برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت پریکور precor

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

پریکور در سال ۱۹۸۰ توسط طراح صنعتی آقای دیوید اسمیت تاسیس شد و به عنوان استانداردی برای کیفیت، نوآوری و شاهکاری در تجهیزات ورزشی شناخته شد. پریکور خود را به عنوان پیشرویی در صنعت جهانی تجهیزات ورزشی برای باشگاه های سلامتی، هتل ها، مراکز آب درمانی، باشگاه های فیتنس و خانه ها معرفی کرد.

پرس سر شانه
پرس سرشانه

این شرکت اولین دستگاه قایقی ارگونومیک خود را در سال ۱۹۸۰ راه اندازی کرد. در سال ۱۹۹۰ اولین تردمیل دارای روکش چرمی را ساخت که فشار روی بدن و مفاصل را در حین تمرین کاهش می دهد. و در سال ۱۹۹۹ جایزه ACE را برای برتری در کسب رضایت مشتری برای تردمیل ها دریافت کرد.

برای تماشای محصولات این برند کلیک کنید

پریکور عضو افتخاری Amer Sports یکی از شرکت های خوب و پیشرو ورزشی در دنیا می باشد. نمونه کارهای مارک های بین المللی شناخته شده این شرکت شامل Salmon, Wilson, Sunnto, Arc’teryx و Mavic شناخته شده می باشند.

تمامی شرکت های Amer Sports به لحاظ فنی محصولات و لوازم جانبی پیشرفته را تولید می کنند که عملکرد شرکت کنندگان فعال در زمینه ورزش از جمله تنیس، بدمینتون، گلف، راگبی، فوتبال، بیس بال، بسکتبال، اسکی، فیتنس، دوچرخه سواری و …  را بهبود می بخشد.

جلو پا نشسته
جلو پا

پریکور اولین سازنده ای بود که میکرو چیپ های الکترونیکی هوشمند به دستگاه های ورزشی خود نصب کرد و به کاربران خود انگیزه و بازخورد به عملکرد آنها می داد و در سال ۱۹۸۲ دستگاه پارویی Amerec 612 آن به عنوان محصول سال مشتری توسط مجله طراح صنعتی معرفی شد.

در حال حاضر شرکت پریکور اعلام کرده با شرکت Mad Dagg Athletics سازنده اسپینینگ، برنامه دوچرخه های خانگی شراکت دارد. در این شراکت پریکور یک طیف کاملا جدید از دوچرخه تولید کرده است و منابع آموزشی خود را بسط داده است. این مدل ها شامل Spinner® Ride™, Spinner® Shift™, Spinner® Rally™ Spinner® Chrono می باشند.

در حال حاضر دفتر مرکزی این شرکت در آمریکا دایر می باشد.    

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی