نمونه ای از رژیم غذایی برای روز چهارشنبه

نمونه ای از رژیم غذایی با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم

نمونه ای از رژیم غذایی

با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم لاغر خواهید شد.

چهارشنبه

صبحانه : یک لیوان شیر کم چربی، یک لیوان چای تلخ، یک عدد کیک یزدی.

میان وعده : نصف لیوان توت فرنگی.

نمونه ای از رژیم غذایی برای روز چهارشنبه

ناهار : یک ظرف سالاد کاهو، خیار، هویج، کلم و گوجه فرنگی با آبلیمو و نمک، یک کاسه متوسط ماست کم چربی؛ نصف لیوان عدس پخته با پیاز و رب و ادویه جات مخصوص بدون نان.

میان وعده : یک عدد سیب متوسط.

شام : یک تکه سینه مرغ آب پز با گوجه فرنگی و آبلیمو و زعفران، ۳ قاشق غذا خوری برنج آبکش شده؛ یک کاسه کوچک ماست کم چربی.

این رژیم غذایی را باید با موارد زیر انجام دهید :

  1. روزانه ۷-۸ لیوان آب میل کنید.
  2. روزانه یک عدد قرص کلسیم د؛ یک عدد قرص ویتامین ث؛ هفته ای ۲ عدد ویتامین A؛ ۲ عدد قرص ویتامین E مصرف کنید.
  3. از کرمهای مرطوب کننده صورت همیشه استفاده کنید.
  4. روزانه یکبار حمام کنید. حمام هر روز انسان را لاغر می کند.
  5. هر روز یک ساعت پیاده روی داشته باشید.
  6. روزانه ۵۰ بار ورزش دراز و نشست معکوس انجام دهید.
  7. اگر روزهای اول احساس گرسنگی کردید به یاد لاغر شدن خود بعد از ۱۰ روز بیفتید و برگرسنگی خود غلبه کنید.
  8. بعد از اجرای این رژیم به مدت چند روز بی اختیار اشتهای شما کم خواهد شد و دیگر میل به غذا خوردن زیاد نخواهید داشت پس فقط چند روز صبر کنید ولی بعد از لاغر شدن هرگز دوباره پرخوری نکنید.
  9. در صورت داشتن مشکلی به پزشک خود تماس بگیرید.

درباره اصغر مرادی

قهرمان هشت دوره پرورش اندام ومربی بین المللی فدراسیون جهانی بدنسازی IFBB-تحصیل کرده تربیت بدنی-مدیر مجتمع ورزشی گلها-مدیر شرکت تولید دستگاههای بدنسازی بادی فول-مدیر سایت اتحادیه بدنسازی ایران-مشاور مربیگری ,مدیریت وبازاریابی باشگاههای بدنسازی

ثبت دیدگاه