برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

کامران علیشاهی تیم ملی جلسه باز بینی ندارد!

رئیس کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش ­اندام گفت: هیچ یک از اعضا کمیته فنی نه نفراتی را به عنوان شاگرد در  مسابقات قهرمانی باشگاه­ های کشور در شیراز خواهند داشت و نه حمایت مالی از تیمی را عهده ­دار خواهند بود، چرا که اگر غیر از این باشد از اصول حرفه ­ای به دور است.

کامران علیشاهی ضمن بیان این مطلب به سایت فدراسیون، گفت: کمیته فنی مثل  همیشه تحت نظر ریاست فدراسیون به انجام وظایف محوله می­پردازد و عدم رعایت قوانین از سوی هر یک از اعضا، ­باعث پاسخگویی رئیس کمیته فنی به ریاست فدراسیون و ورزشکاران و قهرمانان شرکت کننده خواهد بود. نقش کمیته فنی تنها گزینش نفرات برتر جهت انتخاب تیم ملی و اعزام قدرتمند آن تیم ­ها به رقابت ­هایی، جهانی و کلیه مسابقاتی است که فدراسیون اعلام می­کند و این مهم می­طلبد که هر یک از اعضای کمیته بر اساس قانون تیم و شخص خاص را حمایت نکرده و همواره در مسیر بی­ طرفی گام بر­دارند.

رئیس کمیته فنی تصریح کرد: اعضای کمیته فنی جهت حضور در رقابت­های قهرمانی باشگاه ­های کشور در شیراز از محمد نصیری، سامان سرابی، حمید ملکی، رضا درویش، محسن شاکری، مجید سرابی تشکیل شده است، نفراتی که بعد از پایان رقابت ­ها باید فهرست نهایی خود را تقدیم ریاست فدراسیون کنند.

کامران علیشاهی در پایان با توجه به زمان اندک باقیمانده تا رقابت های آسیایی مغولستان گفت: با هماهنگی ­های به عمل آمده دیگر تیم ملی جلسه بازبینی نخواهد داشت و این مهم وظیفه اعضا کمیته فنی نسبت به انتخاب دقیق­تر نفرات برتر صد چندان خواهد کرد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی