برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

اگر می خواهید از اندامی متناسب و وزنی ایده آل برخوردار شوید، کافی است از امروز پرخوری را کنار گذاشته و در حد نیاز بدن خود تغذیه کنید ،مطمئن باشید بعد از زمانی نه چندان زیاد مقدار بسیاری از اضافه وزن خود را از دست می دهید.

ورزش و تناسب اندام

امروزه در بین افراد علاقه وافری برای لاغری و داشتن اندام متناسب دیده می شود که این علاقه گاهی در حد افراط بروز می کند و ممکن است برای افراد صدمه های جدی در پی داشته باشد، اما آنچه در منطق قرآن و روایات اسلامی به کثرت به چشم می خورد، رعایت اعتدال در هر کاری از جمله لاغری و چاقی است و این بدین معناست که هم چاقی زیاد و هم لاغری مفرط می تواند به یک اندازه به فرد آسیب برساند و هر کدام به نوبه خود ضررهای متعددی را در پی خواهد داشت.

برای داشتن یک جسم سالم توصیه می شود که وزن ایده آلی داشته باشید و در فکر سوزاندن چربی های اضافه در بدن خود باشید، چرا که داشتن وزن ایده آل هم به داشتن عمر طولانی تر کمک می کند و هم سبب می شود که از نشاط و آرامش بیشتری در زندگی بهره مند شوید.

در مرحله اول برای کسانی که مشتاق داشتن اندامی استاندارد هستند، پرهیز از پرخوری است مسئله ای که امروزه به صورت یک بحران جدی و تهدید خطرناک در پیش روی انسان هاست و اگر در مبارزه با آن فکری نکنند زود باشد که گریبان گیر میلیون ها نفر خواهد شد .
صبحانه بخور و شام بخور و در فاصله میان آن ها چیزى مخور؛ چرا که موجب تباهى تن است.
پدیده ای که امروزه نیز شاهد قتل عام بسیاری از افراد به وسیله آن هستیم ،قاتلی جنایتکار که هیچ کسی از آن تاکنون شکایت نکرده است و همچنان در حال قتل عام انسان های بسیاری است.
یکی از مصادیق بارز این گونه افراد کسانی هستند که در مصرف خوراکی ها افراط می کنند، چرا که این افراد با افراط در مصرف غذاها جسم و روان خود را در معرض خطر جدی قرار می دهند.

پر خوری

عامل دیگری که سبب به دست آوردن وزن ایده آل شما خواهد شد، توصیه اکید به خوردن یک صبحانه کامل است چرا که امروزه دانشمندان ثابت کرده اند که یک وعده صبحانه کامل سبب می شود تا فرد در روز احساس سیری بیشتری داشته باشد و در نتیجه از تنقلات و بقیه مواردی که سبب می شود به سرعت وزن افراد بالا برود، جلوگیری می شود.
مصرف عدس طبق آنچه متخصصان امر تغذیه پیرامون این گیاه بیان کرده اند، می تواند نقش بسزایی در کاهش چربی های اضافه در بدن داشته باشد چرا که آزاد شدن قند عدس طولانی مدت است و این مسئله به عقیده بسیاری از دانشمندان برای کم کردن وزن در افرادی که اضافه وزن دارند اهمیت فوق العاده ای دارد.
آنچه گذشت توصیه هایی بود که به راحتی و بدون تحمل هیچ مشقت و سختی در زندگی قابل اجرا است و می تواند جایگزین بسیاری از رژیم های طاقت فرسا و سخت شود، چرا که اگر همه افراد از ابتدا زندگی خود را طبق این توصیه ها قرار دهند به هیچ وجه اضافه وزن پیدا نمی کنند، توصیه هایی که اگر در کنار ورزش روزانه قرار بگیرد می تواند نقش موثری در سلامتی جسمی و روحی شما داشته باشد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد