پرسش و پاسخ با بهترین مربی­ های پرورش ­اندام جهان

پرسش و پاسخ با بهترین مربی­ های پرورش ­اندام جهان

ـ من برای شرکت در اولین رقابتم تحت رژیم هستم و معمولاً در اواسط شب بیدار می­شوم برای
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
2+

دقایقی با ستاره ­های حرفه ­ای مربی­ های پرورش ­اندام

جورج فرح؛ مربی­ بدنسازانی همچون دکستر جکسون، برانچ وارن، کای گرین و …

در دوران آماده سازی برای رقابت احساس گرسنگی می­کنید؟ مقداری بوقلمون بخورید.

ـ من برای شرکت در اولین رقابتم تحت رژیم هستم و معمولاً در اواسط شب بیدار می­شوم برای رفتن به توالت، ولی بخاطر احساس گرسنگی نمی­توانم بخوابم. اگر توصیه ­ای دارید ممنون می­شوم بگویید. شرایط طوری است که در شرف از دست دادن کارم هستم به این دلیل که سرکار مدام خوابم می­برد.

این مسئله ایست که در مورد بسیاری از شاگردانم رخ می­دهد، بخصوص هر چه به زمان رقابت نزدیک­تر می­شوند. روش های مختلفی برای کمک به آن ها تجربه کرده ام، و غذایی که بنظر می­ آید کارایی خوبی دارد سینه مرغ بوقلمون گریل شده است.

بخاطر هضم سریع و فقدان چربی، غذای ایده الی است برای توقف گرسنگی / کاتابولیسم و همزمان حفظ هورمون رشد در سطح بالاتر. همانطور که همه ما می­دانیم، خوردن هر کربوهیدراتی در این زمان می­تواند باعث ترشح انسولین در بدن شما شود که باعث خواهد شد بخش عمده­ای از هورمون رشد ترشح شده بی­ اثر شود. دفعه بعد که بخاطر گرسنگی بیدار شدید، سعی کنید مقداری سینه بوقلمون که از قبل طبخ و آماده کرده اید را میل کنید، در اینصورت می­توانید با احساس سیری به رختخواب بازگردید

ـ بدون زیر پا گذاشتن رژیم، و البته بدون اینکه شغل تان را از دست بدهید !

رولی وینکلار؛ نفر ششم مسترالمپیای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بهترین مربی­ پرورش ­اندام

افسانه پشت بازو

ـ من از طرفداران پر و پا قرص شما هستم و فکر می­کنم یکی از مستعد ترین بدن ها در ورزش امروز را دارید. سؤالی در مورد پشت بازو دارم به این دلیل که پشت بازوهای بسیار تفکیک شده ای دارید. پشت بازوی سمت چپ من سایزی مشابه سمت راست دارد، ولی در مقایسه با پشت بازوی راست، تفکیک و جزئیات خیلی کمتری دارد. بهترین راه برای رفع این مشکل چیست؟ پیشاپیش بی اندازه از توصیه شما ممنونم.

این مشکل رایجی نیست، ولی فکر نمی­کنم خیلی هم غیر عادی باشد. بسیار پیش می­ آید فردی تفکیک و خطوط بیشتری در عضلات چهارسر یکی از پاهای خود دارد. فکر می­کنم بخش زیادی از آن بر می­گردد به دفعاتی که عضوی از بدن را منقبض می­کنید.

بهترین توصیه ام این است که تلاش کنید هر روز تنه پشت بازوی سمت چپ خود را منقبض کنید. برای ۲۰ تکرار، و هر بار چند ثانیه انقباض را حفظ کنید. همچنین، زمان تمرین، اطمینان یابید انقباض کاملی بر پشت بازوی خود اعمال کنید. تضمین نمی­کنم آنچه گفتم برایتان مؤثر باشد، ولی ضرری هم نخواهد داشت! و اگر بدنساز رقابتی هستند، چیزیست که توجه کسی را جلب نمی­کند؛ تنها کافیست هر بار که فیگور پشت بازو را اجرا می­کنید از سمت قویتر این کار انجام دهید.

*

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۶۰۴دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۹۴دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۹دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۴۳دیدگاه

ارسال دیدگاه

4 دیدگاه در “پرسش و پاسخ با بهترین مربی­ های پرورش ­اندام جهان

  1. Avatar
    1. اصغر مرادی
  2. Avatar
    1. اصغر مرادی

ارسال دیدگاه