برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

معرفی شرکت DHZ دی اچ زد

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

ژو یومینگ شرکت DHZ را در سال ۲۰۰۲ در زمینه تولید و ارائه دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی تاسیس کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ برای تولیدات خود ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده که این موضوع آن را به بزرگترین تولید کننده دستگاه های ورزشی در چین تبدیل کرده است.

گروه ورزشی بادی فول با وارد کردن دستگاه ها و تجهیزات از شرکت دی اچ زد، شرایط را برای مجهز کردن باشگاه ها و سالن های ورزشی با هزینه های مناسب و طراحی به روز فراهم می کند.

شرکت DHZ مجهز به استودیوی ۲۰۰۰۰ متری با محدوده تولید ۲۳۰۰۰۰ متر مربع و ۱۳۰۰ کارمند مجرب می باشد که تجهیزات و دستگاه های بدنسازی هر پروژه را با کیفیت بالا و بهترین قیمت ارائه می دهد.

این شرکت برای دستیابی به هدف خود تمام قطعات را با استفاده از روش های مدرن و کار آمد در کارخانه تولید می کند.

 کنترل کیفیت به همراه قیمت مناسب و حاشیه سود کم مزیتی برای تامین کنندگان دستگاه های دی اچ زد می باشد. این باعث شده که بیش از گذشته و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت را طی کند.

dhz fitness همه موضوعات مرتبط با سلامتی و تندرستی که شامل امکانات فیزیوتراپی، مرکز توانبخشی، کلینیک ها، بیمارستان ها و مراکز عملکرد پزشکی می باشد را پوشش می دهد.

 قابلیت های شرکت DHZ:

کاربران و ورزشکارانی که قصد تاسیس باشگاه و سالن های ورزشی دارند. می توانند نقشه طبقه خود را از طریق ایمیل برای این شرکت ارسال و با یکی از تیم های مجرب و متخصص شرکت همکاری کنند (یک ایده و راه حل مناسب این شرکت برنامه ریزی و طراحی سالن های ورزشی سه بعدی می باشد که از طرف تیم دی اچ زد، بسته به سالن مورد نظر و کاربران، دستگاه هایی را که می خواهند در سالن خود استفاده کنند با موقعیت مکانی مشخص به آن ها ارائه می دهند).

پل باسن شرکت DHZ
پل باسن شرکت DHZ

شرکت دی اچ زد در زمینه مشاوره دستگاه های بدنسازی، تجزیه و تحلیل مناطق آموزشی و نصب آن ها تجربه زیادی دارد.

هدف شرکت، توسعه روابط تجاری بلند مدت در بازار مراقبت های ورزشی است که دو طرف از آن سود می برند. با این کار شرکت نقاط عطفی را برای شرایط رقابتی، درمانی و آموزشی تعیین می کند.

 شرکت DHZ بسته به کاربرد و نیاز ورزشکاران در همه زمینه های بدنسازی از راه حل های مرتبط استفاده می کند. و از طریق مشارکت با ورزشکاران مارک های قوی و معتبر دستگاه های دیگر را در یک ترکیب بی نظیر استفاده می کند. این شرکت می تواند همه چیز را از یک منبع واحد به کاربران ارائه دهد.

سالن های بدنسازی به دلیل همه گیری ویروس کرونا چند ماه تعطیل شد. بسیاری از ورزشکاران متوجه شدند که تمرینات منظم در باشگاه ها از الویت بالایی برخوردار است. آن ها چاره ای نداشتند جز اینکه به دنبال گزینه های آموزشی جایگزین در خارج از منزل باشند. اما تمرینات گسترده بدنسازی و قسمت های عضلانی که ضعیف شده اند را نمی توان با دویدن در جنگل و تمرینات هوازی منظم جبران کرد.

آموزش در خارج از منزل مزایای زیادی دارد. سالن های ورزشی در فضای باز یک جایگزین خوب برای ادامه تمرین می باشد. که شرکت تکنوجم این شرایط را برای کاربران و ورزشکاران فراهم کرده تا بتوانند در فضای باز به برنامه خود ادامه دهند.

صرف نظر از ویروس کرونا، ورزش در فضای باز باعث استفاده از هوای تازه، جذب ویتامین D، افزایش روحیه و انگیزه می شود. ورزشکاران باید انعطاف پذیر و راه حل محور به آینده بنگرند و خلاق باشند.

"جلو پا شرکت DHZ
جلو پا شرکت DHZ

شرکت DHZ مجموعه کاملی از دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز سالن های بدنسازی، باشگاه های فضای باز، مراکز درمانی و منازل را تولید و عرضه می کند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شدند که به صورت مستقیم روی عضله هدف تاثیر می گذارد. تمامی دستگاه های DHZ مطابق با استاندارد های جهانی ساخته شدند. کیفیت بالایی دارند و در برابر آب و هوا، خوردگی و بسیاری از عوامل بیرونی مقاوم هستند.

برند DHZ فیتنس در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات ورزشی فعال می باشد و طرفداران زیادی را در دنیا به خود جلب کرده. این برند با تکیه بر سابقه طولانی و درخشان خود توانسته محصولات خود را به سراسر جهان صادر کند.

سایت شرکت DHZ 

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی