فهرست مطالب

شما با سرچ کلمه برنامه  بدنسازی”در اینترنت یا برنامه فیتنس”، رژیم غذایی و روش مصرف مکمل انبوهی از برنامه های متفاوت را پیدا خواهید کرد که در سایت های مختلف بدون هیچ هدف و محتوای علمی قرار داده اند و البته ممکن است ساختار درستی داشته باشند ولی برای افراد کم تجربه و عموم قابل استفاده نیست شما وقتی به بعضی سایت های بدنسازی ایرانی مراجعه کنید متوجه نمیشوید پشت صحنه آن کیست وچه سابقه ای دارد چون هیچ اسم و رسمی در آن نیست.

 برنامه بدنسازی علمی برنامه ای است که طبق اصول علم تمرین بدنسازی و روش های تجربه شده توسط مربی مجرب بدنسازی نوشته و طراحی شده باشد. علم تمرین  و تجربه تمرینات دو بال اصلی یک برنامه مدرن بدنسازی هستند.

با پیشرفت تکنولوژی و علوم برنامه ریزی این تجربیات در قالب یک نرم افزار تهیه و در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفته است خانم ها و آقایان ورزشکار به این نرم افزار وارد شده اطلاعات کامل بدنی خود را دقیق وارد مینمایند و پس از آنالیز میزان سابقه بیماری ها نقاط ضعف و قدرت و اهداف ورزشکار  نهایتا برنامه توسط مدیر و مربی سایت اقای مرادی طراحی میشود و این برنامه  اطلاعات پایه لازم برای مربی و ورزشکار را درخود ذخیره نگه میدارد و کلیه خطا ها درسیستم برنامه دهی حذف میشود.

آنچه که یک ورزشکار از لحاظ علم تمرین و آموزش بدنسازی” به آن نیاز دارد دراین نرم افزار پیش بینی شده است.

ورود به نرم افزار و دریافت برنامه  بدنسازی

این نرم افزاربدنسازی” با توجه به امکاناتی که بر روی آن نصب شده قادر خواهد بود ارتباط شما را با مربی یا با پشتیبان برقرار نماید و بصورت منظم و متناسب با نیاز شما مقاله و مطالب منتشر خواهد نمود و به نوعی شما را از لحظه دریافت برنامه تا پایان برای کسب نتیجه همراهی خواهد نمود.

نکات انگیزشی زیادی در این بخش برای شما طراحی شده است که همراه با زمان تمرین یک برنامه این نکات در پروفایل شخصی شما در این نرم افزار منتشر خواهد شد. شما در پروفایل شخصی خود می توانید سایزها و تصاویر خود را در پرونده خود ذخیره کنید و پیشرفت ماهیانه خود را در آن ثبت و مقایسه کنید.

از جمله امکانات دیگر این نرم افزار تصاویر اجرای حرکات به صورت متحرک وثابت میباشد توضیحات کامل اجرای حرکات طریقه تنفس وتذکرات ایمنی دراجرای حرکات واین که هریک از حرکات به چه عضلاتی مربوط میشود.

جهت دریافت برنامه بدنسازی و فیتنس روی دکمه مرتبط کلیک کنید  دریافت برنامه

 نکاتی که به ما جهت تنظیم بهتر برنامه کمک خواهد کرد و باید پس از ورود به نرم افزار این اطلاعات به صورت دقیق وارد شود.

نام و فامیل، جنسیت، قد، وزن، سابقه تمرین بدنسازی

– آسیب و بیماری بدنی خود در لیست مربوطه انتخاب نمایید.

هدف از تمرینات ورزشی و بدنسازی (کاهش وزن، اضافه وزن، فیتنس، مسابقات، سلامتی و بهپوشی)

برنامه تغذیه و مکمل شما بر اساس خواست و ذائقه شما و بوجه شما انتخاب میشود.

آقایان میتوانند از بدن خود عکس واضح بفرستند خانم ها نیازی به ارسال عکس ندارند بلکه تصاویر تیپ های بدنی آماده ای درسایت قرار داده شده تا از بین چندین عکس مشابه ترین را به اندام خود انتخاب نمایند.این انتخاب برای اقایان نیز اختیاری میباشد.

دریافت برنامه آنلاین

مشاوره آنلاین و رایگان بدنسازی ( تغذیه تمرین مکمل )-سایت بادی فول این امکان را فراهم نموده که تمامی اهالی بدنسازی ایران و کلیه فارسی زبانان بتوانند پیام خود را در لینک تلگرام سایت قرار دهند و در مورد هر موضوع مرتبط به بدنسازی سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند . شما در قسمت مربوط به مشاوره رایگان بدنسازی می توانید سوالات کوتاه خود را مطرح نمایید و جواب آن را دریافت نمایید.


 لازم به ذکر است به علت تعداد بالای پیام ها به نوبت به آنها پاسخ داده می شود.
لازم به ذکر است سوال وجوابهای متداول وپر تکرارسایت قبلا اماده شده و شما پس از ورود به این قسمت می توانید از بخش سوال و جوابهای قبلی استفاده نمایید و هم سوالات خود را مطرح نمایید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

4.7/5 – (3 امتیاز)
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

237 پاسخ

  1. سلام جناب مرادی وقت بخیر یک راهنمایی بکنید لطفا کراتین میخواستم استفاده کنم به نظرتون کراتینو با گلوتامین استفاده کنم یا آرژنین ظهر برا تمرین میرم و چطوری باید استفاده کنم ممنونم از وقتی که میزارین

  2. سلام.استاد به نظر شما تا آخر تابستون میتونم وزنم به حالت ایده آل برسونم با ۹۵ کیلو وزن و قد ۱۷۷ فقط با تغذیه یا چیزای دیگه(به غیر مکمل)

      1. سلام آقای مرادی یه سوال، من سنم ۱۴ و قدم ۱۵۰ هست. میخوام بدنم و تا آخر تابستون اگه بشه بسازم.
        اگه برم کلاس بدنسازی مشکلی برام پیش نمیاد؟

      2. ایرادی ندارد خواب بموقع تغذیه خوب وپر کلسیم وسه جلسه تمرین درهفته هر جلسه یک ساعت برای شما مناسبه

    1. سلام من چند تا سوال داشتم این برنامه ای که شما میفرستید واسمون تا چند ماه باید بریم و اینکه مبتدی یا نیمه حرفه ای اصلا رو بدنمون تاثیری داره چون خیلی برنامه ها هستن که یک ماه هم که میری هیچ تغییری نمیکنی

  3. سلام
    من درخواست برنامه آنلاین دادم و مبلغ ۲۰ هزار تومان واریز کردم ولی برنامه واسم ایمیل نشد

  4. سلام ببخشید شما برنامه ورزشی برای تو خانه و تو منزل هم میدهید اصلا نتیجه خوب ( یه بدن زیبا و جمع و جور ) میده سنم ۱۵ قدم ۱۷۲ وزنم ۶۸ بدون مکمل

  5. سلام خداقوت من ۱۶ سالمه و قدم ۱۶۸ وزنمم ۵۵ هستش میخوام برم بدنسازی ، برام خوبه یا نه ؟ جلوی رشد قدم رو نمیگیره؟ اگه برام خوبه هفته ای چند جلسه برم ؟

  6. سلام من امروز درخواست برنامه تغذیه دادم جایی نبود که عکسمو ارسال کنم عکس رو از کجا میتونم ارسال کنم

  7. سلام
    قدم ۱۸۰ و وزنم ۶۸ و سنم ۱۹ هست
    میخوام شروع به مصرف مکمل کنم. ولی نمیدونم کربو پروتئین بگیرم یا کراتین
    اگه ممکنه راهنماییم کنید

  8. سلام… من ۱۸۴ قدمه و ۸۱ وزن ..۸ کیلو وزن یکدفعه کم کردم و باعث شده پوستم کمی ول بشه میخواستم ببینم با حجم گرفتن پوستم درست میشه یا نه؟

  9. سلام من ۱۳ سالم قدم ۱۶۴ وزن ۳۵ ۴سال فوتبال بازی میکنم یه فته هست تو خانه شکم شنا می رم روی قدم تاثیر دارد

  10. سلام و عرض ادب خدمت ادمین…
    من ۱۸ سالمه و چهار ساله بدن سازی کار میکنم.
    چون چاق بودم و لاغر شدم…
    بدنم پوست اضافی اورده
    و وقتی پوست شکمم رو میکشم ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر کش میاد و تمام بدنم هم پوستش اینطوری شده و بسیار شکل نا مناسبی داره…
    شما راه حلی برای رفع این مشکل دارید؟

    1. اکثرا افرادی که با سرعت وزن کم میکنند این مشکل براشون پیش میاد راه حل معمولی ندارد به غیراز تقویت وحجیم سازی عضلات تا جای چربی ها را کمی پر کنند وپوست از شل بودن کمی خارج شود مثل سینه

  11. باسلام خدمت جنابعالی و عرض پوزش از طرح این سوال اینکه بنده از کجا باید متوجه بشوم که شما یک مربی ایده ال هستید و همون چیزی که من دنبالشم

      1. سلام ببخشید من تازه شروع کردم بدنسازی خواستم بگم اشکالی نداره امینو انرژی استفاده کنم

      2. ببینید تا شش ماه نیازی به مکمل ندارید چرا از ابتدا بفک مصرف مکمل هستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد