برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

اخبار مسابقات استانی و حاشیه های بدنسازی

داوران رقابت های کشوری شیراز معرفی شدند

امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اسامی داوران حاضر در رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور را اعلام کرد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، از سوی امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اسامی داوران حاضر در رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور در شیراز به شرح ذیل اعلام شد.

داورانی که باید جهت قضاوت مسابقات چهارشنبه شب در شیراز حاضر باشند.

۱- کاوه سنجری تهران
۲- شاهرخ قاسمپور
۳- علی بحری
۴- پیمان نادری
۵- اصغر نویدی
۶- سید صادق هاشمی
۷- احمد فرعی
۸- مجید احمدی
۹- حمید زحمتکش
۱۰- مجید مظفری
۱۱- بهرام ناصری
۱۲- هادی نادری سنج
۱۳- سید جواد برزه
۱۴- سعید براتی
۱۵- کامل جوادی
۱۶- علی اکبر ترابی
۱۷- مهدی کامرانی
۱۸- اسماعیل کدخدازاده
۱۹- مرتضی شعاعی- زنجان
۲۰- یحیی آگاهی- اصفهان
۲۱- احد وزیری- تبریز
۲۲- حمید مددی- اراک
۲۳- افشین موسوی- اهواز
۲۴- محمد دهقانی- اراک
۲۵- فرزاد صمیمی- رشت
۲۶- علی مهیمی- کرمان
۲۷- ابونوری- سمنان
۲۸- علی ایزدی- ساری
۲۹- منصور خسرج- خوزستان
۳۰- درخشانی- نوشهر
۳۱- حمید مبین- بندر امام
۳۲- مهران شفق پور- گیلان
۳۳- مهران عزیزیان- شیراز
۳۴- علی دستوان- شهرری
۳۵- ابوالفضل سلیمانی- قم
۳۶- جابر تقی زاده- تبریز

لیست داوران وزن کشی رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور:

۱- حمید زحمتکش
۲- صادق هاشمی
۳- بهرام ناصری
۴- یحیی آگاهی
۵- افشین موسوی
۶- مرتضی شعاعی
۷- احد وزیری
۸- کاوه سنجری
۹- احمد فرعی
۱۰- کامل جوادی
۱۱- علی ایزدی
۱۲- اسماعیل کدخدازاده
۱۳- عباس اسماعیلی

امید جبلی: حضور داوران در کنگره داوری الزامی است

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: تمامی ۳۶ داور حاضر در رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور، گرامیداشت دهه مبارک فجر، ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه باید در کنگره داوری آن رقابت های حضور داشته باشند.

امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن بیان این مطلب به سایت فدراسیون، اظهار کرد: همه داوران دعوت شده به رقابت های شیراز با به همراه داشتن دفترچه داوری خود باید در کنگره داوری مسابقات شرکت نمایند، در غیر این صورت به هیچ وجه اجازه داوری به آنها داده نخواهد شد، چرا که قرار است در آن کنگره آخرین قوانین و قواعد داوری مسابقات جهت آماده سازی داوران شرکت کننده ارائه شود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پایان گفت: قرار است در جریان کنگره داوری مسابقات شیراز پنل برنامه کامل داوری مسابقات برای داوران تشریح و به آنها اعلام شود.

حضور ۴ پیشکسوت پرورش اندام در فدراسیون
غلام صادقی رئیس کمیته پیشکسوتان، حمزه هوشمند مدیر اسبق تیم های ملی، ناصر گرجی مربی تیم ملی، خسرو محمدی یکی از داوران بین المللی با حضور در محل فدراسیون با ناصر پور علی فرد رئیس آن، دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، پیشکسوتان پرورش اندام با بیان نقطه نظرات خود در رابطه با مسائل روز فدراسیون، نظرات و پیشنهادهای خود را بیان کردند و نقطه نظرات رئیس فدراسیون را نیز شنیدند.
حاضران در جلسه ضمن تقدیر از کارهای انجام شده در همین مدت کوتاه در فدراسیون خواهان تحقق وعده های رئیس فدراسیون پس از انتخابات مجدد در مدت زمان مشخصی در ارتباط با انجام تغییرات گسترده شدند.

داغی مسابقات بدنسازی تهران با سوخت اسپانسرها

اینبار تهران میزبان نزدیک به چهارصدو پنجاه بدنساز بود و بعد از مدتها شاهد رقابت تیم های بزرگ با مربیانی بزرگ بودیم.

تِرِک، سایتِک و بایوتِک از تیم های زیر مجموعه شرکت کیمیا و تیم های ژن استار، لاماسیا و رادمهر با بکار گیری و جذب مربیانی چون
ناصر گرجی، محمود ساوالان، وحید اکبرزاده، یوسف کریمی، عباس عاقلی، محمود لاله گون، محسن صمدی، حسن خسرو آبادی، سید احمد حسینی، حمید علی اکبر، محمد علیپور، مسعود ذات پرور، شهاب مرادی و…
باعث شدند رقابتی حتی بزرگتر و باکیفیت تر از برخی رقابت های کشوری چند سال اخیر شاهد باشیم چرا که جذب مربیان برتر ایران و اهدا جوایز قابل توجه باعث شد که استعداد های زیادی از شهرستان های ایران امروز در تهران رقابت کنند.

در نهایت اما این تیم تِرِک بود که سه عنوان قهرمانی در سه رشته بادی کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام را به دست آورد.
محسن صمدی و شهاب مرادی زیر نظر وحید اکبرزاده با سرپرستی علیرضا ارزنده و با حمایت شرکت کیمیا مکمل این تیم را مدیریت و مربیگری کردند.
از طرفی تیم لاماسیا توانست با سرپرستی صاحب الزمانی و مربیانی چون یوسف کریمی، محمود لاله گون و سید احمد حسینی در رشته فیزیک جایگاه دوم و سوم و همچنین در پرورش اندام جایگاه دوم را بدست اورد.
تیم سایتک نیز در رده بندی بادی کلاسیک سوم شد.
تیم ژن استار نیز که اسپانسر اصلی مسابقات امروز بود با مربیگری عباس عاقلی و حمید علی اکبر در پرورش اندام سوم شد.
علی اصغر زر، مهندس ملکی میرزایی و محمد علیپور نیز با نام قهرمانان رادمهر توانستند در بادی کلاسیک دوم شده که بسیار با ارزش بود.

گلایه غلامی نژاد از بی توجهی ها
معمولاً در رشته بدنسازی، تمرکز اخبار و توجهات بر مربیان تهرانی است و متاسفانه برخی از مربیان فعال در شهرستان ها کمتر دیده می شوند. نعمت الله غلامی نژاد از این جمله مربیان است که درمحل سکونت و زادگاهش یعنی بوشهر فعالیت می کند. اما جالب است بدانید نه تنها او در سطح کشور مورد کم توجهی قرار گرفته بلکه در استان خود نیز با کم لطفی روبه رو شده است.
غلامی نژاد هفته گذشته و در جریان رقابت های قهرمانی بوشهر توانست یک قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی تیمی را به ترتیب در بادی کلاسیک، پرورش اندام و فیزیک کسب کند. البته قهرمانی های او محدود به امسال نیست و به گفته خودش مدت پتج سال است که علاوه بر مربیگری، تیم داری هم می کند و در شهر بوشهر و به خصوص در رشته بادی کلاسیک بارها عنوان قهرمانی تیمی را کسب کرده است.
او همچنین تجربه حضور در استان های دیگر را دارد و شاگردانش را در رقابت های دیگر نیز در معرض رقابت قرار می دهد به طوری که چندی پیش در رقابت های جنوب و شمال شرق استان تهران نیز تیم خود را شرکت داد و در بادی کلاسیک جنوب شرق نیز تیم او با نام کاوه سوم شد.
غلامی نژاد اما از مسئولین بدنسازی دلگیر بود، او حق خود می داند که با این قهرمانی ها حداقل به عنوان عضو تیم مربیگری استان در رقابت های کشوری باشد اما گویا تا به حال نه تنها این عنوان به او تعلق نگرفته است بلکه از کمک به شاگردانش نیز او را منع می¬کنند که این کار باعث دلسردی او و برخی از مربیان دیگر شده است.

‍ قهرمانان چهارمحال و بختیاری شناخته شدند

رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های استان چهارمحال و بختیاری با معرفی قهرمانان استان به کار خود پایان داد.

این رقابت ها با حضور ۸۷ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم جمعه ۴ اسفند ماه در محل سالن تختی شهرکرد برگزار شد.

باشگاه شایگان در رشته فیزیک مقام نخست را بدست آورد. تیم تخت جمشید جونقان و پوریای ولی فارسان به ترتیب سکوهای دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

در رشته بادی کلاسیک تیم نامداران شهرکرد سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و تیم تخت جمشید جونقان در سایه قهرمانی ایستاد، آبتین شهر کرد به مقام سومی نیز بسنده کرد.

همچنین تیم نامداران شهرکرد در رشته پرورش اندام توانست مقام نخست را کسب کند و تیم های تخت جمشید حونقان و آبتین شهر کرد سکوهای دوم و سوم رقابت های پرورش اندام استان چهارمحال و بختیاری را بدست آوردند.

مسابقات پرورش اندام، باد یکلاسیک و فیزیک استان فارس برگزار شد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس از برگزاری مسابقات پرورش اندام، باد یکلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های استان فارس طی روزهای پنج شنبه و جمعه ۴ و ۵ اسفندماه به میزبانی شیراز خبر داد.

محمد علی فرهنگ مهر رئیس هیات استان فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات با استقبال ۲۰۶ شرکت کننده در سه رشته فیزیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ از سر تا سر استان فارس روبرو شد که در پایان در رشته فیزیک باشگاه سرو از شیراز جایگاه اول، شهرستان فسا جایگاه دوم و باشگاه کیان از شیراز جایگاه سوم را بدست آوردند.

وی در ادامه گفت: همچنین در رشته بادی کلاسیک نیز باشگاه سرو از شیراز مقام اول را از آن خود کرد. باشگاه ارزشمند از شیراز مقام دوم و باشگاه بیتو از شیراز مقام سوم را به نام خود ثبت کردند.

فرهنگ مهر افزود: در نهایت باشگاه ایرانیان از شیراز در رشته پرورش اندام سکوی قهرمانی را بدست آورد و شهرستان داراب در سایه قهرمانی ایستاد. شهرستان فسا جایگاه سوم ایستاد.

بوشهری ها قهرمانان خود را شناختند

رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسی و فیزیک قهرمانی باشگاههای استان بوشهر ۲۶ بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسی و فیزیک قهرمانی باشگاههای استان بوشهر ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به مناسبت دهه مبارک فجر و نکو داشت قهرمانان ملی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر برگزار شد.

در پایان این دور از رقابت های استانی فیزیک تیم اندام برتر “الف” سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و تیم اندام برتر “ب” در سایه قهرمانی ایستاد. تیم کاوه نیز سکوی سوم را به نام خود ثبت کرد.

پرورش اندام کاران تیم ایرانجوان “الف” موفق به کسب مقام اول و تیم های کاوه و رضایی مقام های دوم و سوم این رقابت های را بدست آوردند.

تیم کاوه “الف” در رشته بادی کلاسیک موفق به کسب قهرمانی شد و تیم اندام برتر “الف” سکوی دوم را از آن خود کرد. تیم ایرانجوان نیز به سکوی سوم بسنده کرد.

نتایج انفرادی به شرح زیر می باشد:

*رشته فیزیک

دسته قدی ۱۶۶ سانتی متر
۱- مجتبی محرمی نسب- اندام برتر “الف”
۲- علیرضا مرادی- کاوه “الف”
۳- هادی شاکری- کاوه “الف”

دسته قدی ۱۷۰ سانتی متر
۱- پیام علیمی مطلق- خانه ورزش
۲- امیر نیکبخت- اندام برتر “الف”
۳- محمدرضا شادکام- اندام برتر “الف”

دسته قدی ۱۷۴ سانتی متر
۱- مهدی نصاری- اندام برتر “الف”
۲- علی رستمی- اندام برتر “الف”
۳- محمد استادزاده- اندام برتر “ب”

دسته قدی ۱۷۸ سانتی متر
۱- محمد مفتون آزاد- ایرانجوان
۲- مجتی عرفانی- اندام برتر “ب”
۳- محمد سعید زنگویی- کاوه

دسته قدی +۱۷۸ سانتی متر
۱- پوریا کاظم زاده- اندام برتر “الف”
۲- امیرعباس پور- اندام برتر “ب”
۳- عباس لیراوی- فیزیک برتر

*رشته بادی کلاسیک*

دسته قدی ۱۶۵ سانتی متر
۱- حسین شیخیانی- کاوه “الف”
۲- عادل شیخ ابولی- اندام برتر “الف”
۳- ایرج عالی زاده- کاوه “الف”

دسته قدی ۱۶۸ سانتی متر
۱- حسن جمهیری- اندام برتر “الف”
۲- ایوب رحمتی- کاوه “الف”
۳- محمد جواد محمدی- ایرانجوان

دسته قدی ۱۷۱ سانتی متر
۱- مهدی احمدی- کاوه “الف”
۲- حسن رحمانیان- اندام برتر “الف”
۳- سجاد راهبه- کاوه “ب”

دسته قدی ۱۸۰ سانتی متر
۱- حمید مرادی- کاوه “الف”
۲- آرمان فردی- کاوه “الف”
۳- امید سرخوش- انرژی

دسته قدی +۱۸۰ سانتی متر
۱- مصطفی پناهی دولت- پارسه
۲- حسن رضایی نسب- خانه ورزش
۳- حسن درویشی- بیت الله عباسپور

*رشته پرورش اندام*

وزن ۵۵ کیلو گرم
۱- مرتضی آل بویه- کاوه “الف”
۲- احمد مطهری- فیزیک برتر
۳- مهرداد صفری- کاوه “الف”

وزن ۶۰ کیلو گرم
۱- احمد گلستانی- کاوه “الف”
۲- مرتضی نصرتی- رضایی
۳- محسن دهقانی- فیزیک برتر

وزن ۶۵ کیلو گرم
۱- مهدی مهدی زاده- ایرانجوان “الف”
۲- حمید خرمی- کاوه “الف”
۳- علی سلیمانی پور- ایرانجوان “الف”

وزن ۷۰ کیلو گرم
۱- محمد سالمی- ایرانجوان “الف”
۲- رضا تازه شاد- رضایی
۳- روح الله نعمتی- ایرانجوان “الف”

وزن ۷۵ کیلو گرم
۱- مسعود شمس الدینی- ایرانجوان “الف”
۲- صادق جوکار- خانه ورزش
۳- احمد حاجی زاده- ایرانجوان “ب”

وزن ۸۰ کیلو گرم
۱- عباسعلی حیدری- ایرانجوان “الف”
۲- احمد ارشادی مطلق- رضایی
۳- حامد شجاعی- ایرانجوان “ب”

وزن ۸۵ کیلو گرم
۱- محمد حسن ابراهیمی- ایرانجوان “الف”
۲- مسعود شاهمرادی- کاوه
۳- علیرضا هاشمی- ایرانجوان “ب”

وزن ۹۰ کیلو گرم
۱- اسماعیل زمانی- ایرانجوان “الف”
۲- میلاد درخشی- ایرانجوان “الف”
۳- احسان دیسی- خانه ورزش

وزن ۹۵ کیلو گرم
۱- محمد گودرزی- ایرانجوان “الف”
۲- وحید کاظم زاده- رضایی
۳- علی پورجعفری- ایرانجوان “ب”

وزن ۱۰۰ کیلو گرم
۱- سهید بهمنی- ایرانجوان “الف”
۲- عبدالله مرادی- کاوه

وزن +۱۰۰ کیلو گرم
۱- سعید راک- کاوه “الف”
۲- مصطفی خوزستانی- کاوه “ب”

نتیجه مسابقات پرورش اندام قهرمانی استان هرمزگان
وزن ۵۵ کیلو گرم
محمد تیر بخش اول باشگاه پایتخت
صادق عباسی دوم باشگاه اندیشه پویا
مصطفی صحرای روان سوم باشگاه پارتن آهنین
وزن ۶۰ کیلو گرم
میلاد رحیمی اول باشگاه اندام سازان
علی محمدی دوم باشگاه ذاکری
بهروز فولاد زاده سوم باشگاه شهید همت رودان
وزن ۶۵ کیلو گرم
وحید زارعی اول باشگاه ذاکری
ساعد زندانی دوم باشگاه اندام سازان
حسن کاظمی زاده سوم باشگاه بهزاد
وزن ۷۰ کیلو گرم
امیر کلاته اول باشگاه دلیران
ابراهیم عیار دوم باشگاه نوین
طلحه دهقانی سوم باشگاه رهپویان قشم
وزن ۷۵ کیلو گرم
آرمین بحیرایی اول باشگاه دلیران
وزن ۸۰ کیلو گرم
عباس سالاری اول باشگاه اندام سازان
رضا حیدر شب دوم باشگاه ذاکری
یونس حاجت پور سوم باشگاه رهپویان قشم
وزن ۸۵ کیلو گرم
سید کاظم بنادری اول باشگاه اندام سازان
جلال نادری پور دوم باشگاه کیان پارس
علیرضا منصوری سوم باشگاه هفت تیر
وزن ۹۰ کیلو گرم
حامد هژبری اول باشگاه بهزاد
آرش صادقی دوم باشگاه دلیران
حمید رنجبری سوم اندیشه پویا
وزن ۹۵ کیلو گرم
اویس عمرانی اول باشگاه دلیران
شاهرخ عرفانی دوم باشگاه امین
وزن ۱۰۰+
سلمان عباس زاده اول باشگاه امین
محمد مرادی مجد دوم باشگاه پاور کلاب
تیم های اول تا سوم این دوره از مسابقات
تیم اول باشگاه اندام سازان
تیم دوم باشگاه دلیران
تیم سوم باشگاه ذاکری میناب
آقای عباس سالاری قهرمان وزن ۸۰ کیلو گرم این دوره از مسابقات عنوان اورال مسابقات پرورش اندام را به خوداختصاص داد این ورزشکار محبوب از باشگاه اندام سازان بامربیگری جناب آقای مجید غلام زاده

دسته جوانان استان هرمزگان
دسته ۷۵ جوانان.
موسی بناری اول
امیر حسین شاکری دوم
هر دو از باشگاه اندیشه پویا میناب
دسته _۷۵
احسان نارویی اول باشگاه کبیر قشم
سجاد افسر دوم باشگاه دلیران
سیامک صادقی سوم امین

دسته فیزیک استان هرمزگان
دسته اول فیزیک
احسان حقیقت خواه اول باشگاه پایتخت
سیروس وطن خواه دوم بندر لنگه
مجتبی عبدالصمد ی اندیشه پویا
دسته دوم
بهزاد گرجی زاده اول باشگاه دلیران
علیرضا خشرو دوم باشگاه پایتخت
رضا محرابی سوم باشگاه امین
دسته سوم
علی اسد پور اول باشگاه دلیران
سید طاهر حسینی دوم باشگاه پایتخت
مسلم نیرومند سوم باشگاه دلیران
دسته چهارم
محمد عطاری اول باشگاه کیان پارس
مرتضی بلوچیان باشگاه کسرا جنوب
محمد رضا کاظمی باشگاه بهزاد
اورال مسابقات فیزیک
علی اسد پور باشگاه دلیران
تیم اول باشگاه دلیران
تیم دوم باشگاه پایتخت
تیم سوم به صورت مشترک باشگاه امین و باشگاه اندیشه پویا

بادی کلاسیک قهرمانی استان هرمزگان
دسته اول
محسن میری اول باشگاه پایتخت
محمد حیدری دوم باشگاه امین
دسته دوم
عبدالرضا غریبی اول باشگاه قشم
عباس پشنگ دوم باشگاه دلیران
محمد رنجبر سوم باشگاه پایتخت
دسته سوم
علی رضایی اول باشگاه پایتخت
حسن نجاتی دوم باشگاه اندیشه پویا
علی رشیدی سوم باشگاه رکورد طلایی
دسته چهارم
حمید ابطحی اول باشگاه کیان پارس
امید سورانی دوم
باشگاه اندام سازان
محمد رضا شعبانی سوم باشگاه رکورد طلایی
دسته پنجم
افشین صبایی فر اول باشگاه بهزاد
علی پور خسروانی دوم باشگاه پایتخت
ساسان صالحی سوم باشگاه اندام سازان

اورال مسابقات بادی کلاسیک
افشین صبایی فر از باشگاه بهزاد
تیم اول باشگاه پایتخت
تیم دوم باشگاه اندیشه پویا
تیم سوم اندام سازان هرمزگان

نتایج مسابقات بدنسازی قهرمانی پاکدشت
مسابقات بدنسازی و قهرمانی پاکدشت در تاریخ ۱۳ بهمن ماه، تحت عنوان جام قهرمان جهان، مهدی حیدری به همت امید رادفر، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان پاکدشت برگزار شد. این رقابت ها راس ساعت ۱۱ صبح با تلاوتی چند از کلام الهه مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی با تیم های از تمام نقاط کشور از جمله بوشهر، سبزوار، کرج، یزد، خرم آباد، بیرجند، لرستان و تیم های اندام سازان رادمهر، لاماسیا، هنر ورزش، شهدای پاکدشت، ماهیارفیت و با تعداد ۱۸۶ نفر در سطح کیفی بالایی بدن آغاز شد.
در این دوره قهرمانان جهان و آسیا و چهره های سرشناسی نظیر: عباس قلی زاده،محمد رستم کفش، مجتبی نوترکی، میلاد مسکوک، امید سلیمانی، حسین شیبانی، حسام علی اکبری، داودشکرالله، امیدحاتمی، داود تقوی، مجید امانی، یاسین لک، سیداحمد حسینی، ناصر سقاب، محمدرضا جعفری، حمید ملکی، سعید لطفی، امیر ملازاده، محمد میرزا مسیح این رقابت ها را از نزدیک تماشا کردند. کار قضاوت این دوره را آقایان احمد فرعی،حمید زحمتکش؛ غلام فرعی، اکبر خزایی و سیدمصطفی موسوی به عهده داشتند.
میهمانان ویژه: رضا سلطانی(نایب رئیس استان نهران)، عباس اسماعیلی(دبیر کمیته داوران کشور)، جهانبخش مریدیان(رئیس کمیته داوران تهران)، سردار عرب سرخی، سردار بلوکات، رضا رادفر، علی اکبر سیل سپور، ناصر گرجی، محمود ساوالان، فرهاد صابر، فیروز سلیمانی، علیرضا عبدلی، حسین عابدینی، حسن فرهادی، داریوش حقیقی، شاهین فرزانه
مسئولین شهرستان: حسین طالقانی(رئیس اداره ورزش و جوانان)، دکتر محمد قمی(نماینده محترم شهرستان) اعضای محترم شورای اسلامی شورا، آقای کوچیکعلی، سعید پازوکی، محمد اسدی و مهندس صدرالله عبدالمالکی، احمد پازوکی، هادی تمهیدی(فرماندار)، منصور حاجی(بخشدار)، داریوش پازوکی(شهردار)، قباد خنجری(فرمانده نیروی انتظامی)، فلاحی دانا(رئیس بانک توسعه و تعاون)، بنی اکبر زاده(شورای حل اختلاف)
رشته پرورش اندام
۵۵ کیلو:۱-نعیم مهدی نژاد ۲- سیدصادق شریفی قمی ۳- حمید مرادی
۶۰ کیلو:۱- سجاد قربانی ۲- محمد ملائی ۳- رحیم قربانی ۴-علیرضا بخارصالح
۶۵ کیلو:۱-علی اصغر محمدپور ۲- محمد مرادی ۳- حامد ورزدار
۷۰ کیلو ۱- وحید رضایی ۲- محمدرضا بهروزی ۳- وحید نوغانی ۴- سیدداود سیدکریم پور ۵- محمد بازلی ۶- آرمان حیدری
۷۵ کیلو:۱- شایان کاردان ۲- مجید فتحی پور ۳- سپهر رهنین ۴- میلادحسینی روزبهانی ۵- سامان صباحی ۶- حامد بسجید
۸۰ کیلو: ۱- رضا نجاری ۲-غلامحسین جوکار ۳- سعید عباس بگی ۴- مهرداد مشایخ ۵- محمد کیانی ۶- میلاد انصارپور
۸۵ کیلو:۱- افشین کسایی ۲- محمد عباسی ۳- وحیدمرادی ۴-میثم محمد زاده ۵- احمد رجبی ۶- حسین قنبری
۹۰ کیلو:۱- بابک بابایی پور ۲- حسین نظاملو ۳- نعمت صمد زاده ۴- مسعود طولابی ۵- حسن نیک پور ۶- نادر کاظم آبادی
۹۵ کیلو: ۱- نیما فخرمحمدی ۲- تیموری آزاد ۳- میلاد قمی ۴- حمید رضا مهدوی ۵- تورج احمدی ۶ محمد ابراهیمی
۱۰۰ کیلو:۱- علی اکبر کاویانی ۲- حسین علیان ۳- رضا مراد زاده ۴- مهدی مهدی زاده
۱۰۰+ کیلو:۱-ابوالفضل زحمت کش ۲- داود بختیاری ۳- محمدرضا یزدان پناه ۴- حامد آزاد
اورال پرورش اندام: بابک بابایی پور
جوانان و پیشکسوتان پرورش اندام
۷۵ کیلوگرم جوانان: ۱- علی اصغر محمدپور ۲-سامان صباحی ۳- وحید نوغانی ۴- امیرفرزان دریایی
۷۵+ کیلو جوانان: ۱- ولی اله نقبی ۲- ابوالفضل زحمت کش ۳- مجتبی دولت شاهی
پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۹ سال: ۱- محمد رضا نوروزی ۲- مهدی محمدی
پیشگسوتان ۴۹ سال بع بالا: ۱- رضا شهریاری ۲- سید حسن سیدین
رشته فیزیک
دسته اول: ۱- محمد وحید رحمانی ۲- نعیم مهدی نژاد ۳- هادی امیری ۴- سینا علاپور
دسته دوم فیزیک:۱- محمد مرادی ۲- آرش خجسته ۳- بهادر تجرد ۴- فرشاد پیر هادی ۵- محمد رضا هادی¬زاده
دسته سوم: ۱-آیت کشوری ۲- مجید بسجید ۳- سید سینا رضا توفیقی ۴- مسعود افشار ۵- محمد رضا سعادتمند ۶- محسن سیفی جوزانی
دسته چهارم: ۱- پدرام حمیدی ۲- علیرضا بلوکی فولادی ۳- بهنام جهانگیری ۴- محمد رضا نفوه ۵- محمود شالیزادگان ۶-مجتبی دولت شاهی
دسته پنجم: ۱- محمد متین سیروسی ۲- خالدکهساری ۳-ولی الله نقیبلی ۴- محمد احسان صادقی ۵- سروش کیهانی ۶- سعید زارعی
اورال فیزیک: محمد متین سیروسی
رشته بادی کلاسیک
دسته اول: ۱- وحید رضایی ۲- آرش خجسته ۳- داود واحدی ۴- سجاد قربانی ۵- حامد ورزدار ۶- ایرج هلردی
دسته دوم: ۱- میلاد حسینی روزبهانی ۲- شایان کاردان ۳- محمد مرادی ۴- محمد بازلی ۵- سید داود سید کریم پور
دسته سوم: ۱- وحید ملکی ۲- مهرداد مشایخ ۳- محمد رضا نوروزی ۴- حامد حتامی ۵- یوسف میرزایی ۶- مسعود افشار
دسته چهارم: ۱- رضا نجاری ۲- حسین قنبری ۳-مجتبی حبیبی ۴- محمد عباسی ۵- مرتضی نعمت الهی ۶-امیر جمشیدی
دسته پنجم: ۱- نیما فخر محمدی ۲- مسعود طولابی ۳- نادر کاظم آبادی ۴- محمد تیموری آزاد ۵- میلاد قمی ۶- مرتضی شعبان پور
اورال بادی کلاسیک: وحید ملکی
نتایج تیمی پرورش اندام: ۱- اندام¬سازان(مربی جواد حیدری) ۲- قهرمانان (مربی علی اصغرزر،محمد علیپور) ۳- لاماسیا(مربی سید احمد حسینی)
نتایج تیم بادی¬کلاسیک:۱- لاماسیا(مربی سید احمد حسینی) ۲- راد مهر(مربی حمید ملکی) ۳- قهرمانان (مربی علی اصغرزر)
نتایج تیمی فیزیک: ۱- یواس ان(مربی حسام صادقی،داود تقوی) ۲- شهدای پاکدشت(مربی مسعود سیل سپور) ۳- قهرمانان(مربی علی اصغرزر)
با تشکر ویژه از حامیان مسابقات:
مهندس صدرالله عبدالمالکی(مدیر عامل ماکادام شرق) و تشکر از مدیر عامل شرکت ستارگان نیک، آقای حسین رجبی که پروتئین نفرات اول و سوم و اورال ۳ دسته فیزیک،بادی کلاسیک و پرورش اندام را دادند. لازم به ذکر است که از سوی شرکت ستارگان نیک یک پکیج هدیه به مبلغ یک میلیون تومان به مهدی حیدری اهدا شد.
روسا و مسئولین هیات ها:
۱-هادی حسینی ۲- حسین میرزایی ۳- سعید علی اعظم ۴- عباس گلستانه ۵- رضا سابوته ۶- قاسم زالخان ۷- سید جواد برزده ۸- مهدی مهدوی ۹- داودامانی ۱۰-جواد رضایی ۱۱- مهران کرمی
با تشکر و سپاس از اعضای کادراجرایی
مسعود سیل سپور: دبیرهیات
حمید بختیاری، مسلم رضاپور، علی کردی، حمید قلعه نوعی، حسین عبدی، حمید رضا رحمتی، اکبر لاغری، مجتبی ضابط، محمد مقصودی، سعید نوقانی، فرشاد میرزایی، یوسف حضوری، امیر محمد راد فر، روابط عمومی: مرتضی عزیزی

رقابت مربیان نامدار در مسابقات پایتخت

در هفته­ای که گذشت تهران میزبان نزدیک به ۴۵۰ بدنساز بود و بعد از مدتها شاهد رقابت تیم های بزرگ با مربیانی بزرگ بودیم.

تِرِک،سایِتک و پایوتِک از تیم های زیر مجموعه شرکت کیمیا و تیم های ژن استار،لاماسیا و رادمهر با به کار گیری و جذب مربیانی چون ناصر گرجی،محمودساوالان، وحید اکبر زاده، یوسف کریمی،عباس عاقلی، محمود لاله گون،محسن صمدی، حسن خسروآبادی،سید احمد حسینی،حمیدعلی­اکبر،محمد علیپور، مسعود ذات­پرور، شهاب مرادی و.. باعث شدند رقابتی حتی بزرگ­تر و با کیفیت­تر از برخی رقابتهای کشوری چند سال اخیر شاهد باشیم چرا که جذب مربیان برتر ایران و اهدا جوایز قابل توجه باعث شد که استعدادهای زیادی از شهرستان­های ایران در تهران رقابت کنند.

در نهایت اما این تیم تِرک بود که سه عنوان قهرمانی در سه رشته بادی­کلاسیک،فیزیک و پرورش­اندام را به دست آورد. در این دوره محسن صمدی و شهاب مرادی زیر نظر وحید اکبرزاده با سرپرستی علیرضا ارزنده با حمایت شرکت کیمیا مکمل این تیم را مدیریت و مربیگری کردند. از طرفی تیم لاماسیا توانست با سرپرستی صاحب الزمانی و مربیانی  پون یوسف کریمی، ومحمود لاله­گون و سید احمد حسینی در رشته فیزیک جایگاه دوم و سوم و همچنین در پرورش­اندام جایگاه دوم را به دست آورد

تیم سایتک نیز در رده­بندی بادی­کلاسیک سوم شد. تیم ژن استار نیز که اسپانسر اصلی مسابقات بود با مربیگری عباس عاقلی و حمید علی­اکبر در پرورش­اندام سوم شد. علی اصغر زر،مهندس ملکی­میرزایی و محمد علیپور نیز با نام قهرمانان رادمهر توانستند در بادی­کلاسیک دوم شوند که بسیار با ارزش بود.

بوشهری­ها قهرمانان خود را شناختند

رقابت­های پرورش­اندام بادی­کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های استان بوشهر برگزار شد.

در پایان این دور از رقابت­های استانی در رشته فیزیک تیم اندام برتر الف سکوی قهرمانی را از آن خود و تیم اندام برتر ب در سایه قهرمانی ایستاد. تیم کاوه نیز سکوی سوم را با نام خود ثبت کرد. پرورش­اندام کاران تیم ایرانجوان الف موفق به کسب مقام اول و تیم های کاوه رضایی مقام­های دوم و سوم این رقابت­های را به دست آوردند. تیم کاوه الف در رشته بادی­کلاسیک موفق به کسب قهرمانی شد و تیم اندام برتر الف سکوی دوم را از آن خود کرد. تیم ایرانجوان نیز بر سکوی سوم بسنده کرد.

در رشته فیزیک،مجتبی محرمی­نسب، پیام علیمی­مطلق، مهدی نصاری،محمد مفتون آزاد و پوریا کاظم­زاده در دسته­های مختلف قهرمان شدند. در رشته بادی­کلاسیک، حسین شیخیانی، حسن جمهیری، مهدی احمدی، حمید مرادی و مصطفی پناهی دولت بر سکوی نخست ایستادند.

در رشته پرورش­اندام نیز مرتضی آل­بویه،احمد گلستانی، مهدی مهدی­زاده،محمد سالمی،مسعود شمس­الدینی،عباسعلی حیدری، محمد حسن ابراهیمی، اسماعیل زمانی، محمد گودرزی،سعید بهمنی و سعید راک صاحب مدال طلا شدند.

پایان مسابقات پرورش­اندام خراسان رضوی

مسابقات پرورش­اندام، فیزیک و بادی­کلاسیک قهرمانی باشگاه­های خراسان رضوی جام بزرگداشت قهرمانان سهراب سرابی و علی تبریزی با معرفی نفرات و باشگاه­های برتر در در مشهد پایان یافت. رئیس هیات بدنسازی و پرورش­اندام خراسان رضوی در این خصوص به ایرنا گفت: ۲۰۵ ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند که در بخش فیزیک باشگاه اورال تری مقام نخست، باشگاه اوتانا مقام دوم و باشگاه خانه ورزش تبریزی مقام سوم این رقابتها را کسب کردند. بکائیان افزود: در دسته بادی­کلاسیک نیز باشگاه اورال تری، باشگاه سهراب و سامان و باشگاه اوتانا عناوین نخست تا سوم را به دست آوردند در بخش پرورش­اندام نیز باشگاه دانش ورزش اول شد، باشگاه­های اورال تری و اوتانا نیز مقام­های دوم و سوم را کسب کردند. در جریان رقابت­های قهرمانی استان خراسان رضوی توسط سهراب سرابی و علی تبریزی،کارت حرفه­ای به او داده شد.

قهرمانی تیم اندام سازان در بندرعباس

مسابقات بدنسازی قهرمانی استان هرمزگان با حضور ۹۸ ورزشکار از ۲۱ باشگاه در سه دسته فیزیک، بادی­کلاسیک و پرورش­اندام برگزار شد  در پایان این رقابت­ها در رده سنی جوانان و بزرگسالان باشگاه اندام­سازان بندرعباس در جایگاه دوم قرار گرفت و باشگاه ذاکری میناب عنوان سوم را کسب کرد.

البرز؛ قهرمان قوی­ترین مردان باشگاه­های کشور

دوازدهمین دوره رقابت های قویترین مردان مثبت ۱۰۵ کیلوگرم باشگاه­های کشور با قهرمانی تیم استان البرز به کار خود پایان داد.

در این رقابت­ها که ۲۴ ورزشکار از استان­های البرز،تهران،قزوین، کرمانشاه، کردستان،و مرکزی حضور داشتند، ورزشکاران از استان­های البرز رأس ساعت ۱۰ صبح روز سوم اسفند ماه در مرحله مقدماتی که شامل غلت لاستیک و سه­گانه بود،به رقابت با حریفان خود پرداختند. عصر همان روز مرحله نیمه نهایی شامل با آیتم­های اسکوات تعادلی و چهار گانه برگزار شد که ۹ نفر از مدعیان قهرمانی به مرحله نهایی راه یافتند.

در نهایت فینالیست­ها در آیتم­های حمل الوار، حمل نقشه، کنده رکوردی، لیفت گاری تعداد و گوی با یکدیگر به رقابت پرداختند و محمد عزت پور از البرز توانست سکوی قهرمانی را از آن خود کند.

محمد تازه­ور از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و علی اکبر جعفری از البرز موفق به کسب سکوی سوم این دوره از رقابت های قویترین مردان باشگاه­های کشور شد.

عارف احمدی از تهران، داوود صفری از البرز و بهروز ایرانشاهی از تهران به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به نام خود ثبت کردند.

امیر سهرابی به عنوان مرد اخلاق معرفی شد و کاپ­اخلاق به وی اهدا شد. گفتنی است، شرکت تندر به ۳ نفر اول  این رقابت­ها، دوچرخه ثابت و به شش نفر برتر از طرف شرکت ژن استار یک مکمل اهدا شد. این دوره از مسابقات تحت حمایت شهرداری و شورای شهر شهریار و شرکت تندر و شرکت ژن استار برگزار شد و مهمانانی از شهرداری شهریار، شورای شهر،اداره ورزش قهرمانان و پیشکسوتان حضور داشتند.

قهرمانی شوشتر،اهواز و آبادان در خوزستان

مسابقات پرورش­اندام، فیزیک و بادی­کلاسیک خوزستان برگزار شد.

اردوان قاسمی، سرپرست هیات پرورش­اندام و بدنسازی استان در گفت­وگو با اینستا اظهار کرد: این رقابت ها با حضور ۱۸۶ ورزشکار از ۱۸ شهرستان اهواز برگزار شد.

در بخش تیمی رقابت­های پرورش­اندام، شوشتر به قهرمانی رسید، اهواز نایب قهرمان شد و آبادان مقام سوم را به دست آورد.

وی با اشاره به نفرات برتر مسابقات بادی­کلاسیک نیز گفت: آبادان مقام اول را از آن خود کرد، اهواز دوم شد و عنوان سوم به تیم بندرامام رسید. در مسابقات فیزیک نیز، اهواز در رده اول قرار گرفت، ماهشهر مقام دوم رابه دست آورد و بهبهان سوم شد.

برتری سرو و ایرانیان در فارس

مسابقات پرورش­اندام، بادی­کلاسیک .فیزیک استان فارس برگزار شد.

محمد علی فرهنگ مهر رئیس هیات استان فارس اظهار کرد: این دوره از مسابقات با استقبال ۲۰۶ شرکت کننده در سه رشته فیزیک،بادی­کلاسیک و پرورش­اندام از شهرهای مختلف استان فارس روبرو شد که در پایان رشته فیزیک باشگاه سرو از شیراز جایگاه اول،شهرستان فسا جایگاه دوم و باشگاه کیان از شیراز جایگاه سوم را به دست آوردند.

همچنین در رشته بادی­کلاسیک نیز باشگاه سرو شیراز مقام اول را از آن خود کرد. باشگاه ارزشمند  از شیراز مقام دوم و باشگاه بیتو از شیراز مقام سوم را به نام خود ثبت کردند.

فرهنگ مهر افزود: در نهایت باشگاه ایرانیان از شیراز در رشته پرورش­اندام سکوی قهرمانی را به دست آورد و شهرستان داراب و شهرستان فسا جایگاه سوم ایستادند.

منبع: بشیر

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی