برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

آغاز فصل تغییر در فدراسیون بدنسازی

از همان روزی که ناصر پور علی فرد در انتخابات ریاست فدراسیون به سختی پیروز شد، به نظر می­رسید که تغییرات مهمی در فدراسیون در راه است. این واقعیت غیر قابل کتمان است که اهالی پرورش اندام از عملکرد بعضی از ارکان فدراسیون راضی نبوده­اند و یا آنقدر رضایت نداشتند که به سادگی حاضر شدند رأی خود را به کاندیدای دیگری اختصاص دهند.

با توجه به اینکه در همان ایام انتخابات، فدراسیون درگیر برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رشته­های مختلف بود، طبیعی بود که این تغییرات به سال جدید موکول شود. در این مدت تنها تغییر عمده­ای که اتفاق افتاد خروج نادمی از فدراسیون بود و بقیه تغییر و تحولات به آینده نزدیک موکول شد. حالا که رقابت­های قهرمانی کشور تمام شده و تقریباً تکلیف تیم ملّی اعزامی به مسابقات آسیایی هم مشخص شده است، فصل تغییر در فدراسیون فرار رسیده است. حضور تمام وقت و غیر تشریفاتی رئیس فدراسیون در مسابقات قهرمانی کشور هم نشانه­ای از آن بود که خود ناصر پور علی فرد هم لزوم نوسازی در فدراسیونش را احساس کرده و باید در سال نو، در انتظار فدراسیون تازه­ای باشیم.

از این منظر علاوه بر جابجایی­های احتمالی باید تکلیف کمیته­های تشریفاتی و ناکار­آمد هم روشن شود. متاسفانه در سال­های گذشته برخی از کمیته­­های زیر مجموعه فدراسیون عملاً هیچ فعالیت و تحریکی نداشته­­اند و تنها روی کاغذ «کمیته» بوده­اند. فعلاً بدون پیش داوری به انتظار تصمیم رئیس فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه می­نشینیم تا مشخص شود آیا فدراسیون واقعاً قصد پوست­اندازی دارد یا اینکه صرفاً به چند جابجایی بی­اهمیت محدود می­شود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی