فهرست مطالب

خرید مکمل پروتئینی

احتمال دارد که شما دیگر مصرف پروتئین و نوشیدنی های حاوی آن را به صورت خودکار انجام می دهید. این فکر بدی است. در دنیای امروزی«سر هم کردن پروتئین» به صورت گسترده ای دیده می شود. این روشی است که بعضی از شرکت ها برای استفاده نکردن از مواد اولیه گران قیمت، با آن اسید آمینه های ارزان و بی ارزش و مواد اضافی دیگری را در مکمل شان می گنجانند تا بتواند با دستکاری میزان نیتروژن موجود در آن مکمل، مصرف کنندگان را فریب بدهند. در این زمان باید فقط به سراغ شرکت هایی بروید که همه چیزها را به صورت شفاف به شما می گویند. این شرکت ها همیشه در تلاش هستند تا مشتریان خودشان را راضی نگه دارند، چون هنوز هم تعریف های زبانی در باشگاه، بهترین راه برای تبلیغ یک مکمل به حساب می آید. پس وقتی که پیمانه پروتئین تان به ته قوطی خورد، قبل از خریدن مکمل پروتئینی بعدی تان این نکته ها را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را تهیه کنید:

مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید.

اگر اولین ماده نوشته شده در این قسمت، نوعی از پروتئین نیست، این شرکت می خواهد شما را گول بزند بهترین مکمل های پروتئینی در اینجا پروتئین وی ایزوله و پروتئین وی هیدرولیزه را به عنوان اولین ماده تشکیل دهنده می آورند. همچنین آن ها حاوی گلوتن، مواد پر کنده یا هیچ گونه مواد ممنوعه ای نیستند این مکمل ها باید سرشار از سه اسید آمینه زنجیره ای شاخه دار (BCAA) به نام لوسین، ایزولوسین و والین باشند. این ها اسیدهای آمینه ای هستند که به تولید پروتئین عضلانی رشد عضله کمک می کنند.

پروتئین را در قبل و بعد از تمرین مصرف کنید

یک تحقیق به تازگی منتشر شده به این نتیجه رسید که مصرف پروتئین وی در قبل صبحانه، توانست تغییرهای ناگهانی سطح قند خون را کاهش بدهد، که برای مدیریت هوس ها و گرسنگی مفید است.

چیزهای مختلف را امتحان کنید

البته منظور ما در آشپزخانه است. همه ما به مقداری فاصله گرفتن از نوشیدنی های پروتئینی نیاز داریم. پس تلاش کنید که با پودر پروتئین تان یک پنکیک یا کیک خوشمزه و مقوی را درست کنید. شما همچنین می توانید شکلات های پروتئینی را هم داشته باشید تا در زمان هایی که عجله دارید، به سراغ آن ها بروید. دستور پخت تعداد زیادی از این غذاها بسیار ساده هستند و نیاز به یک آشپز همه کاره ندارند.

*

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه