برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت سایبکس cybex

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

 

 

 

 

 

 

شرکت بین المللی سایبکس (Cybex) تولید کننده تجهیزات فیتنس و بدنسازی می باشد و برای نتیجه گرفتن ورزشکاران چه مبتدی و چه حرفه ای طراحی شده است. با طراحی بیش از ۹۰ دستگاه، تجهیزات Cybex در طراحی و دوام در ساختار نوآورانه می باشند و از نظر بیومکانیکی بدرستی ساخته شده تا با حداقل فشار به بدن نتیجه مطلوب و بهینه را میسر سازند، این مزیت سایبکس است.

محصولات شرکت شامل یک سری کامل از دستگاه های هوازی و قدرتی می باشد. سایبکس بیشترین تنوع در دستگاه ها را با بیش از ۱۵۰ دستگاه منحصر بفرد داراست. تجهیزات کاردیو شامل طیف کامل تردمیل، دوچرخه و الپتیکال ها می باشد.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

سایبکس تمامی بخش های مختلف بازار از جمله باشگاه های فیتنس، تیم های ورزشی، دانشگاه ها، ارتش، باشگاه های بدنسازی، سازمان ها و ادارات، هتل ها و دستگاه های خانگی را پوشش می دهد.

این شرکت در آمریکا قرار گرفته و ۵۶۰ کارمند دارد. محصولات سایبکس در بیش از ۹۰ کشور جهان به فروش رفته اند و در سال ۲۰۱۶ سایبکس به خانواده لایف فیتنس ملحق شد. لایف فیتنس بخشی از شرکت Brans wick می باشد که حدود ۳۰۰۰ کارمند در کل دنیا دارد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

دستگاه های بدنسازی سایبکس تقریبا در ایران انگشت شمار هستند دلیل آن نبود نمایندگی فعال این شرکت در کشور ماست. هر چه که در باشگاه های ایران از این شرکت می بینیم یا به صورت دست دوم وارد شده یا از نمایندگی های کشور همسایه خریداری شده است.

تجهیزات بدنسازی سایبکس از لحاظ ظاهر به شکیلی سایر برندهای بدنسازی آمریکا نیست ولی از لحاظ دوام و زاویه های مکانیکی از بهترین های جهان می باشد به طوری که حتی شرکت های رقیب نیز به این مهم اعتراف می کنند.

دستگاه لت
دستگاه لت

در هر کشوری دقت کنید یک شرکت به شکل بومی و از ابتدا اکثر بازار وسایل بدنسازی را به خود اختصاص داده در آمریکا سایبکس یک شرکت موفق و فراگیر شده است به طوری که شما در اکثر فیلم های تمرینات قهرمانان حرفه ای آمریکا دستگاه های بدنسازی سایبکس را مشاهده می کنید.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی