برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شفاف سازی امیر بیات در خصوص دیدار روز ۱۴ اسفند

امیر بیات از مدیران فدراسیون جهانی پرورش اندام wbpf در پی نشستی که روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه با ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام داشت متنی را جهت تنویر افکار عمومی ارائه داد.

 در پی حضور امیر بیان نایب رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام WBPF و… زرنگار مسئول تربیت بدنی حوزه شمال شرق تهران در محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و دیدار با ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون، متنی منتسب به ایشان در فضای مجازی انتشار یافت که خیلی ها را غافلگیر و تعجب خیلی ها را برانگیخت، که در پی این اتفاق امیر بیات متنی را به این شرح برای تنویر افکار عمومی برای فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فرستاد.

جناب آقای ناصر پورعلی فرد
ریاست محترم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت
ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند جنابعالی و کلیه پرسنل محترم اداره متبوع نظر به دیدار دوستانه روز ۱۴ اسفند ماه که به رسم ادب و تبریک و اتحاد و یکدلی خدمت رسیدیم گویا به کام دشمنان واقعی ورزش و ورزشکاران خوش نیامده.

لازم به توضیح میدانم که بدخواهان به هدف تشویش اذهان اقدام به انتشار مطالبی مربوط به موضاعات دیگر در ماه های گذشته نموده و آن را مرتبط به دیدار اخیر عنوان کرده اند، قطعاً هرگونه اخبار، مطالب و تفسیر مسائل، فقط از پیج و کانال شخصی اینجاب معتبر می باشد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی