برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

برند Body Tone بادی تن

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

چرا برند Body Tone

برند Body Tone با بیش از ۲۰ سال سابقه در بازار بدنسازی شهرت جهانی دارد و در حال حاضر یک شرکت معتبر و بین المللی است که طیف گسترده ای از دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی را شامل می شود.

این برند با حضور در ۴۰ کشور جهان به عنوان یک شرکت معتبر بین المللی شناخته شده که رشد سالیانه خوبی داشته است.

کارخانه تولیدی بادی تن در اسپانیا با امکانات وسیع و کارکنان بسیار مجرب (تیم بزرگی از افراد با تجربه چندین ساله) می باشد.

بادی تن دستگاه های بدنسازی و تجهیزات خود را در سراسر جهان طراحی، تولید و توزیع می کند (این محصولات به دلیل استحکام، طراحی به روز، کیفیت و خدمات فنی برجسته اند) و به امکانات وسیع تولیدی خود و پرسنل ماهر متکی می باشد.

Body Tone به کوچکترین جزئیات توجه می کند و درحال تکامل و نوآوری مداوم می باشد. دستگاه و تجهیزات خود را متناسب با نیاز کاربران و ورزشکاران حرفه ای ارتقا  و به روز می کند تا با نیاز های بازار سازگار شود.

این برند به دنبال آینده می باشد و تلاش می کند تا تجهیزات خود را با آخرین فن آوری های آموزش مجازی برای سخت ترین ورزشکاران به روز نگه دارد.

بادی تن در طول ۲۰ سال با ورزش و بدنسازی رشد کرده است.

تردمیل منحنی برند Body Tone
تردمیل منحنی برند Body Tone

برند بادی تن در فرایند تولید، از ابتدای تولید تا مونتاژ دستگاه ها از بهترین مواد برای تضمین کیفیت نهایی استفاده می کند. تعهد کیفیت و نصب نرم افزار محصولات توسط متخصصان و مهندسان در آن زمینه بررسی می شود.

 برند Body Tone روی تمرینات ورزشی و عادات زندگی سالم و تعهد انسانی تمرکز دارد. و دیدگاه مشتریان خود را درک می کند که روی بهبود هر محصول به صورت جامع کار کند.

تعهد ورزشی بادی تن باعث شده که این برند با ورزشکاران و سالن های بدنسازی حرفه ای کار کند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد فعالیت برای هر طیف محصول بهترین است.

برند Body Tone هرآنچه را که برای استفاده از پتانسیل خود در هر تمرین نیاز باشد را به کاربران و ورزشکاران ارائه می دهد. در کاتالوگ این برند تعداد زیادی دستگاه و تجهیزات بدنسازی برای شما پیدا می شود تا از انجام هر حرکت استفاده کامل را ببرید.

شرکت بادی تن سعی می کند که نیاز ورزشکاران را در تمرینات روزانه خود برآورده کند و به آن ها انگیزه مضاعف انتقال دهد. دستگاه های بدنسازی بادی تن طوری طراحی شدند که شما از تمرین خود حداکثر استفاده را می برید.

دستگاه پشت ران برند Body Tone
دستگاه پشت ران برند Body Tone

اگر خواهان ورزش کردن در خانه هستید بادی تن به شما کمک می کند:

اگر می خواهید در خانه ورزش کنید و یک باشگاه خانگی برای خود داشته باشید نیاز به هزینه یا داشتن فضای زیاد نیست. می توانید از فهرست خانگی دستگاه های بادی تن دیدن کنید. وسایل مورد نیاز خود را بیابید و با آموزش کامل در خانه ورزش کنید. به این ترتیب می توانید باسرعت به تناسب اندام ایده آل خود برسید.

بادی تن با صفحه هالتر های خود شناخته شده است (هالتر میله ای است که به ورزشکاران این امکان را می دهد تا وزنه هایی را داخل آن قرار دهند تا در باشگاه و محیط منزل انواع حرکات بدنسازی را انجام دهند).

استفاده از دستگاه های بادی تن باعث می شود که نیروی وارد شده بر عضلات بدن به صورت هدفمند اعمال شود (طراحی اصولی دستگاه و تجهیزات باعث شده که فشار به صورت متعادل وارد شود). در نتیجه می توانند از وزنه های سنگین تری استفاده و حرکت های مختلفی را اجرا کنند تا به حجم دلخواه عضلات خود برسند.

محصولات بادی تن در سراسر جهان تولید و به کوچکترین جزئیات به منظور بهبود دستگاه ها توجه می شود.

سایت برند Body Tone

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی