیاری از افراد در رشته ی فیتنس از توجه، به عنوان ابزاری برای فروش محصولات، خدمات و یا اطلاعات خود، استفاده می کنند. اما آنچه که ما در اینجا به آن اشاره داریم، مفهوم دیگری دارد. منظور از کلمه ی (توجه) این است که آن ها توجه ی خود را بفروش می رسانند، به این مفهوم که افراد پولی را بابت تبلیغات یا فروش محصولات و یا اطلاعات دیگر افراد، دریافت می کنند. هر یک از این راهکارها به خودی خود، نتایج مثبتی در درآمد زایی فیتنس به همراه خواهد داشت.