برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

معرفی برند freemotion فریموشن

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

برند freemotion، یک رهبر جهانی در زمینه بدنسازی و فناوری می باشد.

این برند در عملکرد صنعت تغییر ایجاد کرده است و قوانین مربوط به نحوه تعامل با اعضا را تقویت می کند و معتقد است که دستگاه های بدنسازی امروزی باید به یک کانال کلی تبدیل شوند و یک اکوسیستم کامل از دستگاه های بدنسازی را در سالن های ورزشی ارائه دهند.

فریموشن یک برند معتبر و نوآور می باشد. فناوری نوآورانه، ورزشکاران را قادر می سازد تا به تمرین کل بدن دست یابند، که این خود باعث کاهش درد و زمان ریکاوری عضلات می شود. نوآور بودن در بدنسازی به این روش می باشد که نحوه تمرین کردن را زیر سوال برد (با استفاده از این روش می توان به نتایج بالا و مطلوب تری رسید) و از این طریق دستگاه ها را طراحی، تولید و ارتقا داد که اغلب نیاز ورزشکاران را برطرف خواهد کرد.

فریموشن روی ورزشکاران خود سرمایه گذاری می کند. هر اندازه که از طریق دستگاه های بدنسازی شهرت دارد، این شهرت در کنار ورزشکاران ارزش دارد و گسترش پیدا می کند.

صرف نظر از میزان پایبندی ورزشکاران به آمادگی جسمانی، گاهی شرایط زندگی مانع انجام آن می شود. افراد از مسیر خود خارج می شوند و خیلی زود عادت ورزش کردن را که توسعه داده بودند ترک می کنند. ارائه دستگاه های بدنسازی دیجیتالی می تواند این خلا را پر کند و کاربران را در جریان فعالیت های تناسب اندام خود قرار دهد. دستگاه های دیجیتالی برند freemotion فضایی را ایجاد می کند که باعث می شود افراد راحت و اصولی درخانه ورزش کنند.

دستگاه های بدنسازی دیجیتال باید پیشرفت کنند و این چیزی است که فریموشن از آن استقبال می کند.

چند کاره برند freemotion
چند کاره برند freemotion

دستگاه های فریموشن کاربران را از نظر احساسی و جسمی به حرکت در می آورد. هر دستگاه از این برند کارایی و جذابیت خاص خود را دارد دستگاه های بدنسازی باید به گونه ای باشند که ورزشکاران از تمرینات خود استفاده کامل را ببرند.

 شرکت فریموشن بیش از ۴۰۰ حق ثبت اختراع فعال دارد.

پلتفرم های دیجیتال دستگاه ها و تجهیزات این برند به کاربران و ورزشکاران کمک می کند تا براساس اهداف، توانایی، فعالیت و آمادگی جسمانی خود برنامه های بدنسازی شخصی کامل و جامعی ایجاد کنند. تنظیمات خودکار سرعت، مقاومت، شیب و فناوری پیشرفته باعث می شود کاربر احساس شبیه سازی دقیق توپوگرافی دویدن، راه رفتن یا دوچرخه سواری داشته باشد.

پلتفرم فریموشن تعاملی و متصل به جهان است. میلیون ها نفر در سراسر جهان در خانه و سالن های بدنسازی از آن لذت می برند. فریموشن افراد را فعال نگه می دارد زیرا هرچه ورزشکاران فعال باشند بیشتر با این برند در ارتباط خواهند بود.

برند freemotion تجربیات و راه حل های بی نظیر خود در حیطه بدنسازی را برای جامعه روبه رشد خود در ۱۲۰ کشور جهان ارائه می دهد. این برند تجربه های تمرینی همه جانبه و سازگار با هر سطح آمادگی جسمانی و علاقه را ارائه می دهد.

دوچرخه برند freemotion
دوچرخه برند freemotion

یکی از ویژگی های مهم برند freemotion برگزاری دوره های آموزشی تخصصی برای کاربران خود می باشد که شامل:

  • دوره ای با انرژی بالا، چربی سوزی و عضله سازی که به اعضای خود بهترین ترکیب تمرینات قلبی و قدرتی را در قالب گروه انگیزشی و جذاب ارائه می دهد.
  • با ترکیب تمرینات قدرتی و متابولیکی در مدت زمان کم، عضله سازی و کالری سوزی می کند.
  • کاربران شدت و سرعت خود را انتخاب می کنند و آن ها را برای سنین مختلف، توانایی ها و سطوح آمادگی جسمانی در دسترس قرار می دهد.
  • تمرینات قدرتی سنتی، فقط براساس بار، عضله می سازند. اما در تمرینات جدید که تلفیقی از مقاومت، سرعت و حرکات کاربردی می باشد از زندگی روزمره برای ایجاد بدن سالم استفاده می کنند.

سایت معرفی برند freemotion

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی