برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

برنامه رژیمی لاغری خارق العاده با غذاهای مغذی

برنامه رژیمی لاغری

در حالیکه که هنوز دارید غذاهای خوشمزه و لذیذ می خورید می توانید وزن کم کنید. مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل آماده کردن این غذاها راحت است و مواد مغذی که شما برای تمرین نیاز دارید را دارا می باشد. این یک برنامه رژیمی لاغری خارق العاده با غذاهای مغذی است. پس با ما همراه باشید.

  • غذاهای کاهش وزن

مثل گنجشک کم غذا خوردن فقط مخصوص گنجشک هاست. به همین دلیل است که رژیم خود را با غذاهای لذیذ و سیر کننده تهیه می کنیم. البته این غذاها باعث کاهش وزن می شوند و می توانید انرژی خود را برای تمرین ذخیره کنید چون این غذاها آماده کردنشان بسیار ساده است. خلاصه ی مطلب این است:

این وعده های غذایی را با تمرینات سفت کردن بدن ترکیب کنید خواهید دید در یک ماه ۵ کیلو وزن کاهش خواهید داد.

تخم مرغ

طبق تحقیقات دانشگاه ایالت لوئیزیانا کسانی که برای صبحانه تخم مرغ با نان تست می خورند نسبت به افرادی که پنیر خامه ای با نان شیرینی حلقوی می خورند کاهش وزن بیشتری دارند. تخم مرغ علاوه بر ۷۲ کالری و ۶ گرم پروتئینی که دارد سطح پایینی از هورمون گرسنگی گرلین را نیز دارد.

بادام

تحقیقات هاروارد نشان داده که مصرف روزانه یک وعده آجیل از افزایش وزن جلوگیری می کند. بادام کمترین کالری یعنی تنها ۱۲۹ کالری در هر مشت دارد.

گلابی

گلابی یکی از بهترین منابع فیبری محلول است که چربی شکم را کاهش می دهد. تحقیقات در مجله ی تغذیه نشان داده زنانی که ۳ عدد گلابی در روز می خورند ۳۹ درصد بیشتر از کسانی که به همان میزان شیرینی جو دو سر مصرف می کنند کاهش وزن دارند.

آووکادو

چربی مفید برای قلب در این میوه یافت شده به ثابت نگه داشتن سطح قند خون کمک می کند. آووکادو همچنین با پتاسیم همراه می باشد، یک ماده معدنی که با کمک جلوگیری ار احتباس مایعات مانع نفخ می شود.

نخود

نخود با نشاسته مقاوم همراه است که نوعی از کربوهیدرات می باشد و می تواند به شما کمک کند ۲۳ درصد چربی بیشتر بسوزانید. افرادی که دو سوم فنجان نخود را در رژیم خود قرار می دهند احساس سیری بیشتری می کنند و کمتر غذا میل می کنند.

کینوا

این دانه نسبت کمتری کربوهیدرات به پروتئین دارد که انرژی زیادی برای هضم آن نیاز است و بدن شما را قادر می سازد کالری را سریعتر بسوزانید لپه همچنین شاخص قند خون پایینی دارد به این معناست که احساس گرسنگی کمتری داشته باشید.

اسفناج

جای تعجب نیست که کل یک دسته اسفناج ۷۸ کالری دارد؛ ۹۲ درصد وزن اسفناج آب است. اسفناج را به سوپ، غذاهای سرخ کردنی و تخم مرغ خود اضاف کنید تا پروتئین لازم بدنتان را دریافت کنید.

ماهی سالمون

در ماهی سالمون اسیدهای چرب امگا ۳ موجود است که خلق و خوی بد را از شما دور می کند. اسیدهای چرب همچنین اشتها را کور می کند و به بدن کمک می کنند به جای ذخیره ی چربی آن را بسوزاند.

  • صبحانه های ۳۰۰ کالری در این برنامه رژیمی

اسموتی گلابی

۱ عدد گلابی خرد شده + ۱/۴ فنجان ماست وانیلی کم چرب + ۱/۴ فنجان شیر کم چرب + ۱/۴ قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده + ۱/۸ قاشق چایخوری هل + ۱/۴ فنجان یخ.

املت

۲ عدد تخم مرغ کوبیده شده + ۱ فنجان اسفناج سرخ شده + ۲ قاشق غذاخوریکینوا پخته شده + ۱/۴ فنجان پنیر محلی

پانینو بادام – گلابی

۲ تکه نان گندم سیاه تست شده + ۱ قاشق سوپ خوری کره بادام زمینی + ۱/۲ تکه های نازک گلابی

دسر مغزدار تمشک

۱ فنجان ماست بدون چربی + ۲ قاشق غذاخوری بادام خرد شده + ۱/۲ فنجان تمشک + ۱ قاشق غذاخوری عسل

  • ناهارهای ۴۰۰ کالری

سالاد غلات یونانی

۱/۲ لپه پخته شده + ۱/۲ فنجان نخود + ۱۰ تا گوجه گیلاسی + ۱/۲ خیار خرد شده + ۱/۴ پنیر فتا رنده شده + ۱ قاشق چای خوری روغن زیتون

پیتزای گلابی

یک خمیر گندمی تست شده، روی آن ۳ قاشق غذاخوری پنیر و ۱/۴ قاشق چایخوری برگ آویشن + ۱/۴ فنجان پیاز خرد شده + ۱/۲ گلابی ورقه ای نازک می ریزیم

تارت سالمون دودی

۲ تکه نان جو سبوس دار،‌۱ قاشق غذذاخوری سس حموس (ترکیبی از نخود و دانه های مشابه، روغن زیتون، لیمو و سرکه) + ۱/۴ آووکادو خرد شده + ۴ تکه نازک سینه بوقلمون سرخ شده + ۱/۴ خیار خرد شده + ۳۰ قطعه گوجه

  • شام های ۵۰۰ کالری

نخود و اسفناج با ادویه جات و نارگیل

۱/۴ فنجان شیر نارگیل + ۲ فنجان اسفناج منجمد + ۳/۴ فنجان نخود + ۱/۴ فنجان گوجه خرد شده + ۱/۲ قاشق چایخوری ادویه کاری، ترکیب شده و پخته شود و با ۱/۲ فنجان برنج قهوه ای سرو شود.

ریزتو کدو تنبل – کینوا

۱ فنجان کینوا پخته + ۱/۴ فنجان کدو تنبل + ۱/۳ نخود فرنگی + ۱ ورق کالباس مرغ + ۲ قاشق غذاخوری پنیر رنده شده + ۱ قاشق روغن زیتون + ۱ قشاق غذاخوری گردو، همگی را با هم ترکیب کنید و تفت دهید.

سالاد ماهی سالمون

۳ فنجان اسفناج + ۱۸۰ گرم تن ماهی سالمون + ۱ عدد گوجه خرد شده + ۵ عدد زیتون + ۱ عدد تخم مرغ پخته شده و ا عدد سیب زمینی آب پز کوچک + ۱۰ عدد لوبیا سبز پخارپز شده + ۲ قاشق روغن زیتون + ۱ قاشق سرکه

آووکادو و فتوچینی (ماکارونی آشیانه ای)

۱/۲ آووکادو خرد شده + ۱ قاشق ریحان خرد شده + ۱ قاشق روغن زیتون + ۱/۲ فنجان گل کلم بخارپز شده + ۱/۴ فنجان فتوچینی (ماکارونی آشیانه ای) پخته شده + ۲ قاشق آجیل

برگر ماهی قزل آلای آسیایی

۱ عدد نان ساندویچی با دو قاشق سس مایونز ترکیب کنید و با ۱ تکه ماهی سالمون کباب شده یا سرخ شده + ۳ ساقه تره شاهی و با سیب زمینی سرخ شده میل شود.

  • میان وعده های ۱۵۰ کالری

در این برنامه رژیمی دوبار در روز بخورید.

  • ۲ عدد نارنگی + ۱ تکه پنیر سفید
  • ۲ فنجان پاپ کرن
  • ۶ عدد تربچه همراه با ۱/۴ فنجان پنیر فتا + ۱ قاشق روغن زیتون
  • ۴ تکه پیتزا اسفناج
  • ۴۰ عدد اسمارتیس
  • ۱ تکه کیک شکلاتی وانیلی
  • ۲ ساقه کرفس + ۱ قاشق کره بادام زمینی + ۱ فنجان کوچک کشمش

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

5/5 – (1 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی