برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

علیشاهی: تمام قد از انتخاب های کمیته فنی دفاع می کنم!

رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: در اوزان یا رده های قدی که نفر یا نفراتی برای عضویت در تیم ملی انتخاب نشده اند، نه اینکه آنها خوب نبوده اند، بلکه برای عضویت در تیم ملی مناسب نبوده و این واقعیتی است که باید آن را پذیرفت.

کامران علیشاهی رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان مطلب بالا به سایت فدراسیون گفت: همه آن ۵۰۰ نفری که در مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز شرکت کرده بودند، خوب نبودند و به همین دلیل هم ما در ۵ وزن و رده قدی نماینده ای برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا معرفی نکردیم.

علیشاهی گفت: مطمئن باشید نداشتن نماینده در این اوزان و رده های قدی هیچ مشکلی برای تیم ملی بجود نخواهد آورد، چرا که باید در مجموع ۲۳ ورزشکار را انتخاب می کردیم که این کار را نیز انجام دادیم و جای هیچگونه نگرانی هم وجود ندارد و من تمام قد از انتخاب های کمیته فنی دفاع می کنم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون در ادامه گفت: کار ما برای انتخاب نفرات برتر در رقابتهای شیراز چندان سخت نبود. چرا که ما بر اساس مسئوولیتی که داریم، بدن را خوب می شناسیم و در کارمان نیز هیچ گاه دقت را فدای هیچ عامل دیگری نخواهیم کرد. چرا که نتیجه کار کمیته فنی، تیمی است که انتخاب شده و با اطمینان در مسابقات قهرمانی آسیا بیشترین تعداد مدال را خواهد گرفت و فهرمان خواهد شد.

علیشاهی گفت: برخی مواقع نفرات دومی که ما آن ها را انتخاب نمی کنیم، حرفهایی را به زبان می آورند که این حرفها انتفاد به عملکرد کمیته فنی نیست، بلکه بی احترامی به نفر اولی است که توسط کمیته فنی انتخاب شده است، چرا که ما هرگز رای خود را عوض نکرده و مصلحت تیم ملی را با هیچ چیز دیگری عوض نخواهیم کرد. ما در جریان رقابتها و انتخابات هیچ کاری به نام ورزشکاران، اسم و رسم آنها، استان آنها، مربیان آنها و … نداریم، چرا که فقط کارمان را می کنیم و به آن کار اعتقاد داریم.

علیشاهی پیش بینی کرد، تیمی که ما انتخاب کرده در رشته پرورش اندام، حداقل ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رقابتهای آسیایی خواهد گرفت. در بادی کلاسیک هم با ۲ مدال طلا و یک برنز در بدترین شرایط ممکن کسب خواهیم کرد و در فیزیک هم با دو مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز به کار خود در مغولستان پایان خواهیم داد. ضمن اینکه تیم ما در رقابت های آسیایی نیز با قاطعیت به مقام قهرمانی خواهد رسید.

علیشاهی گفت: بقیه نفرات نیز مطمئن باشید در زمره فینالیست ها خواهند بود و این را من به شما قول می دهم.

رئیس کمیته فنی درباره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز گفت: خوشبختانه برای اولین بار حاشیه های چنین مسابقاتی به حداقل خود رسیده بود و این ورزشکاارن بودند که حرف اول و آخر را می زدند، کاری که باید تداوم داشته باشد، چرا که استیج مسابقات جای تقدیر و تشکر از این و آن نیست و باید به مسابقات اختصاص داشته باشد.

علیشاهی در پایان گفت: من اعتقاد دارم که ورزشکاران باید در کیفیت بدنی خود تجدید نظر کنند و یا اینکه مربیان در عملکرد کار یا شاگردان خود باید تغییر رویه بدهند، که هر دوی این موارد عین صواب خواهد بود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی