برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

دستگاه های بدنسازی طرح ایمپالس تولید ایران

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

دستگاه های بدنسازی طرح ایمپالس دارای کیفیت بالای قطعات، صفحه نمایش دیجیتال، صندلی آرگونومیک با متریال خوب، دسته های ضد تعریق و لغزش، بدنه مستحکم و مقاوم می باشد. این شرکت در تولید دستگاه ها و تجهیزات خود از استیل ضد خش و آلومینیوم استفاده می کند. 

دستگاه های بدنسازی تولید ایران اصولا از الگوهای خارجی، معکوس می شود. کارخانه شرکت ایمپالس در کشور چین قرار دارد و امروزه پیشرفت زیادی در گسترش بازار خود در اروپا داشته است.

در ایران مدل IT93 ایمپالس به شکل بسیار حرفه ای تولید شده که بسیاری از کیفیت های لازم را دارد. در بعضی از ایستگاه ها بهتر از نمونه خارجی خود تولید شده است این تولیدات دارای استاندارد اروپا می باشند.

سرشانه دستگاه طرح ایمپالس
سرشانه دستگاه طرح ایمپالس

باشگاه های تجهیز شده با دستگاه های ایمپالس در ایران جایگاه کیفی بالایی دارند. کاربران و ورزشکاران این دستگاه ها را به خوبی درک می کنند به همین دلیل شما در بازار فروش دستگاه های دست دوم بدنسازی کمتر این برند را برای خرید می یابید، در حالی که اگر باشگاهی قصد فروش داشته باشد مثل یک خودروی معتبر سریع به فروش می رسد.

کارخانه تولید کننده طرح ایمپالس در ایران این برند را برای یک سال گارانتی تعویض نموده و پنج سال پس از تحویل تامین خدمات می نماید به این منظور که تحویل تمامی قطعات معرفی از قبیل کابل قرقره، روکش ها و تمامی قطعات را پنج سال پس از فروش در صورت نیاز برای مشتری تضمین می نماید.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

شرکت بادی فول نمایندگی رسمی فروش تجهیزات بدنسازی طرح ایمپالس می باشد. که دستگاه ها را با قیمت خود کارخانه در هر کجای کشور و در تمامی کشورهای همسایه، قادر به تحویل به موقع می باشد. علاقه مندان می توانند با تماس با دفتر این شرکت جهت بازدید در نمایشگاه شرکت و یا دریافت لیست قیمت اقدام نمایند.

تولیدات این شرکت شامل تمامی دستگاه های سیم کش، دستگاه های مکانیکی، دستگاه های وزنه آزاد، مقرها، میزها و نیمکت های طرح ایمپالس می باشد.

به طورکلی از روز سفارش این وسایل حداکثر به مدت ۱۵ روز تحویل خریدار خواهد شد. لازم به ذکر است ارسال این وسایل به صورت بسته بندی کامل و توسط کامیون های حمل مبلمان انجام می شود. که این امر باعث عدم آسیب دیدگی دستگاه خواهد شد.

باترفلای طرح ایمپالس
باترفلای طرح ایمپالس

طریقه نصب این دستگاه ها در باشگاه ها بسیار آسان انجام می شود. به طوریکه ۹۰ درصد وسایل مونتاژ شده ارسال می شوند. برای آسانی در جابجایی، وزنه های دستگاه های سیم کش از داخل آن خارج می شوند. و پس از استقرار در جای خود در باشگاه، وزنه ها داخل آن قرار می گیرند. تودوزی های وسایل دیگر این بدنه به صورتی می باشد که بدون هیچ اتلاف وقتی در سال های بعد قابل تعویض خواهند بود به طور مثال با فرسوده شدن روکش های دستگاه ها مدیر باشگاه بدنسازی می تواند با تماس، روکش های جدید سفارش داده و آن ها را به راحتی تعویض نمایدحتی برای تنوع، رنگ جدید برای آن انتخاب نماید.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

برای سفارش این مجموعه دستگاه های بدنسازی طرح ایمپالس به لینک مراجعه نمایید.

مشاوره و سفارش

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی