فهرست مطالب

۵۰ تمرین زشت

نوع جدیدی از برنامه تمرینی ۵۰ زشت که به عضله ­سازی و چربی­ سوزی شما کمک می­کند.

برنامه اصلی ۵۰ تمرین زشت که در ابتدا برای ورزشکاران کراس فیت طراحی شده بود. به ۱۰ حرکت ۵۰ تکراری نیاز دارد که باید در کوتاه­ترین زمان ممکن اجرا شوند. برنامه ۵۰ زشت سنتی مجموعه خوبی از حرکت­های دردناک و کاربردی است. ولی نتیجه بسیار خوبی را برای عضله سازی در پی نخواهد داشت. کریگ هایسل یک مربی بدنسازی تصمیم گرفته است که ظاهر عضله ­ساز­تری را به این برنامه بدهد…

این نسخه طراحی شده توسط او، چندین حرکت عضله ­ساز عالی مثل انواع فلای­ ها، جلوبازوها و حرکت­ های زیر بغل را به این برنامه می ­آورد و در همین حال، این برنامه را به میزان کافی کاربردی، دردناک و همچنین زشت نگه می­دارد.

هایسل می گوید: «هدف این برنامه، رشد عضلانی و همچنین کمک به بهبود سلامت و ریکاوری مفصل­ هاست. با توجه به سابقه تمرینی شما، این برنامه باید با وزنه­ های سبک تا نیمه سبک و در صورت امکان، قبل از یک روز استراحت اجرا شود. هدف ما این است که در طول کل حرکت، فشار را بر روی عضله نگه داریم تا رشد عضلانی را به بهترین سطح خود برسانیم.»

برنامه ۵۰ تمرین زشت ویرایش شده برای بدنسازان

روش اجرا: ابتدا تمام ۵۰ تکرار یک حرکت را بزنید و سپس به سراغ حرکت بعدی بروید. افراد تازه کار می توانند با ست­ های ۳۵ تکراری شروع کنند.

  • فلای سینه با دمبل ۵۰ بار
  • لانچ با دمبل ۵۰ بار برای هر پا
  • شکم برف پاک­ کنی آویزان ۵۰ بار
  • دیپ ۵۰ بار
  • جلو بازو با دمبل ۵۰ بار برای هر بازو
  • کرانچ شکم Vشکل ۵۰ بار
  • اسکوات با دمبل +پرس سر شانه ۵۰ بار
  • زیر بغل از جلو با سیم کش ۵۰ بار
  • ددلیفت تک پا با دمبل ۵۰ بار برای هر پا
  • دستگاه پارویی ۵۰ کالری

وزنه ­ها را سبک نگه دارید

برای حرکت­های وزنه­ دار، وزنه­ هایی را بردارید که بتوانید آنها را در ۵۰ تکرار کنترل کنید. در ابتدا به سراغ وزنه­ های سبک بروید و بر روی انقباض عضلانی تمرکز کنید.

*

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه