برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

حفظ مشتری در باشگاه با ۷ استراتژی ۱

  1. داشتن برنامه ریزی بی نقص و کلاس های رضایت بخش 

اعضایی باشگاهی که برنامه های تمرینی مناسب با اهداف بدنی خود دریافت کنند احتمال این که از اعضای ثابت باشگاه شوند زیاد است. اگر زمان و روش تمرین کلاس ها باشگاه رضایت بخش نباشد اعضای باشگاه مجبور می شوند باشگاه های دیگر را انتخاب کنند.

برای حفظ مشتری:

برنامه ریزی، ساعت ها و پیشنهادات خود را ارزیابی کنید.

به طور منظم کلاس ها و توانایی اعضا برای شرکت و تمرین در کلاس ها را ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید مربیان اهمیت نیازهای اولیه اعضا را می دانند به خصوص در رابطه با برنامه ها ی تمرینی.

دوبار در سال از اعضای باشگاه نظر سنجی بگیرید. یا اینکه یک جعبه نظر سنجی درست کنید و در باشگاه قرار دهید تا مشتریان نظرات خود را راحت در اختیار شما قرار دهند.

حفظ مشتری در باشگاه

  1. تشکر و قدردانی از ورزشکاران باشگاه
  2. آسان گرفتن به مشتریان
  3. فعال کردن و با انگیزه نگه داشتن اعضا باشگاه
  4. تشکیل یک تیم و شبکه قوی میان اعضای باشگاه
  5. کمک به اعضای باشگاه برای یک شروع عالی و موفقیت آمیز
  6. رسیدگی به تمام مشتریان

توضیحات هر یک در مجله شماره ۷ منشر شده است برای دانلود کلیک کنید

در همه جای دنیا دغدغه تمامی باشگاه داران حفظ مشتری است. حتی اگر عضو های جدیدی وارد باشگاه شوند باز هم اولویت اصلی انها باید حفظ مشتری های موجود می باشد.

یکی از دلایل اصلی اهمیت حفظ مشتری این است که جلب مشتری جدید ده برابر بیشتر از حفظ مشتری های موجود هزینه بر است. بنابراین از دست دادن مشتری های موجود از نظر مالی برای کار شما بسیار بد است صرف نظر از اینکه چه تعداد مشتری جدید به باشگاه وارد شوند. به علاوه هر چه سابقه عضویت اعضا بیشتر باشد مشتری ها با ارزشتر خواهند بود. زیرا آنها باشگاه را به خانواده، دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و ارزش باشگاه را بالاتر می برند.

به مشتریان چه بگوییم؟

همانطور که می دانید حفظ مشتری کار می برد اما چند نکته ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حفظ مشتری برایتان فرهنگ سازی شود و ورزشکارهای موجود نیز راضی و خوشحال باقی بمانند. این توصیه ها و راهبردها برای برگشت مشتریان قدیم و رضایت مشتریان و حفظ آنها در باشگاه می باشد.

در همه جای دنیا دغدغه تمامی باشگاه داران حفظ مشتری است. حتی اگر عضوهای جدیدی وارد باشگاه تان شوند باز هم اولویت اصلی حفظ مشتری های موجود می باشد.

یکی از دلایل اصلی اهمیت حفظ مشتری این است که جلب مشتری جدید ده برابر بیشتر از حفظ مشتری های موجود هزینه بر است. بنابراین از دست دادن مشتری های موجود از نظر مالی برای کار شما بسیار بد است صرف نظر از اینکه چه تعداد مشتری جدید به باشگاه وارد شوند. به علاوه هر چه سابقه عضویت اعضا بیشتر باشد مشتری ها با ارزشتر خواهند بود. زیرا آنها باشگاه را به خانواده، دوستان و آشنایان خود معرفی می کنند و ارزش باشگاه را بالاتر می برند.

چند راه ساده برای جذب مشتری

همانطور که می دانید حفظ مشتری کار می برد اما چند نکته ساده وجود دارد که می توانید انجام دهید تا حفظ مشتری برایتان فرهنگ سازی شود و ورزشکارهای موجود نیز راضی و خوشحال باقی بمانند. این توصیه ها و راهبردها برای برگشت مشتریان قدیم و رضایت مشتریان و حفظ آنها در باشگاه می باشد.

برای مشاهده قسمت دوم مقاله کلیک کنید

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی