برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه های بدنسازی

تبلیغات

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه های بدنسازی

تبلیغات

فهرست مطالب

چطور برنچ وارن در سال های ابتدایی حضورش در پرورش اندام به رشد چشمگیری در پاهایش دست یافت؟

معمولاً فشار برای بدنسازانی که برای سه سال یا بیشتر رقابت نمی کنند، معکوس می شود. در مورد برنچ وارن کمتر از دو سال است که در رقابتی حاضر نشده، با این وجود بسیاری این را به معنی “بازنشستگی غیر رسمی” او بشمار آورده اند. البته او هنوز هم عضلاتی حجیم، قدرتمند و سخت دارد مثل گذشته، و این احتمال وجود دارد که سال ۲۰۱۸ در سن ۴۳ سالگی بازگشت دوباره ای به صحنه داشته باشد. ضمن اینکه، یار تمرین او، جانی جکسون، در سال ۲۰۱۷ در سن ۴۶، پیروزی در دو رقابت حرفه ای را به کارنامه خود اضافه کرد. بنابراین می توانیم بگوییم هنوز برنچ وارن به طور رسمی جزو ستارگان گذشته بشمار نمی آید. و بهتر است بگوییم او هنوز هم یک ستاره است.

خب بهتر است سوار ماشین زمان شده و برگردیم به سال ۲۰۰۴، زمانی که ۲۹ سال داشت و با تأخیری قابل توجه، اولین تجربه حرفه ای خود را کسب کرد و از آن پس حضور پر رنگی در رقابت های حرفه ای را تجربه کرد و البته با نتایجی که ثبات چندانی نداشت او ۹ قهرمانی حرفه ای را در کارنامه خود ثبت کرده، از جمله دو قهرمانی آرنولد کلاسیک (۲۰۱۱ و ۲۰۱۲)، و در رقابت مسترالمپیای ۲۰۰۹ به مقام نائب قهرمانی دست یافت. حالا هم که شما در حال مطالعه این مطلب هستید، احتمالاً برنچ در باشگاه مترو فلکس زیر میله ای که از مقدار سنگینی وزنه خم شده در حال اجرای اسکوات است. همان چیزی که باعث ساخته شدن یک جفت از بهترین پاهای تاریخ بدنسازی شد. وی با ۱۷۰ سانت قد، برای اغلب مسابقات اش حدود ۱۱۴ کیلوگرم وزن رقابتی و حدود ۱۲۵ کیلو گرم وزن دوران حجم داشت.

  • نقل قول جالبی از برنچ وارن هست که بر می گردد به سال۲۰۰۴: او گفته بود:”من در این (ورزش) نیستم برای اینکه فقط روی صحنه بروم. بلکه همه آنچه برایم اهمیت دارد کسب پیروزی است.”

برنامه تمرینی پای برنچ وارن

  حرکت                       ست             تکرار

  جلو با دستگاه                ۳                ۳۰

  اسکات                          ۷              ۶-۱۰

  هک اسکوات با پرس پا       ۳              ۸-۱۰

  لانچ راه رفتنی                  ۳              ۹۰ متر

  پشت پا خوابیده با دستگاه   ۴             ۷-۲۰

  پشت پا ایستاده با دستگاه   ۳            ۱۵-۲۰

اصول تمرین پای برنچ وارن:

  • “در مقایسه با اغلب افراد،در اجرای اسکوات، فاصله کمی بین پاهایم هست، و میله هالتر را روی بخش بالایی تر پزم قرار می دهم.”
  • “در پرس پا اغلب یک ست نزولی در آخرین ست اجرا می کنم.”
  • “فکر می کنم اسکوات استاندارد و لانچ بهترین حرکاتی هستند که می توانید برای عضلات چهار سر، همسترینگ و سرینی اجرا کنید.”
  • “من به خاطر آسیب دیدگی قبلی که دارم، ددلیفت پا صاف را اجرا نمی کنم، ولی اجرای آن را به دیگران توصیه می کنم.”

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد