برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

خبر های جدید دنیای بدنسازی

اخبار جدید دنیای بدنسازی : قهرمانی مطلق گلستان در مچ اندازی قهرمانی کشور
مج اندازان استان گلستان با قهرمانی قاطع در رقابت های مچ اندازی قهرمانی مردان کشور در شیراز حرفی باقی نگذاشتند. رقابت های مچ اندازی قهرمانی مردان سراسر کشور انتخابی تیم ملی با حضور نزدیک به ۴۲۰ ورزشکار از ۲۳ استان کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد. رقابت هایی که ۳ روز طول کشید و در آن غیبت ورزشکاران استان های تهران، البرز، هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان و بوشهر کاملاً به چشم می آمد.
در این دوره ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون، مهدی نصیبی دبیر فدراسیون، عزت الله رجبلو رئیس کمیته مچ اندازی فدراسیون و … از نزدیک شاهد برگزاری آن بودند. در پایان نتایج زیر به دست آمد:
گروه راست دست
نتایج تیمی جوانان: ۱-گلستان ۳۷ امتیاز ۲-فارس ۲۷ امتیاز ۳-مازندران ۱۷ امتیاز
نتایج تیمی امید: ۱-گلستان با ۲۷ امتیاز ۲-اصفهان ۲۲ امتیاز ۳-فارس ۲۲ امتیاز
نتایج تیمی بزرگسالان: ۱-گلستان ۱۰۰ امتیاز ۲-اصفهان ۵۸ امتیاز ۳-آذربایجان شرقی ۳۸ امتیاز
نتایج تیمی پیشکسوتان: ۱-اصفهان ۴۷ امتیاز ۲-فارس ۴۷ امتیاز ۳-گلستان ۳۴ امتیاز
نتایج مجموع تیمی راست دست: ۱-گلستان ۲۱۶ امتیاز ۲-اصفهان ۱۴۳ امتیاز ۳-فارس ۱۱۹ امتیاز

گروه چپ دست
نتایج تیمی جوانان: ۱-فارس ۲۸ امتیاز ۲-گلستان۲۵ امتیاز ۳-خراسان رضوی ۴ امتیاز
نتایج تیمی امید: ۱-گلستان ۴۰ امتیاز ۲-اصفهان ۳۰ امتیاز ۳-آذربایجان شرقی ۲۷ امتیاز
نتایج تیمی پیشکسوتان: ۱-فارس ۵۰ امتیاز ۲-اصفهان ۴۲ امتیاز ۳-گلستان ۳۵ امتیاز
نتایج مجموع تیمی چپ دست: ۱-گلستان ۱۷۲ امتیاز ۲-اصفهان ۱۴۴ امتیاز ۳-فارس ۱۲۱ امتیاز

کرمان از میزبانی مچ اندازی بانوان انصراف داد
رقابت های مچ اندازی قهرمانی بانوان سراسر کشور که قرار بود طی روزهای ۳ تا ۵ مرداد ماه در کرمان برگزار شود، به دلیل انصراف میزبانان کرمانی به محل و زمان دیگری موکول شد. با انصراف رسمی مسئولان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمان، برگزاری این رقابت ها به استان دیگری واگذار خواهد شد.

هادی چوپان در یک قدمی قهرمانی مسترالمپیا
هادی چوپان بدنساز پر قدرت ایرانی در ادامه روند درخشان خود، هفته گذشته به سادگی در مسابقه حرفه ای پرتقال به مقام قهرمانی رسید. هادی که مدتی است با هنی رامبد، مربی مشهور بدنسازی جهان کار می کند، در پرتقال نشان داد که همچنان بر مدار پیشرفت حرکت می کند و مقایسه عکس های او با گذشته اش، ثابت می کند که هادی پیشرفت محسوسی داشته است. حالا می توان با قاطعیت گفت که هادی چوپان اگر بتواند ویزای آمریکا را دریافت کند، رقیبی بسیار جدی برای فلکس لوئیس خواهد بود و دور از انتظار نیست که بتواند قهرمان شش دوره پیاپی مسترالمپیا در رده ۲۱۲ پوندی ها را شکست دهد. نمایش درخشان هادی چوپان، حتی حس تحسین کارشناسان خارجی را نیز برانگیخت و برخی از آن ها معتقدند که او حتماً یکی از مدعیان جدی قهرمانی مستر المپیا در دسته سبک وزن خواهد بود. امیدواریم مشکل ویزا که به خاطر قوانین ظالمانه دولت آمریکا و ترامپ به وجود آمده، هر چه سریع تر حل شود و هادی چوپان بتواند در مسترالمپیا به مقامی که شایسته آن است دست یابد.

گفتگو با حسین پورچه قهرمان پاورلیفتینگ
رشته ورزشی: پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان
تاریخ تولد: ششم فروردین سال ۶۵
وزن دوران حجم: ۷۴ کیلو
شروع پاورلیفتینگ: از سال ۱۳۷۹
اولین مسابقات رسمی: ۱۳۷۹ قهرمانی استان تهران
دلیل انتخاب این ورزش: جهت افزایش وزن وارد بدنسازی شدم و از آن بعد بود که با استعداد بدنی که داشتم این رشته را برای ادامه انتخاب کردم
بدنساز مورد علاقه: ایمان عسگری
بهترین مربی از نظر شما: بصیر باطبی
سوابق قهرمانی: قهرمان چندین دوره پاورلیفتینگ کشور و تورنمنت های جهانی و آسیا. قهرمان قوی ترین مردان استان مازندران آخرین مسابقات قهرمانی: ددلیفت اروپا و آسیا در کشور ترکیه.
حرکت تمرینی مورد علاقه: لیفت و پرس
بهترین اتفاق ورزشی: قهرمانی مسابقات پاورلیفتینگ جهانی گرجستان ۲۰۱۷

اخبار
تعطیلی ۱۴۳ باشگاه متخلف در سه ماه اول ۹۷
در ۳ ماه اول ۹۷ کار بازرسی از نزدیک به ۱۱ هزار باشگاه ورزشی انجام و برخورد متناسب با آن ها صورت پذیرفت.
به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی، بر اساس دستور مقام عالی وزارت کشور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در خصوص سالم سازی باشگاه ها و اماکن ورزشی و اهمیت این موضوع، این کار توسط مدیر کل دفتر عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و فدراسیون پزشکی ورزشی با محوریت مسئولان بازرسی استان ها انجام و با ۱۴۳ باشگاه متخلف برخورد و دستور پلمپ آن ها صادر شد.
نظارت بر سلامت باشگاه ها، اماکن ورزشی، تعمیم و توسعه ورزش پاک و عاری از داروهای نیروزا و مکمل های غیر مجاز و همچنین جلوگیری از باشگاه های فاقد پروانه فعالیت از اهم فعالیت هایی بود که در سه ماه اول سال توسط کمیته نظارت بر سلامت باشگاه ها صورت پذیرفت و در طول سال نیز تداوم خواهد داشت.

کارت های حرفه ای هندوستان آب رفت!
مسابقات آماتوری هندوستان قرار است هفته آینده تحت نظارت NPC برگزار شود. پیش از این اعلام شده بود که به سه نفر برتر اورالی هر رشته کارت حرفه ای تعلق می گیرد، اما حالا اعلام کردند که این کارت های حرفه ای به یک عدد کاهش پیدا کرده است. لازم به ذکر است از ایران بدنسازان زیادی برای شرکت در این مسابقه آماده شده اند اما این اتفاق شوک شدیدی را به آن ها وارد کرد. با این اتفاق متاسفانه فقط ورزشکاران هستند که متضرر می شوند. در نهایت ورزشکاران قرار است شکایت این اتفاق را به شخص جیم مانیون اعلام کنند و باید منتظر بود تا عکس العمل رئیس تشکیلات NPC در اینباره چگونه خواهد بود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی