برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

اخبار جدید بدنسازی و پرورش اندام ایران

برگزاری نمادین زادروز مرحوم روح اله داداشی

مراسمی نمادین در هفته گذشته به میزان تولد روح اله داداشی بر سر مزار او برگزار شد.

در این مراسم جمع زیادی از قهرمانان مسئولین و مردم حصارک کرج شرکت کرده بودند.

داداشی یکی از پر افتخارترین قهرمانان قدرتی و بدنسازی ایران بود که چند سال پیش در یک فاجعه دلخراش به قتل رسید.

اکبرنیا: قرار است در رقابت های حرفه ای نیوزیلند ۲۰۱۸ شرکت کنم

بابک اکبر نیا سفیر کوین لورن در ایران شد

کوین لورن از بدنسازان حرفه ای و اسطوره ای جهان، هفته گذشته تصویری از «بابک اکبرنیا؛قهرمان حرفه ای ایران»در صفحه اینستاگرام خود قرار دادو او رابه نام سفیر خود در ایران معرفی کرد.

بابک اکبرنیا درهمین خصوص گفت: قرار است که همه محصولات کوین لورن را در ایران معرفی کنیم. در واقع ما به عنوان نماینده و پخش کننده محصولات آنها در ایران هستیم. این پیشنهاد را مدتی پیش به آنها دادیم وکمپانی آنها نیز کاملا از این پیشنهاد استقبال کرد.

همچنین قرار است به زودی همکاری تازه ای با درویان یئس نیز داشته باشیم که به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.

اکبرنیا در ادامه گفت وگو درباره برنامه های آینده اش به البرز گفت: قرار است که تا چند ماه دیگر در مسابقات حرفه ای نیوزیلند شرکت کنم و این مسابقه اوایل سال جدید شمسی برگزار خواهد شد. نسبت به سال گذشته  پیشرفت بدنی چشمگیری داشته ام و امیدوارم نتایج بهتری کسب کنم. همچنین در حال حاضر مربی خاصی نداشته و با دانش و تجربه خودم پیش می روم.

پس از کسب عنوان اورالی رقابت های NPC تونس و همچنین دریافت کارت حرفه ای

حمید لکزایی در پی اسپانسری مطلوب

یکی از مهمترین اتفاقات مسابقاتNPC که چندی قبل برگزار شد، کسب عنوان اورالی توسط حمید لکزایی بود! عنوانی که در نهایت موجب حرفه ای شدن او شد.

حمید لکزایی پس از بازگشت از مسابقاتNPC تونس به البرز گفت: رقابت هایم در رویدادهای برون مرزی را با مسترالمپیای آماتوری سال ۲۰۱۴ آغاز کردم. وسپس در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ نایب قهرمان شدم و یک سال بعد، مجددا در مسابقات آسیایی شرکت کردم که ضمن کسب عنوان قهرمانی در مسابقات اورالی نیز در رتبه اول قرار گرفتم. بعد از مسابقات آسیایی نیز تصمیم گرفتم کارت حرفه  ای دریافت کنم و بنابراین مسابقات مسترالمپیای آماتوری اسپانیا را انتخاب کردم که متأسفانه در این مسابقات حوادث ناگواری گریبانگیر من و مرتضی اویسی شدو حتی اجازه رقابت را به ما نداد البته همچنان انگیزه و روحیه ام را حفظ کردم و چندی بعد راهی مسترالمپیای هند شدم. و در این مسابقه طلا گرفتم و با این تفاسیر  می توانستم کارت حرفه ای دریافت کنم. اما تصمیم گرفتم در یک مسابقه دیگر نیز شرکت کنم تا کارت حرفه ای را روی سکوی مسابقه دریافت کنم و خوشبختانه نیز همینطور هم شد و در مسابقات NPC تونس ۲۰۱۸ اوورآل شدم و کارت حرفه ای گرفتم.

لکزایی درباره مسابقه NPC تونس گفت: در این مسابقه به خاطر همزمانی با سال جدید میلادی،اروپایی ها نیامده بودند. ولی حریفان خوبی در این رقابت ثبت نام کرده بودند. البته مسئولین مسابقه، تعداد سه وزن ۹۰، ۹۵ و۱۰۰ کیلوگرم را با هم ادغام کرده بودند که شانس مدال از چند ایرانی گرفته شد.

بدنساز حرفه ای کشورمان افزود: در حال حاضر می خواهم استراحت کنم و زمانی که یک اسپانسرخوب پیدا کردم، برای شرکت در مسابقات حرفه ای برنامه ریزی خواهم کرد.

پیمان ماهری پور: در بهترین فرم بدنی ام هستم

پیمان ماهری پور، قدرتی کار حرفه ای کشورمان در حال آماده شدن برای مسابقات پیش رو است. تصاویر و کلیپ های منتشر شده از این قدرتی کار بیانگر این است که در او تلاش است. تا به سایر رقبای تر از اولش نزدیک تر شود.

در گفت و گو با ماهری پور درباره شرایط فعلی و برنامه های آتی اش سوال کردیم و وی در ادامه این گونه پاسخ داد: در حال حاضر برای شرکت در مسابقات حرفه ای فیبر آلمان آماده می شوم و تمام تلاشم را می کنم تا بهترین نتیجه را در این مسابقه معتبر کسب کنم. تمریناتم با جدیت هر چه تمام تر ادامه دارد  و در بهترین فرم بدنی ام قرار دارم وهمچنین رکوردهایم به نفرات اول دنیا نزدیک شده و به زودی هم بهبود پیدا خواهد کرد. با این روند سال آینده در بین ۳ نفر برتر دنیا خواهم بود.

ماهری پور در پاسخ به این سوال که آیا به مربی خارجی هم فکر می کند گفت: نیازی به مربی خارجی ندارم و مربی ام کاملا به روز وقابل است. همچنین به نظرم مربی تا انداره ای باید ورزشکار را هدایت کندو سایر موفقیت ورزشکار به ژنتیک و تلاش او بستگی دارد. به نظرم راهی که می روم درست است و نیازی به تغییر بی مورد در مسیرم ندارم.

در نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی که در شهر آفتاب برگزار شد

عدم استقبال کافی از نمایشگاه ورزشی

همزمان با برگزاری مسابقات داخلی بدنسازی در سراسر کشور، هفته گذشته نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی در شهر آفتاب برگزار شد که در حد و اندازه نمایشگاه دوره قبلی نبود.

از مهمترین عوامل استقبال کم از این نمایشگاه می توان به زمان برگزاری آن اشاره کرد. و همانطور که در ابتدا اشاره شد. نمایشگاه همزمان با مسابقات داخلی بدنسازی برگزار شدو طبیعی بود که اکثر مربیان وچهره های ورزشی، سرگرم شاگردان خود ویا برگزاری مسابقات بوده اند.

محل برگزاری نمایشگاه این دوره به محلی دور از فضای شهر تهران کشیده شده بود و باعث گردید که رقت و آمد به سادگی دوره های قبل نباشد. همچنین تعداد غرفه های عرضه مکمل که معمولا مورد استقبال فراوانی قرار می گیرد، بسیار کم بودو تمام موارد مذکور دست به دست داد تا نمایشگاه با استقبالی کم به اجرا گذاشته شود

اردوی آماده سازی تیم پاور لیفتینگ بانوان ایران در نوشهر

تیم پاورلیفینگ بانوان ایران به سرپرستی حسام رحیمی اردویی را جهت آماده سازی بیشتر در شرکت تورتمنت پاورلیفتینگ آسیا- اروپا که در کشور ترکیه برگزار می گردد در شهرستان نوشهر برپا می کند.

اسامی دعوت شدگان به این اردو به شرح ذیل می باشد: ندا ظاهر پسند، سپیده حقانی،باران هادی زاده، فاطمه حاجی پور،سارا جعفری شیدا طوفان، مژده نعمتی، مهسا کاظمی،ناهید قربانی،مریم امیری،سید سحر عمادی،هاجر بهلولی و پریسا سجادیان.

اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مشخص شدند

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شنبه ۱۴ بهمن ماه با حضور نمایندگانی که از سوی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد برگزار می گردد.

 به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با حضور نماینده داوران، ورزشکاران، مربیان و باشگاه ها که از سوی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد ،در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می گردد.

اسامی نمایندگان حاضر در این مجمع، از سوی معاونت توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان به شرح ذیل اعلام شده است:

نماینده مربیان: یوسف کریمی

نماینده داورران :یحیی آگاهی

نماینده ورزشکاران: مجتبی ملکی،محسن صمدی وسجاد نیکنام

نماینده باشگاه ها :محمد نجف زاده باشگاه ساوالا ن ارومیه و علیرضا طاهری باشگاه ایرانیان شیراز

ترتیب سخنرانی کاندیداها مشخص شد

۱۰ کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه بر اساس حروف الفبا در جایگاه های خود قرار گرفته و برای حاضران در مجمع از برنامه هایی خود دفاع خواهند کرد.

داود بهرامی،ناصر پور علیفرد،کاوه درودی، یزدان راد، حسین طلا، منصور عیدی، تورج فرهادی، مهدی گودرزی،عبدالمهدی نصیر زاده و مهدی یدالهی کاندیدا های هستندکه به همین ترتیب برای مدعوین برنامه های خود را اعلام خواهند داشت.

هر چند که شنیده می شود چند تن از این کاندیداها بنا به دلایلی در روز مجمع حاضر نشده و با این کار عدم حضور خود در صحنه انتخابات را اعلام خواهند کرد، ضمن این که بر اساس قانون انتخابات مجامع فدراسیون های ورزشی کاندیداها پس از حضور در مجمع و استفاده از زمان قانونی خود برای اعلام برنامه هایشان این حق را نخواهند داشت که به نفع این وآن کنار بروند بر اساس قانون مدون انتخابات فدراسیون های ورزشی و به دلیل تعداد زیاد کاندیداها، هر کاندیدا در روز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنها ۷ دقیقه زمان برای بیان برنامه های خود خواهد داشت. زمانی که به نوعی قابل واگذاری هم بوده و پیش بینی می شود که این اتفاق در جریان مجمع انتخاباتی فدراسیون بیفتد. هر چند که مسئولان برگزاری مجمع از مدت ها قبل در جریان این موضوع بوده و تمهیدات لازم را برای آن اندیشیده اند.

اخبار کوتاه

خادمی حضرت سیدالکریم برای پورعلیفرد

مسئولان هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهر ری در حاشیه رقابت های خود که جمعه گذشته در ورزشگاه چند منظوره طالقانی برگزار شد، دست به ابتکار جالبی زده و به نوعی خیلی ها را غافلگیر کردند.

مهدوی، امانی و دیگر تلاشگران هیأت شهر ری با دعوت از رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و نفراتی چون سیروس احمدی، جلال نادمی، اکبر فراهانی و سید مجتبی هاشمی، جامه ارزشمند خادمی حضرت عبدالعظیم حسنی را بر تن آنها کرده و آنها را به جمع خادمان حضرت عبدالکریم در آوردند. کار ارزشمندی که خیلی ها آرزو داشته و دارندکه روزی به ان نائل آیند.

ناصر پورعلیفرد که از این پس در کنار تمامی مسئولیت های کوچک و بزرگ خود، خادمی حضرت سیدالکریم را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است. ضمن بیان اظهار خوشحالی اش از این موضوع گفت: بدون شک خادمی حضرت عبدالعظیم حسنی از بزرگترین افتخاراتی است که به آن نائل آمده و هیچگاه آن را فراموش نخواهم کرد.

مراسم تمبر یادبود حسین رجبی

طی مراسمی در روز پنج شنبه ۲۸ دی ماه از تمبر یادبودی به نام حسین رجبی مدیر عامل شرکت ستارگان نیک – تولید کننده مکمل های غذایی – رو نمایی و به ایشان اهدا گردید همچنین در ادامه مراسم، معارفه ایشان به عنوان نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان یزد انجام پذیرفت. لازم بذکر است این مراسم با حضور اعضای هیات بدنسازی شهرستان یزد و مسئولان بلند پایه استانی و هیات ورزش های همگانی و مدیریت سید عربی صورت پذیرفت.

حمید علی اکبر بازیگر می شود!

حمید علی اکبر، قهرمان و مربی رشته های رزمی وبدنسازی، به تازگی در یکی از فیلم های سینمایی به ایفای نقش پرداخته است و نام این فیلم «کمدی انسانی» نام دارد و بازیگرانی همچون «آرمان درویش،لیلازارع و نیکی کریمی»در آن حضور دارند.

علی اکبر در این رابطه به البرز گفت: در ابتدا قرار بود به عنوان مربی  بازیگر نقش اول فیلم که یک رزمی کار می باشدبا این تیم همکاری داشته باشم. اما زمانی که به لوکپشن رفتم نظر کار گردان به من جلب شد و از من خواستند در این فیلم حضور داشته باشم.

سعید کرجالیان که برای دسته ۹۰ کیلو گرم به رقابت های NPC تونس اعزام شده است

قربانی ادغام اوزان شدم

سعید کرجالیان، بدون تردید یکی از قربانیان ادغام آوران میان سنگین وزن در مسابقات NPC تونس بود. با توجه به آمادگی بدنی بالای او اینطور به نظر می رسید که در وزن ۹۰ کیلو کرم – یعنی وزنی که کرجالیان ثبت نام کرده بود – حداقل یک ایرانی می تواند دست پر از روی سکو پائین بیاید که در آخر اینطور نشد.

کرجالیان در این رابطه گفت: متأسفانه یکی از بی نظیر ترین مسابقاتی که در آن شرکت کرده بودم، رقابت NPC تونس بود.شب وزن کشی ۷۰۰/۹۱ کیلو گرم بودم و شرایط بدنی عالی بود اما ناگهان متوجه شدم که سه دسته ۹۰، ۹۵ و ۱۰۰ کیلو گرم با هم ادغام شده است و عملا قربانی شدم و اگر اطلاع داشتم که قرار است این اتفاق بیفتد، هیچگاه وزنم را کم نمی کردم. من به روال عادی به سونا رفتم تا سر وزن برسم و  بنابراین شرایطم روی سکو و در بین رقبای سنگین تر از خودم بسیار دشوار شد. همانطور که عنوان کردم اگر متوجه می شدم که قرار است . دسته ها ادغام شوند. مسابقه نمی دادم و حتی اگر پیش از آن نیز متوجه می شدم. وزن نمی کشیدم به نظر من این مسابقه برای نمایش بود. و مسئولین برگزاری فقط می خواستند، به مسابقه هیجان ببخشند و آنها به شرکت کنندگان کوچک ترین توجهی نکردند. با این تفاسیر من باز هم بین ۳ نفر برتر بودم اما باز هم لابی و دست های پشت پرده، این مدال را هم از من ربود من برای این مسابقه بیش از ۳۰ ملیون تومان هزینه کرده بودم و حالا چه کسی می خواهد تاوان آنرا پرداخت کند. خدا می داند!

اخبار کوتاه

علیرضا دستوان به سوگ نشست

علیرضا دستوان،قهرمان و داور رئیس اسبق هیأت بدنسازی شهر ری در سوگ پدر خود داغدار شد.

گروه تحریریه هفته نامه البرز،مصیبت وارده را به او و خانواده محترم ایشان تسلیت می گوید.

نمره قبولی برای مج اندازان مازنی

رقابت های مچ اندازی مازندران با کیفیت کم نظیر برگزار شد.

رقابت های مچ اندازی قهرمانی استان مازندران جمعه گذشته با حضور نزدیک به ۱۰۰ ورزشکار از شهرستان های خطه سر سبز مازندران در سالن همایش های پیامبر اعظم(س) در رویان برگزار شد. رقابت های که الحق والنصاف مازنی ها قبل از آن نظیرش را ندیده و بعید هم به نظر می رسد در آینده شاهد آن باشند.

خضراله رضایی رئیس کمیته مچ اندازی استان مازندزان به همراه حامد محمودی و دیگر دوستانش برای نخستین بار محل برگزاری مسابقات را از سالن چند منظوره به سالن همایش ها بردند. آنها برای بالا بردن عیار مسابقات خود میهمانان بسیاری را نیز به آن رقابت ها دعوت کردند میهمانانی که آمدند تا نشان دهند برای رضایی و مچ اندازان مازندرانی ارزش بسیار بالایی قائل بوده و هستند عزت رجبلو رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،محمد رضا ابوالقاسمی نایب رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان مازندران، موسوی دبیر هیأت مازندران ،حسین متولی مسئول کمیته آموزش هیأت مازندران ، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تور و خیلی های که مچ اندازان توانمند مازندرانی با آمادگی بالای خود از همین حالا زنگ خطر را برای حریفان در رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور در قائن استان خراسان جنوبی به صدا درآوردند.

اعضای مجمع لرستان به طاهری رأی اعتماد دادند

پنجشنبه گذشته مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان لرستان در خرم آباد با حضور ناصر پورعلیفردرئیس فدراسیون و تنی چند از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان لرستان برگزار شد و در پایان سید مجید طاهری برای ۴ سال دیگر به عنوان رئیس هیأت لرستان انتخاب شد.

طاهری که قبل از انتخابات هم به عنوان رئیس هیأت لرستان فعالیت داشت، در رقابت با ۳ کاندیدای دیگر حائز ۱۴ رأی از ۱۷۷ رای ممکن شد تا با بیشترین آرا تا سال ۱۴۰۰ در پست خود باقی بماند.

سید مجید طاهری که توانست در مجمع انتخاباتی لرستان از نفرات مجمع بیشترین رأی اعتماد را بگیرد در این باره گفت: این رأی اعتماد و این همدلی کار مرا برای ادامه فعالیت در هیأت لرستان بیشتر و بیشتر می کند و من حالا باید به بهترین شکل ممکن پاسخ اعتماد دوستان را به کار و تلاش بیشتر بدهم که قطعا این اتفاق در آینده خواهد شد.

کنایه هایی از سوی یکی از سنگین وزن های ارزنده پرورش اندام کشورمان که در پی برگزاری رقابت های NPC تونس شکل گرفت

مهدی سبزواری: فدراسیون باید توجه بیشتری به بدنسازان داشته باشد

مهدی سبزواری، یکی از سنگین وزن های ارزنده چند سال گذشته کشور چند ماهه پیش راهی مسابقات NPC تونس شده بود و درپایان نتیجه چندان جالبی کسب نکرد.

سبزواری در مصاحبه های قبلی اعلام کرده بود که علاقه ای به حضور در فدراسیون IFBB ندارد و بنابراین در رقابت های فدراسیون WBPF مسابقه می دهد که البته او در این فدراسیون نیز موفق بوده و چند مدال و عنوان باارزش را کسب کرده است.

به نظر می آید که که با جداییIFBB و NPC فرصتی برای تجدید نظر سبزواری فراهم شد و سر انجام او در مسابقه ای به جز WBPF شرکت کرد، هر جند که تجربه در NPC تجربه خوشایندی برای او نبود.

سبزواری در گفت گو با البرز،از اتفاقاتی که در تونس برایش افتاد گلایه دارد صحبت های او در ادامه می خوانید.

بدنساز سنگین وزن کشورمان گفت: زمانی که IFBB و NPC جدا شد بسیاری از این بابت خوشحال شدند و گفتند مسابقات NPC سطح بسیار بالایی دارد و اتفاقات IFBB دیگر تکرار نخواهد شد بنابراین تصمیم گرفتم در اولین رویداد سال ۲۰۱۸ تشکیلات NPC شرکت کنم و با تیم، راهی کشور تونس شدم آمادگی ام بسیار بالا بود و از نظر تفکیک بدنی نیز در بهترین حالت بودم.

ابتدا درباره مسابقه باید بگوییم که سطح مسابقه از رقابت های توابع و استانی ایران هم پائین تر بود و قهرمانان این مسابقه به راحتی در مسابقات کوچک ایران حذف می شوند! همچنین سکو و یک استیج مسابقه به هیچ عنوان شبیه به یک رقابت بین المللی نبود و اگر ایرانی ها در این مسابقه نبودند تقریبا رقابت بین چند کشور تونس و کشورهای عرب زبان بود روز مسابقه هم چند دسته را با هم ادغام کردند و حق تعدادی از اعضای تیم خورده شد. همچنین به راحتی حقم را خوردند و عنوان ما بین سایر نفرات تقسیم شد.

سبزواری در ادامه گفت: به نظرم فدراسیون مقصر است چون فدراسیون فقط مسئولیت رقابت های آسیایی و جهانی را بر عهده می گیرد و سایر اعزام ها را رها کرده و به اشخاص دیگری سپرده می شود و گاهی مجبور می شویم به مسابقاتی اعزام شویم که به هیچ عنوان ارزیابی و اعتبار سنجی نشده است در انتخابی تیم ملی طلا می گیریم و در اردو نفرات دیگر اعزام می شوند زمانی هم که به اجبار تورنمت ها را انتخاب می کنیم این قبیل اتفاقات برایمان می افتد که به واقع خوشایند نیست و فدراسیون باید توجه بیشتری به بدنسازان داشته باشد.

اردوی مسابقات جهانی پاورلیفتینگ کلاسیک IPF در انزلی

دومین دوره اردوی تیم ملی اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران IPF جهت آمادگی و حضور در مسابقات جهانی کانادا ۲۰۱۸ در بندر انزلی و در تاریخ ۴ لغایت ۷ بهمن ماه برگزار شد.

در این اردو امکانات ورزشی و رفاهی مناسبی در اختیار ورزشکاران و مربیان قرار گرفت و اسپانسری این اردو را شرکت بهمن اسپرت با مدیریت بهمن عباسی و حمایت های مهندس امیر رضی زاده به عهده داشتند. در این اردو ۱۰ پاورلیفتر حضور داشتند.

جواد جوادی فر، سر مربی این تیم گزارش این اردو را بدین شکل در اختیار البرز قرار داد:هدف از برگزاری دومین دوره اردو،سنجش میزان آمادگی لیفترها و انجام تست دوپینگ بود. در پایان نیز از تمامی نفرات نسبت به عمل آمد.

جوادی فر اضافه کرد: دعوت شدگان از لحاظ تکنیکی مشکلی ندارند و کاملا با تجربه هستند و تعداد کمی از آنها از دید فنی تمرینات تخصصی باید در برنامه هایشان تغییرات ایجاد شود. البته در کنار شناسایی نقاط ضعف،قوت هم شناسایی شده تا شانس کسب مدال برای تیم ملی بیش از بیش شود. پس از اعلام جواب آزمایش دوپینگ، تیم اصلی گزینش می شود تا در نهایت ۸ نفر توسط کمیته فنی انتخاب شوند و به مسابقات اعزام شوند.

همچنین طی جلسه هماهنگی کادر فنی و مدیر تیم های ملی و دبیر اتحادیه پاورلیفتینگ کشور، جمشیدبابایی، قرار شد تا اردوی سوم آمادگی تیم در ترکیه صورت گیرد و تاریخ آن به زودی اعلام می شود نفرات حاضر در اردو به شرح زیر می باشند:

مهردادظفری ۵۹ کیلوگرم

امیر اسداله زاده ۶۶ کیلوگرم

حسین رستمی۸۳ کیلوگرم

سعید شریفی ۸۳ کیلوگرم

امیر طاهری پور ۸۳ کیلوگرم

مهدی طهماسبی۹۳ کیلوگرم

محمد علی محمدی ۹۳ کیلوگرم

مصطفی یزدانی۱۰۵ کیلوگرم

محسن حسین پور۱۲۰ کیلوگرم

مهدی مافی ۱۲۰ کیلوگرم

سر مربی تیم ملی پاورلیفتینگ جواد جوادی فر

مربی: مصطفی سلیمانی

مدیر تیم های ملی: امیر رضی زاده

شایان ذکر است که اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی، خرداد ماه ۹۷ صورت می گیرد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی