حرکت زیر بغل سیمکش قایقی

حرکت زیر بغل سیمکش قایقی

یکی از مناسب ترین حرکات برای افزایش حجم وکیفیت عضلات پشت که کشش خوبی در عضلات زیر بغل
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
3+

یکی از مناسب ترین حرکات برای افزایش حجم وکیفیت عضلات پشت که کشش خوبی در عضلات زیر بغل و به خصوص قسمت پایین عضله پشت وارد مینماید . حرکت زیر بغل سیمکش قایقی می باشد که به عنوان زیربغل روئینگ نیز شناخته میشود .

برای اجرای این حرکت درون دستگاه قرار گرفته و دستگیره را به فاصله سی سانتی متر در دست میگیریم و خود را به سمت جلو میکشیم تا کشش خوبی در عضلات پشت ایجاد شود , کف پاها را در قسمت تکیه قرار میدهیم  , سپس با انقباض عضلات پشت دستگیره را به سمت شکم و سینه کشیده , لحظه ای مکث کرده و سپس اجازه داده تا وزنه به آرامی و با کشش عضلات پشت به جای اول خود باز گردد . در طول دامنه کامل حرکت , باید تمام کارها را عضلات پشت انجام دهند و انقباض دائمی داشته باشند , دست ها تنها وظیفه نگهدارنده دستگیره را بر عهده دارند .
در اجرای این حرکت فرد باید دقت کند که بیش از حد به جلو متمایل نشود و هنگام عقب کشیدن وزنه ضربه نزد , این کارها باعث ایجاد خمیدگی در ستون فقرات میگردد .

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۹دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۹۲دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۸دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۵دیدگاه

ارسال دیدگاه