برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

آیا تاکنون شده با خوردن یک نوشیدنی عضلات از دست رفته تان برگردد؟ یا درد عضلاتتان تسکین پیدا کند؟ و یا حتی با خوردن نان فشار خون تان بالا برود؟ پس پیشنهاد می کنم مقاله حقیقت هایی در مورد چند ماده غذایی را با دقت بخوانید.

آیا خوردن شکلات تلخ شما را باهوش تر می کند؟

آیا افراد باهوش شکلات تلخ می خورند یا شکلات تلخ شما را با هوشتر می کند؟ کل چیزی که می دانیم این است که فلاونوئیدهای آنتی اکسیدان موجود در کاکائو، برای سیستم قلب و عروق مفید است، اکنون تصور می شود قدرت مغز را نیز افزایش می دهد. محققان دانشگاهی مرکز پزشکی توبینژن در آلمان ادعا می کنند که فلاونوئیدهای کاکائو تولید نرون و ارتباط در نواحی مغز را بالا می برد که همراه با یادگیری و حافظه است. این تحقیق توضیح می دهد چگونه مصرف طولانی مدت فلاونوئید از مغز در مقابل بیماری های مربوط به زوال شناختی سن و مغز محافظت می کند.
قهوه درد شانه و گردن را کاهش می دهد

قهوه دوست ها فکر می کنند که یک لیوان قهوه داغ همه چیز را خوب می کند اما در واقع این حرف موقعی درست است که شما از درد گردن و شانه رنج ببرید. تحقیقی توسط محققان در موسسه ی سلامت شغلی نروژ صورت گرفت و به این نتیجه رسیدند که نوشیدن قهوه درد مربوط به شانه و گردن بر اثر کار را کاهش می دهد. این مطلب درست است چون ورزشکاران سالهاست که از اثرات بدون درد کافئین سود می برند. مصرف قهوه با کافئین قبل از تمرینات باعث می شود ورزشکاران وزنه ی سنگین تری بر دارند و تکرارهای بیشتری انجام دهند. به همین دلیل است اغلب کافئین در مسکن های درد به کار برده می شود.

چای سبز برای بازیابی عضلات از دست رفته

اگر قصد دارید بعد از یک مدت دوری از ورزش دوباره به باشگاه برگردید، فورا شروع به نوشیدن چای سبز کنید. اپیگالوکاتچین گالات ماده ی فعالی در چای سبز است که به عنوان EGCG شناخته شده است، این ماده مزایای زیادی در مورد سلامتی و فیتنس به کسانی می دهد که آن را می نوشند اما کشف جدیدی صورت گرفت که به طور ویژه برای کسانی اهمیت دارد که به فکر برگشت عضلات از دست رفته ی خود هستند. تحقیقات اخیر نشان می دهد افرادی که قبلا در این شرایط بوده اند و چای سبز نوشیدند و از یک دوره بی تحرکی دوباره به ورزش روی آوردند بسیار سریعتر از کسانی که چای سبز نمی نوشند حجم عضلات و قدرت از دست رفته ی خود را بدست آوردند.

آیا روزانه نان زیادی مصرف می کنید؟

می دانید که نان دارای کربوهیدرات بالایی است. پس گلوتن آن چیزی است که اکثر مردم نسبت به آن واکنش آلرژیک دارند و بعضی از افراد بیماری سیالیک (مربوط به معده) دارند. یک دلیل دیگر نیز وجود دارد تا میزان مصرف نان را در رژیم خود کم کنید: سدیم

طبق یافته های موسسه سلامتی باتم لاین، تحقیق جدیدی بر روی ۷۲۲۷ بزرگسالان و کودکان آمریکایی صورت گرفت و مشخص شد نان بزرگترین کمک کننده در مصرف سدیم است. نمک موجود در نان دارای سدیم زیاد است که موجب مصرف زیاد سدیم می شود.  مصرف زیاد و طولانی مدت سدیم، موجب تجمع میزان اضافی آن در بدن شده و در سنین بالاتر، فرد دچار عارضه فشار خون خواهد شد.

آنتی اکسیدان های پف کرده

شاید فکر نمی کنید که پاپ کورن جزء چند ماده غذایی سالم باشد، اما مواد خوب بسیاری در آن وجود دارد. طبق تحقیقات بهداشت، سه فنجان پاپ کورن به شما ۳۰۰ میلی گرم آنتی اکسیدان می دهد که به اندازه ی بعضی از میوه هاست.

بهترین پاپ کورن برای خوردن نوع هواپز شده ی آنهاست. شما می توانید با یک قاشق چای خوری روغن زیتون و یک مقدار کم نمک به آن چاشنی دهید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد