برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

کارخانه تولید دستگاه های بدنسازی متریکس

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

دستگاه های بدنسازی متریکس را همه اهالی بدنسازی یا دیده اند و یا شنیده اند. کارخانه تولید این تجهیزات تحت لیسانس آمریکا می باشد و در چین تولید می شود.

دستگاه خارج پا
دستگاه خارج پا

کیفیت این محصولات در سطحی می باشد که با توجه به هزینه کم تولید در چین خود شرکت متریکس آمریکا هم این محصولات را از چین به آمریکا وارد میکند و تقریبا اغلب تولیدات کارخانه متریکس در چین انجام می شود.
زوایای این محصولات از لحاظ بیومکانیک ورزش در بهترین جایگاه می باشد و به همین جهت آسیب ورزشی را کاهش و نتیجه تمرین را چند برابر می نماید و مطمئنا از قویترین شرکت های تولید کننده تجهیزات بدنسازی می باشد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

کیفیت تولید و طراحی آنها در سطح بالای صنعت فیتنس جهانی می باشد. همه موفقیت آنها حاصل کار تیمی، سرمایه بزرگ انسانی و چندین سال تجربه در بازار این گونه محصولات است. 

ساخت دستگاه ها در چین با تسهیلات گسترده و مهارت بالا انجام می شود و به طور دائم در حال تحول، نوآوری و بهبود است اگر یک بار ماشین های بدنسازی متریکس را تجربه کردید این مهم را درک می کنید.

سرشانه دستگاه
سرشانه دستگاه

تمامی دستگاه های متریکس تحت لیسانس کنترل کیفیت مورد تست قرار می گیرند و دارای گارانتی و تضمین کیفیت می باشند. این شرکت دارای مرکز توسعه و تحقیقات می باشد و هر روزه به دنبال راه حل های جدید برای رفع مشکلات مردم در زمینه فیتنس و بدنسازی می باشد.
وسایل بدنسازی و خانگی متریکس در چندین مدل تولید و در ایران عرضه می شود.
مشخصاتی که دستگاه های بدنسازی متریکس را از دیگر برندهای بدنسازی متمایز نموده زیبایی ظاهر، دوام و استاندارد زاویه آن می باشد که در همه مدل های آن رعایت شده است.

در ایران به دلیل استقبال زیاد از این برند بعضی از شرکت های ایرانی طرح متریکس را تولید نموده و در فروش آن بسیار موفق بودند.     

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی