برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

اخبار جدید بدنسازی ایران

هیچ کس حق برگزاری کلاس مربیگری ندارد!

اخطار دبیر جدید فدراسیون بدنسازی درباره کلاس ­های مربیگری

هیچ فدراسیون، مرکز آموزشی، سازمان­ ها، نهادها و … حق برگزاری کلاس ­های آموزشی و مربیگری در رشته ­های بدنسازی و پرورش ­اندام و رشته ­های دیگر زیر مجموعه آن را ندارند.

مهدی نصیبی دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش ­اندام ضمن بیان مطلب بالا گفت: طی سالیان گذشته هر شخصی در فدراسیون­های دیگر، مراکز آموزشی، سازمان­ ها و نهادها و … به خود این اجازه را می­ داد که در امورات فدراسیون بدنسازی و پرورش ­اندام دخالت کرده و برگزارکننده دوره­ های آموزشی، مربیگری، سمینار و… در ارتباط با رشته بدنسازی و پرورش اندام باشد که ما در نخستین گام با هماهنگی مسئولان ذیربط در وزارت ورزش و جوانان بر آن شدیم تا با قدرت در مقابل این کارهای موازی ایستاده و مانع فریب جوانان این مرز و بوم شویم. نصیبی افزود: متاسفانه این روزها در فدراسیون با حجم بالایی از مدارک تقلبی مواجه هستیم که هیچ کاری هم برای تطبیق آنها برای مراجعه کنندگان نمی­توانیم انجام دهیم. کارهایی که انگیزه ما را در انجام وظایف خود پیش از پیش تقویت می­کند. دوستانی که در سراسر کشور دارای مدارک مربیگری و یا گواهینامه ­های این چنینی هستند، بهتر است برای استعلام مدارک خود با در دست داشتن اصل آن به فدراسیون مراجعه کرده تا شرایط مدارک آنها به درستی مشخص شود.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش ­اندام در پایان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری و بدنسازی و پرورش ­اندام توسط یکی از فدراسیون­ های دیگر ورزشی در شیراز خبر داد و گفت: با هماهنگی­ های لازم، با رئیس هیات فارس و مدیر کل اداره ورزش و جوانان آن استان جلوی برگزاری چنین دوره­ای گرفته شد و از این پس نیز با موازی کاری­ های که توسط دیگران در سطح کشور در خصوص رشته پرورش ­اندام و رشته های دیگر زیر مجموعه انجام گیرد به شدت برخورد خواهد شد.

کرمان؛میزبان دومین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان

تمامی داوطلبانی که طی سال­ های گذشته به نوعی نمره قبولی در آزمون­ های مربیگری فدراسیون بدنسازی و پرورش ­اندام را به دست نیاورده ­اند می­توانند در آزمون مجدد مربیگری درجه ۳ که در تاریخ ۱۲ مرداد ماه در کانون توحید برگزار خواهد شد، شرکت نمایند که در شرایط و نحوه ثبت­ نام در اطلاعیه­ های بعدی اعلام خواهد شد.

زهره مرزوقی نایب رئیس بانوان فدراسیون ضمن بیان این مطلب گفت: همچنین بنا داریم نخستین دوره مربیگری مچ اندازی درجه ۳ بانوان را در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۶ مرداد ماه در کانون توحید برگزار نماییم. دومین دوره کلاس های مربیگری درجه ۲ بانوان و آقایان نیز از تاریخ ۱۰ لغایت ۱۶ شهریور ماه برگزار و سمینار مربیگری درجه ۲ نیز طی روزهای یکم و دوم شهریور ماه در کانون توحید تهران انجام خواهد شد.

نایب رئیس بانوان در پایان در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات مچ ­اندازی بانوان قهرمانی کشور اظهار کرد:

دومین دوره مسابقات مچ ­اندازی بانوان قهرمانی باشگاه­ های کشور طی روزهای ۳ لغایت ۵ مرداد ماه در کرمان برگزار خواهد شد.

حسن خسروی و سعید قبادی حرفه­ ای شدند

در جریان رقابت­ های مسترالمپیای آماتوری کره جنوبی بدنسازان ایرانی شرکت کرده بودند.

در بخش پرورش ­اندام حسن خسروی و سعید قبادی پس از قهرمانی در دسته های وزنی خود، در رقابت اورالی توانستند در رده­ بندی قرار گرفته و در نهایت هر دو بتوانند کارت حرف ه­ای دریافت کنند.

شمس قمر المپیایی شد

در جریان رقابت­ های حرفه ­ای فیزیک کلاسیک کره جنوبی علی شمس قمر، مهدی پروانی و سید کریم ایزدی رقابت داشتند. در یک رقابت بسیار جذاب بین شمس قمر و پروانی، در نهایت به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند. ایزدی در این بخش از مسابقات ششم شد. این مسابقات سهمیه مستقیم مسترالمپیا داشت و شمس قمر از همین حالا باید خود را در جمع مدعیان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا ببیند.

تجلیل از ۱۲ پیشکسوت و مدال­ اور بدنسازی در اصفهان

در آیین تجلیل از بدنسازان قهرمان، از ۱۲ پیشکسوت و مدال­ اور و قهرمان بدنسازی و از تیم قویترین مردان در رده سنی منهای ۹۵ و منهای ۱۰۵ قهرمانان کشور قدرانی شد. رئیس هیات بدنسازی و پرورش ­اندام استان اصفهان در این آئین که با حضور بیش از هزار نفر از ورزشکاران رشته بدنسازی برگزار شد، گفت: در استان اصفهان ۷۰۰ باشگاه بدنسازی فعال هستند. حسین یار محمدیان با بیان اینکه ۷۰ درصد باشگاه ­های ورزشی استان مربوط به رشته بدنسازی است، افزود، هیأت بدن­سازی و پرورش­اندام استان اصفهان در بخش قهرمانی و ارزیابی عملکرد به عنوان برترین هیات ورزشی کشور شناخته شد. پیش از برگزاری این آئین، آزمون مجدد مربیگری درجه ۳ با حضور ۳۵۰ شرکت کننده برگزار شد.

نایب قهرمان حیرتی در کالیفرنیا

رقابت­ های حرفه ­ای کالیفرنیا برگزار شد و ساسان حیرتی بدنساز ایرانی مقیم انگلیس در این مسابقات نایب قهرمان شد. در این رقابت­ ها ناتان دی­ آشا کات قابل قبولی را ارائه داد و در سکوی نخست این مسابقات قرار گرفت. رافائل برانداو، جاش وید و لیونل در جایگاه­ های بعدی قرار گرفتند.

امیری: حق ­السهم فدراسیون قابل بخشش نیست!

از این پس حق ­السهم فدراسیون از محل برگزاری سمینارها و دوره های داوری و مربیگری باید در قالب یک فیش مجزا به نام هر نفر به شماره حساب فدراسیون واریز تا بقیه پروسه های اداری جهت صدور و ارسال احکام به وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرد.

ناصر امیری رئیس کمیته آموزش فدراسیون در این ارتباط گفت: به پیشنهاد کمیته آموزش و خزانه­ دار و تصویب هیات رئیسه فدراسیون در خصوص رعایت قانون محاسباتی از این پس حق­ السهم فدراسیون از محل برگزاری تمامی دوره­ های آموزشی در قالب یک فیش مجزا به نام هر نفر می ­بایست به شماره حساب فدراسیون واریز و اصل فیش جهت تکمیل پرونده به هیات استان و یا به کمیته آموزش فدراسیون تحویل گردد، تا متعاقب آن بقیه پروسه اداری جهت صدور و ارسال احکام به وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرد.

 

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی