برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

مروری بر اخبار دنیای بدنسازی در هفته گذشته

پرواز شاهین در آسمان ونکوور

مسابقات بدنسازی حرفه ای ونکوور هفته گذشته برگزار شد و شاهین ذوالفقاری در رشته فیزیک به مقام نایب قهرمانی رسید.

شاهین، یک ماه پیش در رقابت های حرفه ای تورنتو ناکام بود و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت تا حدی که خیلی ها بدن او را برای فیزیک مناسب نمی دانستند. اما نکته اصلی اینجاست که نتیجه گرایی و قضاوت، آن هم در رشته فیزیک شاید بیشترین خطا را در پی داشته باشد.

شاهین نایب قهرمانی آرنولد کلاسیک، قهرمانی سن مارینو و حالا نایب قهرمانی مسابقات حرفه ای ونکوور را در تالار افتخارات خود دارد و با تکیه بر این عناوین، امیدوارتر از قبل به فکر سهمیه مسترالمپیا خواهد بود.

در رقابت های پرورش اندام وزن آزاد نیز لوکاس اوسلادیل بالاتر از الکس ریورا و جاش وید قرار گرفت و سهمیه مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۸ را به دست آورد.


شایعه بازگشت کای گرین به المپیا

بدر بودای مالک باشگاه اکسیژن و از چهره های تاثیر گذار در بدنسازی، با انتشار عکسی به همراه کای گرین اینطور نوشت:

یازده هفته تا مسترالمپیا

این پست برای طرفداران کای این احتمال را به وجود آورده که شاید کای گرین قرار است دوباره به صحنه رقابت ها بازگردد اما خود کای تا این لحظه در این باره هیچ واکنشی نشان نداده است.


پایان شاهنامه فلکس در خوان هفتم

امسال آخرین سال رقابت فلکس لوییس در دسته ۲۱۲ پوند خواهد بود فلکس لوییس از سال ۲۰۱۱ تا به حال شش دوره پیاپی قهرمان مطلق دسته ۲۱۲ پوند مسترالمپیا است. این قهرمان ولزی همچنین اولین قهرمان این دسته در رقابت های آرنولد کلاسیک آمریکا می باشد که زیر نظر نیل هیل و با روش تمرینی T3Y تمرین می کند. او حالا قصد کناره گیری دارد تا با کسب هفتمین عنوان قهرمانی به یک رکورد دست نیافتنی برسد و نام خود را برای همیشه در این مسابقات جاودان کند.


پایان رقابت های پاورلیفتینگ باشگاه های کشور در اصفهان

مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه های کشور تحت عنوان «جام گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر» با معرفی نفرات برتر شهرستان شهرضا به کار خود پایان داد. در این دوره از رقابت ها با حضور ۱۷۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در قالب ۳۰ تیم در محل سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد شهرضا برگزار شد. مدعیان قهرمانی پاورلیفتینگ با لوازم کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بر روی استیج رقابت ها برابر حریفان خود صف آرایی کردند که در پایان تیم های «قهرمان» شهرضای اصفهان، «ستارگان نیک» شهرضای اصفهان و «تهمتن» فرخشهر چهار محال و بختیاری سکوهای اول تا سوم رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان، تیم «ستارگان نیک» شهرضای اصفهان مقام اول کسب کرد و «تهمتن» فرخشهر چهار محال بختیاری در جای دوم ایستاد و «هیات فارس» استان فارس به عنوان سومی بسنده کرد تیم «ستارگان نیک» شهرضای اصفهان در رده سنی بزرگسالان سکوی قهرمانی این دوره از رقابت های پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی باشگاه های کشور را به نام خود ثبت کرد «مطیع» خواف خراسان رضوی و «انرژی پلاس» استان اصفهان نیز مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.

در بخش پیشکسوتان نیز تیم «ایران زمین» استان اصفهان، «ستارگان نیک» شهرضای اصفهان و «هیات قزوین» استان قزوین، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.


یک موفقیت دیگر برای سرجیوی جوان

با اینکه مایکل لوکت در مسابقه حرفه ای شیکاگو، قهرمان دسته آزاد شد اما سرجیو اولیوا جونیور و نایب قهرمانی او بیشتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت. او پسر خلف سرجیوالیوای افسانه ای است و در سه سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. لازم به ذکر است، در این مسابقه و در رشته فیزیک کلاسیک حرفه ای، کسری فتحی بدنساز ایرانی مقیم آمریکا روی استیج رفت و در پایان به مقام هفتمی رسید.


هشدار IFBB به بدنسازان؛ محروم می شوید!

قهرمانانی که به هر دلیل در رقابت های تشکیلات و سازمان های موازی فدارسیون جهانی پرورش اندام IFBB شرکت داشته باشند با محرومیت روبرو خواهند شد. به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB به فدراسیون های عضو اعلام کرد ملی پوشانی که در رقابت های IFBB شرکت می کنند، حق حضور در مسابقات تشکیلات و سازمان های موازی را نداشته و در صورت شرکت با محرومیت هایی مواجه خواهند شد.


قهرمانی کشور؛ ۷ شهریور در تبریز

رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور طی روزهای ۷ لغایت ۹ شهریور ماه در تبریز برگزار خواهد شد. مسابقات امسال قهرمانی کشور تحت عنوان «تبریز ۲۰۱۸» با حضور بهترین های این رشته انجام می شود و نفرات برتر نیز با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی راه می یابند. شاملو و حفیظی حکم گرفتند به پیشنهاد مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های یزد و تهران طی احکام جداگانه ای سرپرست هیات های یزد و تهران معرفی شدند. طی این احکام جداگانه ای از سوی مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان های یزد و تهران، ولی الله حفیظی به عنوان سرپرست هیات یزد و نادر شاملو به عنوان سرپرست هیات تهران معرفی تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی این ۲ استان توسط آنها در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد.


رئیس و دبیر در شیراز

ناصر پور علی فرد رئیس و مهدی نصیبی دبیر فدراسیون با حضور در شیراز رقابت های مچ اندازی قهرمانی مردان سراسر کشور را به نظاره خواهند نشست. ناصر پور علی فرد رئیس و مهدی نصیبی دبیر فدراسیون با آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی مردان سراسر کشور انتخابی تیم ملی با حضور در سالن شهید دستغیب شیراز از نزدیک بر روند مثبت مسابقات نظارت خواهند داشت.


«آمده» رئیس هیات قم شد

سعید آمده با اخذ ۸ رای از مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام به عنوان رئیس جدید آن هیات انتخاب شد. مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم با حضور ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون و ۴ کاندیدا روز گذشته برگزار شد که در پایان از مجموع ۱۴ رای ممکن، سعید آمده با کسب ۸ رای توانست برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم انتخاب شود. در انتخابات قم، محمد حسن خودکاران با ۶ رای بقیه آرای اعضای مجمع را به خود اختصاص داد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی