برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

دستگاه های بدنسازی LEXCO لکس کو

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

دستگاه های بدنسازی LEXCO ایده آل برای ورزش کردن می باشد. این دستگاه ها تمام آناتومی بدن را تحت تاثیر می گذارد (عضلات شکم، همسترینگ، چهار سر، سرشانه و سایر ماهیچه ها را درگیر و قدرت ورزشکاران را تقویت می کند).

LEXCO با استفاده از مطالعات و پژوهش های حرفه ای طیف کاملی از تجهیزات و دستگاه های بدنسازی را به کاربران و ورزشکاران ارائه می دهد.

سالن های ورزشی زیادی با تجهیزات و دستگاه های بدنسازی لکس کو مجهز شده اند. شرکت LEXCO، کیفیت و طراحی بیومکانیک دستگاه های بدنسازی خود را کنترل و از بهترین فناوری ها در جهان استفاده می کند.

این تجهیزات و دستگاه ها امکان عضله سازی با بالاترین فناوری را فراهم و قدرت مفاصل را حفظ می کند.

دستگاه های بدنسازی لکس کو در زمینه رفاه و تجهیزات ورزشی درجه یک می باشد.

لکس کو در تحقیقات خود پیشرفت زیادی داشته و بهترین دستگاه های بدنسازی را تولید می کند و در مورد تجهیزات و دستگاه های هوازی طیف گسترده ای را با طراحی زیبا و کاربرد اصولی ارائه می دهد.

محدوده برتر LEXCO با همه ورزشکاران سازگار است.

از بهترین دستگاه های بدنسازی lexco می توان تردمیل، الپتیکال، استپر و روئینگ را نام برد:

الپتیکال

الپتیکال lexco
الپتیکال lexco

یکی از محبوب ترین دستگاه های بدنسازی لکس کو می باشد. که به دلیل داشتن حالت های مختلف با دامنه حرکتی گسترده برای همه سطوح ورزشی مناسب می باشد.

از کامل ترین دستگاه های هوازی است که به کاهش سریع وزن و افزایش متابولیسم کمک می کند این دستگاه تقریبا روی ۸۰ درصد ماهیچه های بدن کار می کند. الپتیکال که از خط کششی عقب برای ایجاد تعادل بهتر در حرکت، تضمین یک تمرین نرم و طبیعی برای جلوگیری از صدمات استفاده می کند. این نوع شیوه های نوآورانه، طیف وسیعی از الپتیکال ها را مشخص می کند تا تجهیزات کاملی را برای بدنسازی خانگی به کاربران ارائه دهد.


تردمیل

تردمیل lexco
تردمیل lexco

یکی از دستگاه های هوازی LEXCO که به طور گسترده شناخته شده است. این دستگاه به ورزشکاران امکان می دهد که با ریتم های متنوع و پیش رونده راه بروند و بدوند. از مزایای این دستگاه می توان به استقامت در راه رفتن و دویدن، کاهش وزن و افزایش ظرفیت تنفسی اشاره کرد.


استپر

استپر lexco
استپر lexco

این دستگاه در اندازه های کوچک و معمولی موجود است و برای استفاده از آن نیاز به تسلط و تمرکز می باشد. این دستگاه به تقویت ماهیچه های تحتانی، افزایش متابولیسم، کاهش وزن و افزایش ظرفیت هوا (که این خود باعث می شود فعالیت جسمانی روزانه بهتر انجام شود) کمک می کند.


روئینگ

روئینگ lexco
روئینگ lexco

روئینگ به طور هم زمان دست و پا را به حرکت در می آورد و ۸۰ درصد ماهیچه ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این دستگاه مناسب برای ورزشکاران با تجربه و آماتور می باشد. که به کاهش سریع وزن کمک کرده و باعث افزایش استقامت می شود.


دستگاه های بدنسازی لکس کو، دستگاه های (دستی یا برقی) می باشند. که به ورزشکاران امکان می دهد تمرینات بدنی را برای بهبود عضلات خود انجام دهند. این دستگاه ها و تجهیزات توسعه ماهیچه ها را هدف اصلی خود قرار می دهد.

شما می دانید که ورزش منظم برای سلامتی مفید است، این امر برای افراد زیادی مهم می باشد. زیرا ورزش به آن ها اجازه می دهد تا بدن خود را شکل دهند. به طور کلی دستگاه های بدنسازی لکس کو به گونه ای تعبیه شده اند که در خانه و سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند و شرایط را برای کاربران و ورزشکاران فراهم می کند تا با یک روند منظم و اصولی به تدریج به اهداف خود برسند.

 سایت دستگاه های بدنسازی LEXCO

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی